Gå til innhold

Kona mi og kompisen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du unngår å svare på; hva hvis kona di får følelser for kompisen din og går fra deg til fordel for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tydeligvis sterk kost for noen og enhver her inne. Kompisen min har tidligere foreslått lignende opplegg for kona si, men hun har aldri villet. Derfor ser vi dette som den beste måten å få levd dette ut på. Hadde hun vært interessert i det på ordentlig, så hadde hun selvsagt vært med!

Han har foreslått samme greia for kona, og hun nekta?? Skjønner dere ikke da hva som skjer når dere blir ferska?? Eller noen er løs-munna og forteller henne det?? For det er vel heller tvilsomt at dette er en hemmelighet?? Noen vet alltid....

Fy fader for noen drittsekker dere er!!!

Stakkars dame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i flere år en fantasi om å dele kona mi med en kompis. Jeg konfronterte han med dette en kveld på byen og han sa seg interessert...han er selv gift, men vi ble enige om å la kona hans være utenfor det hele.

De første gangene var jeg tilstede og deltok da det skjedde. Nå liker jeg bedre å se på og noen ganger høre på. Hun har sex med han hjemme også, mens jeg er på jobb og da tekster hun meg etterpå.

I det siste har jeg fått overtalt kona (som egentlig er ganske ordentlig av seg og skeptisk til opplegget i begynnelsen) til å gå med på å treffe ham alene, hjemme hos han. Kona hans er ofte bortreist, og det får oss alle til å bli ganske opphisset ved tanken på hva hun går glipp av.

Jeg lurer på om det er flere som har lignende erfaringer her inne...

kona mi og jeg har forøvrig et utmerket forhold og lever et normalt liv med to små barn.

Jeg forstår godt hvorfor dette kan være pirrende. Men selv om jeg må gi dem rett som sier at kameraten din nok kan elske sin kone selv om han gjør dette, betyr det ikke at han ikke sviker henne på det groveste. Så selv om jeg ser at det at dette foregår i hemmelighet kanskje gjør det enda mer spennende, kan jeg ikke egentlig si jeg forsvarer opplegget deres. For det at din kamerats kone ikke oppdager at han sviker henne gjør ikke saken bedre sett med mine øyne. Det jeg ser som helt avgjørende i et forhold er at man kan stole på hverandre, og at man derfor i det minste kan være trygg på at den andre legger kortene på bordet om hun har sveket meg.

Det høres kanskje rart ut at jeg som selv tenner på "å bli bedratt" har et såpass negativt syn på utroskap, men det henger sammen med at jeg holder kjærligheten hellig, og med det mener jeg troskapen mellom to som elsker hverandre, ikke nødvendigvis på det fysiske plan, men på det mentale: man må ha åpne linjer, ikke stenge den andre ute og holde ting hemmelig som man vet (eller mistenker) at den andre ville ønsket å vite. Og har man først gått inn i et forhold der man har lovt hverandre seksuell troskap, tilhører utroskap helt klart de ting man må fortelle om, ellers sviker man den andre på et mer grunnleggende plan.

Men hadde bare kameratens kone også være med på det ville det vært en utmerket konstellasjon.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

kona mi og jeg har forøvrig et utmerket forhold og lever et normalt liv med to små barn.

Høres bra ut bortsett fra hva med konen til vennen din - vet hun ingenting om hva som foregår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Høres bra ut bortsett fra hva med konen til vennen din - vet hun ingenting om hva som foregår?

Hun vet ingenting om det som bedrives, nei. Faktisk er kona mi og kompisen i gang i kveld. Kona hans er utenbys sammen med datteren.

Jeg syns dere tar noe på vei og er raske med å dømme oss. Jeg kan se at det kan være galt å holde henne utenfor, men slik situasjonen nå er så nytter det i alle fall ikke å få henne inn i dette. Det hadde forøvrig ikke vært meg imot. Hun er en særdeles vakker kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Du unngår å svare på; hva hvis kona di får følelser for kompisen din og går fra deg til fordel for ham?

Vi har alle snakket sammen om dette og føler oss trygge på at det ikke vil skje. En teoretisk mulighet finnes kanskje, men vi regner den som minimal. Fire år har gått og vi har fremdeles ikke kommet dithen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det virker som om det er noe du ikke helt klarer å ta innover deg her, TS. Du unnskylder det hele med en slags overenskomst mellom dere tre, og uvitenhet fra den siste. Ser du ikke selv hvor feil dette er?

Det hjelper ikke hvor passiv du er nå. Du er den opprinnelige pådriver. Din kone har du "overtalt" uten at hun opprinnelig hadde lyst. Kompisen din og du nyter tydeligvis det hele i langdrag. Det faktum at barna er for små til å forstå, at dere planlegger godt for å unngå å bli oppdaget, og at det "ulovlige" pirrer voldsomt blir en litt sånn naiv måte å rettferdiggjøre handlingene på.

Jeg tror du er i stand til å se hvor respektløst dette er over for den uvitende. Om dere gjør det sjelden eller ofte er ikke avgjørende i det hele tatt.

En nærliggende konklusjon er at dere tre ofrer og gir blaffen i et annet menneskes følelser og tillit for å oppnå egen tilfredsstillelse og spenning. I tillegg er dette mennesket i nær relasjon med en av dere, og venn med dere to andre.

Jeg tror du skjønner det, men har valgt å ......... gi blaffen.

Hadde aldri klart å leve med en slik situasjon.

Ja, jeg overtalte kona mi. Hun var faktisk hard å be og hadde sterke reservasjoner, mye a la det dere kommer med. Men, det går an å forandre mening. Det er faktisk litt av en luksus for en kone, sier hun, å ha to menn i livet sitt på denne måten. Hun sier at hun må ha vært gal før fordi nå koser hun livet av seg og vil ikke ha det på noen annen måte. I tillegg har hun begynt å flørte med en på jobben og jeg er veldig spent på hvor det kommer til å gå hen, selv om det kun er i startfasen. Hun har rett og slett fått smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pharmadilla

I tillegg har hun begynt å flørte med en på jobben og jeg er veldig spent på hvor det kommer til å gå hen, selv om det kun er i startfasen. Hun har rett og slett fått smaken.

Dette er NØDT til å være trolling... Kjære vene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dette er NØDT til å være trolling... Kjære vene.

Du får tro som du vil. Dette er mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

men slik situasjonen nå er så nytter det i alle fall ikke å få henne inn i dette. Det hadde forøvrig ikke vært meg imot. Hun er en særdeles vakker kvinne.

Hvorfor nytter det ikke å få henne inn i 3-kantdramaet? Er det ikke verre for henne å stå utenfor fellesskapet? Dere fratar henne jo goder hun ellers muligens ville ha satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor nytter det ikke å få henne inn i 3-kantdramaet? Er det ikke verre for henne å stå utenfor fellesskapet? Dere fratar henne jo goder hun ellers muligens ville ha satt pris på.

I og med at hun bastant avviste sin ektemann da han foreslo partnerbytte for en tid tilbake, så regner vi den muligheten som tapt...hun får heller ta det igjen på andre måter. Og det skal sies, vi vet ikke hva hun bedriver når hun jobber utenbys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pharmadilla

I og med at hun bastant avviste sin ektemann da han foreslo partnerbytte for en tid tilbake, så regner vi den muligheten som tapt...hun får heller ta det igjen på andre måter. Og det skal sies, vi vet ikke hva hun bedriver når hun jobber utenbys.

Din kone ville da heller ikke være med i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Din kone ville da heller ikke være med i utgangspunktet?

Det er sant, men min kompis har ikke lyst til at hun skal få vite noe nå. Han innser at han har mer å tape enn oss. Hvis vi blir oppdaget er det hans hjem og familie som ryker, ikke vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Fikk akkurat en sms fra min kone om at hun og kompisen skal ta en dusj sammen...jeg tror jeg kommer til å få en morsom natt, så jeg sier god natt til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pharmadilla

Det er sant, men min kompis har ikke lyst til at hun skal få vite noe nå. Han innser at han har mer å tape enn oss. Hvis vi blir oppdaget er det hans hjem og familie som ryker, ikke vår.

Enda en grunn til å få henne involvert så fort som mulig. Jo lengre dere holder på, jo større en sjansen for å bli avslørt. Og dere har vel ikke noen umiddelbare planer om å gi dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Enda en grunn til å få henne involvert så fort som mulig. Jo lengre dere holder på, jo større en sjansen for å bli avslørt. Og dere har vel ikke noen umiddelbare planer om å gi dere?

Vi kommer ikke til å gi oss. Det er i alle fall helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Dette er noe av det drøyeste jeg har lest. Først så får du kompisen din til å gå med på å knulle kona di. Så overtaler du kona. Så blir kona hekta. Og nå driver kompisen og kona og har seg som kaniner på fjerde året, mens du sitter hjemme og tenker på dem og runker??? På toppen av det hele synes dere alle at det er pirrende at kona hans ikke vet no.

Er det bare meg, eller er detta temmelig loser? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horebukk

Jeg skulle ønske at jeg hadde like stort pågangsmot som dere. For et drømmescenario! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Følte at jeg måtte dele denne, en sms fra kona...

" [ ] og jeg har akkurat hatt en lang varm dusj sammen og jeg sugde han tre ganger...nå skal vi legge oss. Kos deg vennen. Ser deg i morgen."

Hvem får ikke litt lyst til å være i våre sko? Jeg tror noen av de som er mest moraliserende her hadde latt seg friste dersom de hadde vært helt ærlige med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange har pekt ut allerede er dette dårlig gjort mot kona til kompisen din. Sånn er det bare, men det bekymrer visst ikke dere.

Et annet aspekt jeg vil legge til er barna deres. Jeg hadde i hvert fall ikke vært særlig fornøyd om mora mi hadde seg med andre menn, mens faren min satt og ronka eller hva enn du finner på når hun har seg med andre.

Du får håpe de aldri finner ut av det, etter som det vil ødelegge inntrykket av dere som forbilder for alltid.

Uansett: Det er ditt liv, ditt valg. Jeg ville bare gjøre oppmerksom på hvordan dere muligens "fucker opp" familien deres, pun intended.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...