Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Lykke til med prøvingen! Jeg sluttet på pillene i mai, og ble gravid i august begge gangene. Så da krysser vi fingrene for at det går like fort for deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Nå er det siste innspurt før morgendagens eksamen. Gleder meg til å få ferie :jepp:

Tok en EL test i sted, men jeg glemte jo selvfølgelig hele testen! Når jeg så nå var strekene var ca like sterke, men jeg kan vel ikke stole på dette da den ble liggende en stund?

Nei, mine ble alltid positive en stund etter at jeg tok dem.

Lykke til på eksamen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskningene :)

Jeg er ikke helt fornøyd med karakteren jeg fikk, men det vitkigste var at jeg stod, så er fornøyd med det :)

Nå er det lesing og forberedelse til siste eksamen på tirsdag hvor temaet mitt er sensorikk. Så hvis noen har oppskrifter som fremmer gode smaksopplevelser eller berører andre sanser, og som er gjennomførbart på rundt 20 min, så er det bare å dele dem med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kjæresten dratt avgårde på jobb, og jeg er atter en gang alene igjen. Men er heldigvis ikke mange dagene igjen til jeg kan legge eksamen bak meg og dra hjem til foreldrene mine på miniferie :)

Jeg har ikke kjent noe til om EL nærmer seg eller ikke, det merket jeg heller ikke før det plutsleig var mye mer slim og svært ømme pupper forrige PP. Men ut i fra hvor lang tid det gikk forrige PP har jeg regnet på at i morgen er muligens den dagen det blir mye økning i slim. Hvis det er tilfellet håper jeg at noen svømmere fra fredag og lørdag klarer å ligge på lur til et evt egg kommer forbi :)

Jeg burde vel snart starte å lese litt mer pensum, og lage den retten jeg skal lage til eksamen enda noen ganger slik at den sitter - valget falt på Chocolate Eclairs :) Men førs, litt trøstespising av godteri og Gilmore Girls :jepp:

Håper dere får en flott dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamenslesing - det er ikke mye moro nå som sommeren er så nærme :riste:

Svømmere kan faktisk leve så lenge som 5 dager, og bør iallfall klare seg 3 dager, så jeg tror dere har gode sjanser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare håper at jeg faktisk har eggløsning etter like mange dager som forrige måned! Evt i midten av neste uke, for da kommer han hjem igjen :lur:

Eksamenslesingen har jeg ikke fått begynt på enda, altfor mange fristelser over alt :fnise:

Har bestilt meg kokebøk fra Rachael Ray, så gleder meg til å prøve ut spennende oppskrifter når de kommer :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ekle detaljer som kommer... dere er blitt advart :fnise:

Ser at det er enklelte "tråder" med blod på pairet når jeg har vært på toalettet. Aner ikke hva dette kommer av, da jeg ikke har opplevd dette før.. Men da dette er andre syklus etter p-pilleslutt kan det ha noe med det å gjøre? :vetikke:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har en mye mer spennende eksamen enn meg! Jeg skulle mye heller ha bakt Chocolate Eclairs enn å lære om skatt og inflasjon :fnise: Hva slags spennende fag er det som lar deg bake godter og kalle det for lesing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar mat og helse årsstudium, og med ganskre frie rammer for hva vi vil lage er det få ting vi ikke kan lage hvis vi føler for :) Utrolig greit egentlig :jepp:

Skal sende over en smaksprøve jeg, Zia :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest på litt prøversider i dag, og har en mulighet til hva det er som er grunnen til mine ekkle detaljer noen innlegg over.

Kan virke som om det er fruktbarhetsslim ut i fra det jeg har lest på mammanett. Hvis det stemmer så passer det godt inn i forhold til forventet i fra forrige måned ihvertfall. Og da håper jeg at det holdt med :sengekos: torsdag, fredag og lørsdagsmorgen :jepp:

Evig optimist :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg at du har blitt prøver. Så moro :hoppe: . Nå må jeg begynne å følge med her :jepp: . Har lest igjennom hele dagboken din nå. Utrolig kjedelig med stoffskifteproblemene dine. Virker som "alle" får noe i løpet av livet, desverre. Håper dere finner ut av det. Var ikke så lett å se hva du skrev lengre opp. Det handlet om blod på papiret? Man kan spotte litt etter p-pilleslutt. Jeg gjorde det, bittelitt. Ellers så kan man få en festeblødning, gjerne en uke etter EL.

Ha en fin kveld :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nytt besøk i dagboken. :velkommen: skal du være, Becky1! :)

Var ikke noe mye blod, bare noen tynne tynne striper nærmest, og det hadde jeg ikke noe av første måneden etter p-pilleslutt. Og siden jeg tror EL er denne helgen er det nok ikke festeblødning heller.

Prøver å være tålmodig og bare vente å se og ikke bekymre meg så mye, men det er jammen ikke enkelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar mat og helse årsstudium, og med ganskre frie rammer for hva vi vil lage er det få ting vi ikke kan lage hvis vi føler for :) Utrolig greit egentlig :jepp:

Skal sende over en smaksprøve jeg, Zia :jepp:

Send over noe til meg også da... :wow:

Disse trådene som du nevner har jeg ikke hørt om før, men satser på at det er slik fruktbarhetsslim som du beskriver. Er nesten sikker på at det klaffer for oss begge to denne gangen. Det er ihvertfall lov å håpe på... :tommelsmil:

Ha en fin dag Småkjekset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en stor porsjon, så det er nok til alle som vil ha :jepp:

Håper virkelig at dette er måneden for oss begge to Archee, og selvfølgelig alle andre som prøver :)

Dagen i dag har ikke vært så full av eksamenslesing som jeg skulle ha ønsket, da jeg brukte 1,5 timer på legekontoret for å ta en blodprøve, da sekretæren der "glemte" å gi beskjed til laben om at jeg skulle inn dit :kjefte: Og når jeg endelig kom meg der i fra skulle jeg avgårde og hente min nye pc som min kjære sambo bestilte før han dro :)

Så jeg får sitte meg ned en stund nå og jobbe aktivt med det jeg skal snakke om i morgen, og håpe at jeg får til å sove litt greit i natt også, slik at jeg ihvertfall er opplagt i morgen. Etter eksamen setter jeg meg nemlig i bilen og drar hjem til foreldrene mine resten av uken, så er greit å holde seg våken de 8 timene turen tar :fnise:

Håper dere har en flott mandagskveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...