Gå til innhold

Kona mi og kompisen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes nok dere kan lytte litt til det som sies om konsekvenser og ikke minst om den uskyldige, som er den eneste uvitende part her.

Risikosport dette, spør du meg. Ikke minst med andres følelser. Da beveger man seg inn i en sone som i alle fall jeg ville holdt meg lengst mulig unna. Hun har tillit til mannen sin, mens dere gir blaffen og kjører separat opplegg bak hennes rygg. Ikke noe særlig å være stolt av etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg vil også presisere at dette ikke er daglige foreteelser...det kan gå uker, noen ganger måneder, i mellom. Derfor blir det et høydepunkt som pirrer i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også presisere at dette ikke er daglige foreteelser...det kan gå uker, noen ganger måneder, i mellom. Derfor blir det et høydepunkt som pirrer i hverdagen.

Og det forandrer hva..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Synes nok dere kan lytte litt til det som sies om konsekvenser og ikke minst om den uskyldige, som er den eneste uvitende part her.

Risikosport dette, spør du meg. Ikke minst med andres følelser. Da beveger man seg inn i en sone som i alle fall jeg ville holdt meg lengst mulig unna. Hun har tillit til mannen sin, mens dere gir blaffen og kjører separat opplegg bak hennes rygg. Ikke noe særlig å være stolt av etter min mening.

Vi er jo ikke stolt av det på den måten, men det forbudte aspektet pirrer jo. For meg, som ikke lenger deltar fysisk, så gir det en intens pirring og nytelse ved tanken på hva min kone foretar seg med kompisen min. Tanken på at hun stjeler en ektemann er også med på å sette en spiss på det. Det er litt kinky, men sånn er det. Det er ikke snakk om å sette familier over styr her. Vi passer på slik at alt klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og det forandrer hva..?

Det forandrer ingenting. Jeg ville bare at folk ikke skulle ha det inntrykk av at vi holdt på som kaniner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Vi begår ikke utroskap. Vi er begge to innforståtte med hva kona mi driver med. Kompisen min bedriver utroskap, men det kan ikke vi ta ansvar for. Han er sin egen herre.

Så det du lever i er heller et "åpent forhold" da.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ville ha med din gifte kompis på dette og ikke en ugift en. Ikke så mange komplikasjoner...

Jeg unner forøvrig ingen utroskap, og i hvertfall ikke med noen i nær vennekrets som involverte...

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Så det du lever i er heller et "åpent forhold" da.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ville ha med din gifte kompis på dette og ikke en ugift en. Ikke så mange komplikasjoner...

Det forbudte aspektet kan jeg tenke meg...i tillegg liker ikke kona tanken på fremmede menn.

Egentlig ville ikke kona gjøre dette. Jeg måtte overtale henne. Men nå er hun hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Men nå er hun hekta.

Og hva skjer hvis det hadde blitt oppdaget?

Først hadde det jo gått på kompisen din, men hvis det kom opp idagen at kona di hadde vært "sååå med på det", da tror jeg det ikke hadde blitt så greit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og hva skjer hvis det hadde blitt oppdaget?

Først hadde det jo gått på kompisen din, men hvis det kom opp idagen at kona di hadde vært "sååå med på det", da tror jeg det ikke hadde blitt så greit du.

Det hadde selvsagt ikke vært greit å bli oppdaget. Vi skjønner selvsagt at kona hadde blitt lei seg, sint, såret. Men det hadde nok vært mest synd på kompisen. Kona mi og kona hans kjenner hverandre av navn og utseende, men har ellers svært liten omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Men det hadde nok vært mest synd på kompisen.

Vel, han burde jo strengt tatt være mann nok til å vite at han selv hadde vært skyld i dette så å si at det er mest synd på ham er vel å ta litt hardt i. Fortjent, tenker jeg vi sier.

De det hadde vært synd på, som ingen av dere synes å tenke på, er barna selvfølgelig.

Antakeligvis ville en skilsmisse der vært uunngåelig, og det hadde også du og din kone vært med på å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Jeg kan liksom se det for meg, kompisen skal forklare kona si at han har hatt sex med kona di flere ganger og at det var du som spurte ham om han ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja ja... det er et fritt land, og folk får vel gjøre slik de selv vil. Men da respekterer du også andres meninger? Som når jeg sier at det dere holder på med er langt ut på vidda? Respektløst både for fjerdepart og barna? Klarer dere virkelig ikke å styre "opphisselsen" som du kaller det? Ikke mye viljestyrke der i gården nei.

Makan til folk... herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shelob

Er du ikke redd for at din kones følelser skal tippe over i kompisens favør og at du blir sittende igjen uten kona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er kompisen din sitt valg, og du kan sitte der og si "jeg har ikke noe med det, jeg kan ikke innskrenke hans valgfrihet", så har du et ansvar som også er med på leken. Det dere gjør nå, som blir holdt fra kona hans antageligvis fordi hun hadde blitt veldig såret av det, ville ikke jeg gjort mot min verste fiende. Det har med alminnelig folkeskikk og å behandle folk bra å gjøre, ikke hva dere kan, men hva dere burde. Så du kan komme med alle unnskyldningene du vil, men du er minst like ille som kameraten din for at du lar det pågå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i flere år en fantasi om å dele kona mi med en kompis. Jeg konfronterte han med dette en kveld på byen og han sa seg interessert...han er selv gift, men vi ble enige om å la kona hans være utenfor det hele.

Kompisen min bedriver utroskap, men det kan ikke vi ta ansvar for. Han er sin egen herre.

Jeg kan liksom se det for meg, kompisen skal forklare kona si at han har hatt sex med kona di flere ganger og at det var du som spurte ham om han ville det.

Nettopp. Ts, foreslo det, ts, planla det og ts var/er aktivt med på det. Da må også ts ta sitt ansvar. Den eneste det er synd på her er kona til kompisen til ts, og barna når en eventuell skilsmisse kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Så du kan komme med alle unnskyldningene du vil, men du er minst like ille som kameraten din for at du lar det pågå.

Det er ts utrolig flink til. Gjentatte ganger sier han at han er "anstendig". Det er så patetisk at jeg lurer på om han er mindre begavet. Man er ikke anstendig når man holder på på den måten. Jeg vil også si at han er direkte ond, og det samme er kona hans, siden de vitterlig er med på å fortsette utroskapen. Jo mer man fortsetter, jo vanskeligere er det å slutte. Som ts sier så er jo hans kone hekta. På en annen dames mann. Hvis det blir slutt- noe ts egentlig bør kunne forstå kan skje, kanskje kona hans ikke stopper? Kanskje hun plutselig vil ha en annen mann, eller kanskje hun faktisk FÅR buddien? Og så blir ts sittende der med unga og skjegget i postkassa?

Det burde være en lov for hvor dum, egoistisk og ond man faktisk er når man gjør sånt. du kan umulig ha noe som helst følelser- tydeligvis fatter du ikke hvor jævlig dette kan komme til å bli. Best å slutte mens leken er god. Men nå har dere vel viklet dere såpass inn at det ikke kommer til å skje. Jeg håper kona til buddisen din ber dere alle dra til helvete, du og den hora du har til kjærring og selvfølgelig buddisen din som tydeligvis ikke er spesielt oppegående. Herregud for noen mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir provosert av å lese dette, altså det TS skriver :kjefte: AT DET GÅR ANN!!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva voksne, samtykkende mennesker gjør seg i mellom bryr jeg meg lite om. Men når det er snakk om bevisst lureri og utroskap på denne måten, så er det intet annet enn avskyelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det er noe du ikke helt klarer å ta innover deg her, TS. Du unnskylder det hele med en slags overenskomst mellom dere tre, og uvitenhet fra den siste. Ser du ikke selv hvor feil dette er?

Det hjelper ikke hvor passiv du er nå. Du er den opprinnelige pådriver. Din kone har du "overtalt" uten at hun opprinnelig hadde lyst. Kompisen din og du nyter tydeligvis det hele i langdrag. Det faktum at barna er for små til å forstå, at dere planlegger godt for å unngå å bli oppdaget, og at det "ulovlige" pirrer voldsomt blir en litt sånn naiv måte å rettferdiggjøre handlingene på.

Jeg tror du er i stand til å se hvor respektløst dette er over for den uvitende. Om dere gjør det sjelden eller ofte er ikke avgjørende i det hele tatt.

En nærliggende konklusjon er at dere tre ofrer og gir blaffen i et annet menneskes følelser og tillit for å oppnå egen tilfredsstillelse og spenning. I tillegg er dette mennesket i nær relasjon med en av dere, og venn med dere to andre.

Jeg tror du skjønner det, men har valgt å ......... gi blaffen.

Hadde aldri klart å leve med en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...