Spatula Skrevet 28. mars 2012 #3701 Del Skrevet 28. mars 2012 Oppskrifter på masse thairetter finner du der, jeg har prøvd mange av de, og de anbefales virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2012 #3702 Del Skrevet 28. mars 2012 Thai-mat Jeg har en nydelig oppskrift på green curry en plass, det må jeg snart lage igjen Jeg trodde forresten at det var begynt å skje noe siden det var Spatula som hadde det siste innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. mars 2012 #3703 Del Skrevet 28. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #3704 Del Skrevet 29. mars 2012 Skal sjekke ut den linken jeg Spatula Blir godt med nye impulser i matveien Beklager å måtte skuffe deg pusilus, men her er det ikke noe som helst som skjer Har gjerne vært litt mer nedpress de siste dagene, men ikke noe som helst annet som skulle tilsi at ting snart skal skje. Har fått sovet god i natt så føler meg mer uthvilt en på lenge. Får se om den følelsen sitter igjen etter å ha barbert leggene *phu, utslitt bare av tanken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3705 Del Skrevet 30. mars 2012 Hadde min første drøm om fødsel i natt. Var på familiemiddag med hele familien til mannen hvor vannet plutselig gikk. Ting gikk tydeligvis veldig fort, for fra vannet gikk til babyen var født hadde jeg bare gått glipp av hovedretten Våknet opp meg en følelse av at jeg ikke kan vente til ting setter igang og har kjent etter tegn i hele dag. Sett bort i fra litt stikkinger på venstre side av bekkenet har det vært lite givende. Så da var det bare å smøre seg med videre tålmodighet Er egentlig invitert på fest i kveld som vi har sagt vi kommer på, men akkurat nå kan jeg ikke holde ut tanken på fest med fult av folk jeg ikke kjenner. Så da blir det nok heller kosekveld hjemme med mannen Vi må nyte det mens vi enda har sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2012 #3706 Del Skrevet 30. mars 2012 Kos deg hjemme med mannen din, du! :happy: Å, som jeg husker utålmodigheten de siste ukene! C kom likesågreit ti dager på overtid, også... Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2012 #3707 Del Skrevet 30. mars 2012 Kosekveld med mannen Det blir nok det her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3708 Del Skrevet 30. mars 2012 Kos deg hjemme med mannen din, du! :happy: Å, som jeg husker utålmodigheten de siste ukene! C kom likesågreit ti dager på overtid, også... Tenker på deg! Tror resten av familien er mer utålmodig enn det jeg er på at hun skal komme ut nå Jeg tenker som så at hun har det godt i magen også, så hun skal få lov å nyte det lengst mulig Men håper samtidig at jeg slipper å måtte gå altfor lenge over tiden Kosekveld med mannen Det blir nok det her også Hatt en veldig koselig kveld så langt Mannen har fått "fri" noen timer så han stakk innom festen vi var invitert på mens jeg og pusene ser på Jordmødrene og Unge mødre Like greit at han er ute når jeg griner fra start til lsutt på disse programmene Og så blir det mer brus og godis på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. mars 2012 #3709 Del Skrevet 30. mars 2012 Grin og kos deg med brus, godis og jordmødrene du!! :) Du er heldig som ikke er så utålmodig..Jeg greier nesten ikke vente til det er min tur.. Hun kommer nok i løpet av påsken skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3710 Del Skrevet 30. mars 2012 Grin og kos deg med brus, godis og jordmødrene du!! :) Du er heldig som ikke er så utålmodig..Jeg greier nesten ikke vente til det er min tur.. Hun kommer nok i løpet av påsken skal du se! Stortrives med magen for øyeblikket, synes den er kjempeflott så vil ha den lengst mulig Føler meg utrolig stolt overalt hvor jeg er Så det blir veldig rart å ikke skulle ha den lenger. Har troen på at dette blir en svært minnerik påske uansett hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. mars 2012 #3711 Del Skrevet 31. mars 2012 Åh, jeg savner brus og godis! God påske! Håper på fødsel her i løpet av påska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2012 #3712 Del Skrevet 31. mars 2012 39 uker Tenk bare 7 dager til termin! Følger du meg, så føder du i morgen Greit å holde seg hjemme og kose seg, man vet jo aldri når det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mars 2012 #3713 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg er i beredskap Håper du har en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 31. mars 2012 #3714 Del Skrevet 31. mars 2012 39 UKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #3715 Del Skrevet 31. mars 2012 Åh, jeg savner brus og godis! God påske! Håper på fødsel her i løpet av påska God påske til deg også Håper at det skjer noe i løpet av påsken jeg også 39 uker Tenk bare 7 dager til termin! Følger du meg, så føder du i morgen Greit å holde seg hjemme og kose seg, man vet jo aldri når det skjer noe Morgendagen kan blir spennende Har gitt beskjed om at jeg ikke skal føde før vi er kommet til april, så får se hva morgendagen bringer Det blir veldig spennende fremover å se når ting starter Er ikke noe som skulle tilsi at ting skjer i nærmeste fremtid, så får bare prøve å være tålmodig Jeg er i beredskap Håper du har en flott dag Det er godt å høre Så langt har dagen vært strålende, så satser på at kvelden blir lik 39 UKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #3716 Del Skrevet 31. mars 2012 39 uker! 39 fantastiske uker unnagjort og kun 9 dager igjen til termin! Det er veldig spennende om dagen, men vi prøver å ikke være for opphengt i når ting kan begynne å skje og heller nyte ting slik de er akkurat nå Mannen har endelig fått satt opp stellebordet, og da oppdaget jeg at stellematten ikke er lang nok Vet ikke om det er vits å prøve å få byttet til en annen størrelse, for det virker som om alt vi kjøper fra IKEA er alt annet enn standard størrelse, så er vel ikke håp for oss å finne en som passer akkurat. Og så liker jeg veldig godt mønsteret som er på stellematten, så tror vi holder oss til den Svigers kommer på middag i kveld så det blir koselig. De driver å bytter ut kjøkkenet sitt, så ting er ganske kaos der for øyeblikket så fant ut at de skal få spise mati mindre byggeanlegg-områder Og så er det ikke godt å si når vi har overskudd til å invitere på middag neste gang I morgen skal vi på lunsj på et hotell i nærheten for å feire farmoren min som ble 70 forrige måned, så da var det bare å prøve å finne noen klær som er passende å bruke. Har mye behagelige klær men lite som er spesielt fint/pyntet, så får se hva jeg klarer å rote frem På tirsdag håper vi at vi skal få kommet oss på kino og ut for å spise en litt bedre middag Gleder oss veldig til det, og håper at lillefrøkna holder seg der hun er til vi har fått gjort det Gleder meg så utrolig til popcorn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg Nå er det ikke lenge til svigers kommer, så jeg får vagge avgårde og få vasket over badet litt før de kommer Ha en fin lørdagskveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 31. mars 2012 #3717 Del Skrevet 31. mars 2012 tror det er vanlig at stellematten ikke helt passer når en bruker en vanlig kommode Vi har kjøpt Hemnes på Ikea og har ca 50 cm til overs, så der har vi bleier og stellesalve Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2012 #3718 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg står fast ved det jeg har sagt tidligere: 1. påskedag er en finfin dag å føde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2012 #3719 Del Skrevet 1. april 2012 Var ikke mye tegn til å noe skulle skjer før vannet gikk her heller, så kan nok ikke være forberedt Bare nyt dagene, ikke lenge igjen uansett Håper dere hadde en fin kveld med svigers i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. april 2012 #3720 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg tipper neste fredag. Altså den 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå