Gå til innhold

Kona mi og kompisen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dette er bare en Trolletråd. Ser at AnonymBruker har ca 5.896 innlegg her (i skrivende stund). Dette nøyaktige tallet har og en som skriver under AnonymBruker, og ble medlem på samme dato, som skriver imot TS! Tror nok dette bare er tull...

Edit: antall inlegg

tror det er standar for alle som gjør seg til anonymbruker

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

tror det er standar for alle som gjør seg til anonymbruker

Ahh, oki - dette er en test da!

Skrevet

Ahh, oki - dette er en test da!

Ja, det viser seg at anonymbrukerer blir telt opp etter hvert som innlegg blir lagt til. Allikevel, håper dette er en trolletråd!

Skrevet

Ja, det viser seg at anonymbrukerer blir telt opp etter hvert som innlegg blir lagt til. Allikevel, håper dette er en trolletråd!

tror er trolle tråd. håper det ihvertfall for den stakkars kona som blir rundtlurt av tre idiotiske egoistiske mennesker

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må dessverre skuffe deg, Mirandaa...ingen trolling fra min side.

Skrevet (endret)

Det vil si at dama mi nærmest har bodd hos kompisen den siste uka. Denne helgen blir kronen på verket. Kona hans kommer tilbake på søndagskvelden, så nå blir det å ta for seg mens fatet fremdeles står fremme...

Hva sier dere til barna deres når kona di stikker avgårde i tide og utide for å pule? Og hva med ungen til venneparet deres, vil ikke hu lure på hvorfor det stadig vekk er ei annen dame der?

Endret av Jumpforjoy
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle snakket sammen om dette og føler oss trygge på at det ikke vil skje. En teoretisk mulighet finnes kanskje, men vi regner den som minimal. Fire år har gått og vi har fremdeles ikke kommet dithen.

4 år, og du tror ikke at kona di har utviklet følelser for han og vice versa? Oh boy!

Ja, jeg overtalte kona mi. Hun var faktisk hard å be og hadde sterke reservasjoner, mye a la det dere kommer med. Men, det går an å forandre mening. Det er faktisk litt av en luksus for en kone, sier hun, å ha to menn i livet sitt på denne måten. Hun sier at hun må ha vært gal før fordi nå koser hun livet av seg og vil ikke ha det på noen annen måte. I tillegg har hun begynt å flørte med en på jobben og jeg er veldig spent på hvor det kommer til å gå hen, selv om det kun er i startfasen. Hun har rett og slett fått smaken.

Ja, hva er det nå du har skapt? Om vi skal gå utifra din versjon. Når er det ikke plass til deg lengre?

Følte at jeg måtte dele denne, en sms fra kona...

" [ ] og jeg har akkurat hatt en lang varm dusj sammen og jeg sugde han tre ganger...nå skal vi legge oss. Kos deg vennen. Ser deg i morgen."

Hvem får ikke litt lyst til å være i våre sko? Jeg tror noen av de som er mest moraliserende her hadde latt seg friste dersom de hadde vært helt ærlige med seg selv.

Helt ærlig, nei takk, absolutt ikke! Hvorfor skulle jeg ville ha min kjære til å ha sex med andre mens jeg sitter hjemme å ser Skavland alene??

Det mest pikante vi gjorde var kanskje en gang vi hadde selskap her hjemme hos oss, og jeg sendte kona ut for å handle inn litt øl som vi liksom manglet...du kan jo gjette hvem som liksom meldte seg som frivillig hjelper...så der satt jeg, sammen med kona hans og noen andre, og venta mens jeg visste at de kjørte hjem til ham, rev av hverandre klærne, pulte som kaniner i en halvtime, tok øl ut av kompisens kjøleskap og kjørte tilbake til selsakpet. Da alle hadde dratt hadde kona mi og jeg het sex hele natten mens hun fortalte hvordan de hadde holdt på. Ingen, bortsett fra meg, hadde den ringeste anelse om at de slett ikke hadde vært på supermarkedet!

Er det mulig?! Tror du blir lurt jeg. Og jeg kan love det at dette kommer til å gå fryktelig galt en vakker dag. Garantert. Å da blir det tårer og atter tårer, tapt kjærlighet, tårevåte barn, salg av bolig osv.

Lykke til.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva sier dere til barna deres når kona di stikker avgårde i tide og utide for å pule? Og hva med ungen til venneparet deres, vil ikke hu lure på hvorfor det stadig vekk er ei annen dame der?

Barna våre er 4 og 6 år og dette skjer stort sett mens de er i seng, hos besteforeldre eller på skolen-barnehagen. Dattera til kompisen er sammen med sin mor denne uka. Ellers skjer det også mens hun er på aktiviteter. Heldigvis for oss er hun en veldig aktiv pike, så det gjør det lettere. Men det tar litt planlegging å få dette til å funke.

Skrevet

Tenker du/dere noen gang på konen til kompisen din? Har du tenkt på konsekvensene dette kan få hvis dere skulle blitt avslørt en gang i fremtiden?

Jeg håper at dere tar motet til dere å sier ifra til henne hva dere har holdt på, sånn at all manipulasjonen og løgnene kan ta slutt! Hun har mest sannsynligvis ikke de samme holdningene til dere i forhold til hva som er lov i ett forhold, så dere oppfører dere veldig umoralsk i alt dere gjør.

Skrevet

Jeg tror også ts blir kraftig lurt når han tror at dama og kompisen ikke har følelser for hverandre. Drømmesituasjon for dama, siden hun kan ha det fint sammen med kompisen, og samtidig slippe alt stresset ved å bryte ut av ekteskapet med dusten som sitter hjemme og venter/ronker :fnise:

Forkastelig å ha så liten respekt for andre mennesker, altså den intetanende kona og alle barna :(

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Kona hans er dessuten ofte borte pga jobben og akkurat nå er hun i utlandet på jobbreise. Det vil si at dama mi nærmest har bodd hos kompisen den siste uka.

Jaha.. jeg spør som flere andre: du er sikker på at hun ikke har følelser for han?

Hva om kona hans forlater han (noe som ikke er så fryktelig usannsynlig, da det ikke er uvanlig å finne ut av utroskap), plutselig så hadde kanskje ikke kona di bare "nærmest" bodd der, men faktisk flyttet inn? Det går fint an å skille sex og følelser, men ærlig talt.. Selvsagt har de hatt mange dypere samtaler på sengekanten som du er lykkelig utvitende om der du sitter og runker til sms-ene hun pliktoppfyllende sender.

Jeg er helt for åpne forhold, men om historien er sann så synes jeg at det er vanvittig dårlig gjort mot kona til kompisen din. Ikke bare blir hun bedratt av mannen, men folk hun tror er gode venner er med på det og har storkost seg bak hennes rygg og på hennes bekostning i 4 år. Har du prøvd å sette deg inn i hva sånt kan gjøre med et menneske om hun finner det ut?

Endret av Anjelika
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jaha.. jeg spør som flere andre: du er sikker på at hun ikke har følelser for han?

Hva om kona hans forlater han (noe som ikke er så fryktelig usannsynlig, da det ikke er uvanlig å finne ut av utroskap), plutselig så hadde kanskje ikke kona di bare "nærmest" bodd der, men faktisk flyttet inn? Det går fint an å skille sex og følelser, men ærlig talt.. Selvsagt har de hatt mange dypere samtaler på sengekanten som du er lykkelig utvitende om der du sitter og runker til sms-ene hun pliktoppfyllende sender.

Jeg er helt for åpne forhold, men om historien er sann så synes jeg at det er vanvittig dårlig gjort mot kona til kompisen din. Ikke bare blir hun bedratt av mannen, men folk hun tror er gode venner er med på det og har storkost seg bak hennes rygg og på hennes bekostning i 4 år. Har du prøvd å sette deg inn i hva sånt kan gjøre med et menneske om hun finner det ut?

Jeg vet at jeg ikke blir lurt. Dette foregår stort sett i vårt hus og jeg er i et annet rom. Når jeg sier at hun nærmest har bodd der borte, så vil ikke det si at hun overnatter så mye. Det skjer bare når dama hans er borte og det går måneder i mellom. Uansett, jeg vet at de ikke er forelsket i hverandre. Kompisen min elsker kona si og ser på dette kun som sex.

Vi vet hva det vil gjøre med henne. Derfor gjør vi det vi kan for å vere diskrete. Og til deg som tror jeg er en dust som sitter hjemme og runker, mens hun sender sms-er hjem og jeg ser på SKavlan, så hender det fremdeles at jeg er med. Jeg er ikke en komplett cuckold.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hehe..hvis han klarer å være utro mot kona si..åssen kan du være så sikker på at hun ikke har følelser for han?

ojoj...tenkt om din lille drømme verden bobble raser i sammen forde du trodd hun aldri kom til å falle for han.. :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke blir lurt. Dette foregår stort sett i vårt hus og jeg er i et annet rom. Når jeg sier at hun nærmest har bodd der borte, så vil ikke det si at hun overnatter så mye. Det skjer bare når dama hans er borte og det går måneder i mellom. Uansett, jeg vet at de ikke er forelsket i hverandre. Kompisen min elsker kona si og ser på dette kun som sex.

Vi vet hva det vil gjøre med henne. Derfor gjør vi det vi kan for å vere diskrete. Og til deg som tror jeg er en dust som sitter hjemme og runker, mens hun sender sms-er hjem og jeg ser på SKavlan, så hender det fremdeles at jeg er med. Jeg er ikke en komplett cuckold.

Du vet ingenting skal jeg fortelle deg! Du vet kun det som din kone og kompis velger å fortelle deg. Nå da de har et godt opplegg her som funker, hvorfor skulle de gjøre annet enn å forsikre deg om at alt er i orden?! Jeg har ingen tro på at det ikke er følelser i bildet etter 4 år. Det strider mot menneskets natur.

Men du får velge å tro på det som passer deg, jeg fatter bare ikke hvordan det går ann å være så naiv.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke blir lurt.

Sier ikke at de nødvendigvis lurer deg, men at det er en viss risiko for at de kommer til å bli knyttet sammen og få følelser. Og om det skulle begynne å boble noe under overflaten så har de garantert pratet om det seg i mellom, men kommer ikke til å si noe til deg med en gang.

Du har jo mer innsikt i dette enn oss, men du kan aldri vite, selv kona di kan ikke vite. Vi har vel alle fått følelser når vi ikke burde få det eller aldri trodde vi kom til å få det.

Jeg er som sagt åpen for åpne forhold selv, men ser for meg det hadde vært med forskjellige partnere som man ikke kjenner altfor godt, og vet med meg selv at det ikke hadde vært verdens beste idé å ha to faste "kjærester" over så mange år.

I tillegg ville jeg aldri bedratt en nær venn på den måten. At dere i tillegg ser ut til å synes at det er ekstra moro å lure henne er forkastelig.

Skrevet (endret)

Så vidt jeg kan forstå er du en cuckold så god som noen. Det ligger ikke i begrepet cuckold at man ikke har sex med sin egen dame. Jeg kaller meg cuckold, men har aldri hatt noe ønske om å avstå fra sex. Vet det finnes cuckold-par der hun i tillegg liker å tease ham ved å nekte ham sex i perioder, men det er vel sant å si en tilleggsfetisj og ikke noen nødvendig del av å være cuckold.

Utover dette har jeg vel sagt hva jeg mener om forholdet deres: Forstår godt at du tenner på dette, men kan ikke forsvare at kameraten din bedrar sin dame og at dere gjør dette mot en kvinne som antagelig ser på dere som sine nære venner. Men hadde det ikke vært for dette kunne det vært et spennende opplegg. Hvis dama til kameraten din også var med på det og jentene var litt bifile kunne jo dama di hatt trekanter med dem. Enten du var til stede eller bare mottok en melding i etterkant. Ja, de hadde jo ikke trengt å være bifile heller, de kunne jo hatt trekanter med kompisen din i sentrum. Det ville vel ikke vært mindre spennende. -

Endret av Cuckold
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg kan forstå er du en cuckold så god som noen. Det ligger ikke i begrepet cuckold at man ikke har sex med sin egen dame. Jeg kaller meg cuckold, men har aldri hatt noe ønske om å avstå fra sex. Vet det finnes cuckold-par der hun i tillegg liker å tease ham ved å nekte ham sex i perioder, men det er vel sant å si en tilleggsfetisj og ikke noen nødvendig del av å være cuckold.

Utover dette har jeg vel sagt hva jeg mener om forholdet deres: Forstår godt at du tenner på dette, men kan ikke forsvare at kameraten din bedrar sin dame og at dere gjør dette mot en kvinne som antagelig ser på dere som sine nære venner. Men hadde det ikke vært for dette kunne det vært et spennende opplegg. Hvis dama til kameraten din også var med på det og jentene var litt bifile kunne jo dama di hatt trekanter med dem. Enten du var til stede eller bare mottok en melding i etterkant. Ja, de hadde jo ikke trengt å være bifile heller, de kunne jo hatt trekanter med kompisen din i sentrum. Det ville vel ikke vært mindre spennende. -

Det ville sikkert ikke vært mindre spennende, Cuckold, men nå har det seg bare sånn at situasjonen ble som den ble og vi er alle sammen ganske fornøyd med den for øyeblikket.

Skrevet

Det ville sikkert ikke vært mindre spennende, Cuckold, men nå har det seg bare sånn at situasjonen ble som den ble og vi er alle sammen ganske fornøyd med den for øyeblikket.

Har tanken slått disse "alle sammen" at der kanskje finnes en som ikke ville vært så helt fornøyd med tingenes tilstand; en som er gift med en av "alle sammen" og god venn med resten av "alle sammen"?

Akkurat dette hopper dere glatt bukk over, og gjør det hele uforståelig.

Kanskje det er hennes uvitenhet som gjør sexen så altoppslukende?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har tanken slått disse "alle sammen" at der kanskje finnes en som ikke ville vært så helt fornøyd med tingenes tilstand; en som er gift med en av "alle sammen" og god venn med resten av "alle sammen"?

Det setter kanskje en ekstra spiss på det...

Gjest Utromann
Skrevet

Ha, er sikker på Shinana egentlig bare er frustrert fordi hun er kåt på mannen til venninna si.

Skal si deg det Shinana, bare si til ham at du har lyst til å sug kuken hans - så har du sæd i munnen innen 2 minutt!

Venninna di behøver ikke å vite en d**tt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...