Gå til innhold

Kona mi og kompisen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ha, er sikker på Shinana egentlig bare er frustrert fordi hun er kåt på mannen til venninna si.

Skal si deg det Shinana, bare si til ham at du har lyst til å sug kuken hans - så har du sæd i munnen innen 2 minutt!

Venninna di behøver ikke å vite en d**tt.

Eh, what??

Hva har du fått i dag da tro? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei igjen!

Nå har det vært alt for lenge siden noe som helst skjedde, men nå er det langhelg og vi har endelig et opplegg på gang igjen.

Kona mi og kompisen skal møtes på hytta vår. Offisielt skal han på guttetur med meg for å fiske. Det hans kone ikke vet er at han skal bruke fem fulle dager sammen med min kone i stedet! Jeg kan nesten ikke vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TL:DR on the thread. But shite, people are prejudiced. I read the first page of this, and I have to say...

OP, if this floats your boat, cool. Good for you. Kinda shitty for your friend's wife, consider what will happen to his relationship if she finds out and if you are willing to risk fucking his life up. Other than that - you go boy! Everyone have weird fetishes, so congratulations on admitting yours.

-L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hei igjen!

Nå har det vært alt for lenge siden noe som helst skjedde, men nå er det langhelg og vi har endelig et opplegg på gang igjen.

Kona mi og kompisen skal møtes på hytta vår. Offisielt skal han på guttetur med meg for å fiske. Det hans kone ikke vet er at han skal bruke fem fulle dager sammen med min kone i stedet! Jeg kan nesten ikke vente.

kjeder du deg så mye trollet at du må finne på litt mere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megvel

Ene barnet deres er 4 år og din kone og denne mannen har holdt på i 4 år? Så hun gikk omtrendt rett fra føden og på han? haha ja liksom....

Og denne jenta på 12 år som er med sin mor på JOBBREISER i dagesvis? Ingen tolvåring som får fri fra skolen for å være med mor på jobb .... Bare tull og fanteri dette her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona hans er ofte bortreist, og det får oss alle til å bli ganske opphisset ved tanken på hva hun går glipp av.

:sjokkert:

Seriøst? Er dette tilfellet? Er mennesker så slemme mot dem de er glad i ??? :fy_fy:

Tror det hadde vært det værste noen kunne gjordt mot meg.. Jeg hadde blitt helt knust om typen hadde pult på dama til en kompis, og de tre visste om det og koste seg med det.

Synes det er utrolig dårlig gjordt!!! Null respekt for hun konen hans. For NEI det er ikke respekt å bare sørge for at "hun ikke får vite det". Det er holdningene og tankene bak.. FY F!!!

Nesten sånn at dere fortjener at hun kona har sex med andre folk, får kjønnssykdommer, smitter mannen sin, og dere to!! Så kunne dere fått smake bivirkningen av å holde noe slikt skjult. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett kvalmande lesestoff. Godt vi mennesker er forskjellige, men ikkje når det går utover uskyldige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...