Gå til innhold

Kona mi og kompisen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Violently Happy

Ja jøss, kompisen din kan umulig være spesielt glad i kona si når han kan gjøre dette. Det er jo faktisk utroskap så det holder, selv om det er venner...

Jeg kjenner til et par der noe lignende skjedde- det ble oppdaget og det ble skilsmisse. Ingenting kan holdes hemmelig for evig- en eller annen gang skjer det en glipp eller noe annet og da kan det få uante konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Vi får se. Foreløbig er vi veldig diskret og planlegger godt på forhånd.

Et eksempel på vår gode planlegging. Dersom min kone skal tilbringe tid i kompisens hjem, så tar hun bussen slik at det ikke er fremmede biler i tunet. Han bor nærme sentrum, så han kjører og parkerer ved et kjøpesenter og går hjem igjen. Han slukker lyset slik at ingen vil tro at han er hjemme og låser døren. Slik sett har vi i alle fall sikret oss mot en god del. Dessuten har han sagt at kona sms-er han om hver minste ting, og spesielt når hun er på vei hjem. Han er derfor sikker på at hun sender en melding eller ringer først. Dette har faktisk skjedd. Hun ringte mens de holdt på og var på vei hjem...kona mi fortsatte å suge han, kledde seg, gikk ut bakdøra og tok bussen hjem. Ikkeno' problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Man sårer ikke dem man er glad i, iallefall ikke med vilje. Da har man misforstått hva det vil si å være glad i noen. Hadde denne uvitende kona vært meg hadde jeg vært knust. Og nei, selv om hun ikke VET at mannen horer rundt, betyr det ikke at det han gjør er riktig. Mange menn ser ut til å tro at det man ikke vet har man ikke vondt av. Jeg synes det er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille meg

Jeg hadde ikke klart et sånt opplegg, men heldigvis er vi mennesker forskjellige!

For meg hører sex sammen med kjærlighet, og jeg har ikke lett for å tenne på andre enn den jeg er sammen med og glad i. Kjedelig i andres sine ører, men flott for meg. Og heldigvis for meg er samboreren likedan som meg. Så som sagt før, vi er forskjellige, og så lenge INGEN blir såret, hopp i veg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vil ikke kalle det å hore rundt. Først og fremst er min kone en vakker og anstendig kvinne. For det andre så er hun den eneste han driver på med utenfor ekteskapet.

Alle tre av oss er anstendige mennesker. jeg har hatt flere sjanser til å prøve gresset på den andre siden, men jeg sier alltid nei. Dette opplegget er, skal vi si, unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konemor

Driver en lignende operasjon, bare at det er mannen som blir lånt ut av kona til en annen mann! Fantastisk opphissende å se dem ta hverandre bakfra! Anbefales alle! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hedmark

Jeg skjønner ikke hvordan folk tenker! Hva om dette ble kjent i vennekretsen? Hva med barna? Hva med den stakkars kona som en dag kommer til å ferske disse kåtingene i ektesengen. Fysjom! Dere får nyte det mens det varer, for dette kommer til å bli en eksplosiv katastrofe for dere! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:goodbye:Jeg kom hjem fra jobb og fant mannen min i seng med kona til kameraten hans. Det hadde visstnok pågått i et helt år uten at jeg hadde visst om det. For å si det mildt ble jeg veldig såret og vi flyttet fra hverandre. Heldigvis jobbet vi med forholdet, vi flytta bort til en annen kant av landet og kutta kontakten med de tidligere vennene hans. Jeg stiller meg tvilende til om kona til kompisen din vil sette pris på at han har drevet og pøka på kona di i fire år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Alle tre av oss er anstendige mennesker.

Jeg vil faktisk ikke kalle noen av dere anstendige, ettersom det betyr at man er sømmelig, respektabel og/eller moralsk. Ingen av dere viser til å være i nærheten av det en gang! Jeg har NULL respekt for folk som bedriver utroskap bak en annens rygg. Det er...avskyelig. Folk som "rettferdiggjør" dette ved å påpeke hvor "anstendige" man er, gjør meg direkte kvalm. At det går an.

Om man er glad i noen, er hjertet fylt av den personen, og da er man ikke utro...det skal ikke være i tankegangen engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vil faktisk ikke kalle noen av dere anstendige, ettersom det betyr at man er sømmelig, respektabel og/eller moralsk. Ingen av dere viser til å være i nærheten av det en gang! Jeg har NULL respekt for folk som bedriver utroskap bak en annens rygg. Det er...avskyelig. Folk som "rettferdiggjør" dette ved å påpeke hvor "anstendige" man er, gjør meg direkte kvalm. At det går an.

Om man er glad i noen, er hjertet fylt av den personen, og da er man ikke utro...det skal ikke være i tankegangen engang!

jeg prøver ikke å rettferdigjøre det ved å kalle oss anstendige. Men, jeg vil likefullt si at vi er anstendige, voksne mennesker som har det litt gøy på privaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Men, jeg vil likefullt si at vi er anstendige, voksne mennesker som har det litt gøy på privaten.

Ja, men altså, anstendige mennesker driver ikke med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, men altså, anstendige mennesker driver ikke med sånt.

jeg skjønner at du ikke ser på dette som noe man kan gjøre. men, du har ikke monopol på å definere anstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine øyne er det ingenting galt med det dere holder på med, bortsett fra at dere holder det skjult for kona til kompisen. Jeg tror du troller oss, for så dum som det du beskriver kan jeg ikke forstå at noen kan være, og du viser absolutt ingen tegn til å forstå at det dere gjør er veldig, veldig feil.

Sex er ikke nødvendigvis bundet sammen med kjærlighet, langt ifra, men et ekteskap er basert på ærlighet og trofasthet. Jeg håper inderlig at kona hans glemmer telefonen hjemme eller på jobb en dag snart, slik at hun kommer hjem uten å ha mulighet til å si fra.Så lenge dere holder henne utenfor er det dere gjør motbydelig.

Skam dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I mine øyne er det ingenting galt med det dere holder på med, bortsett fra at dere holder det skjult for kona til kompisen. Jeg tror du troller oss, for så dum som det du beskriver kan jeg ikke forstå at noen kan være, og du viser absolutt ingen tegn til å forstå at det dere gjør er veldig, veldig feil.

Sex er ikke nødvendigvis bundet sammen med kjærlighet, langt ifra, men et ekteskap er basert på ærlighet og trofasthet. Jeg håper inderlig at kona hans glemmer telefonen hjemme eller på jobb en dag snart, slik at hun kommer hjem uten å ha mulighet til å si fra.Så lenge dere holder henne utenfor er det dere gjør motbydelig.

Skam dere.

Dette er tydeligvis sterk kost for noen og enhver her inne. Kompisen min har tidligere foreslått lignende opplegg for kona si, men hun har aldri villet. Derfor ser vi dette som den beste måten å få levd dette ut på. Hadde hun vært interessert i det på ordentlig, så hadde hun selvsagt vært med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Violently Happy

jeg skjønner at du ikke ser på dette som noe man kan gjøre. men, du har ikke monopol på å definere anstendig.

Vel, nei, men da burde dere vel kanskje ikke vært gift da?

I henhold til ekteskapet skal man ikke begå utroskap...og siden dere gjør det så er dere ikke anstendige mennesker.

Jeg håper virkelig at kona til kompisen din finner det ut. Jeg håper det for hennes del- slik at hun kan se hvor motbydelige dere egentlig er. Gjøre dette i det hele tatt. Fy altså.

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vel, nei, men da burde dere vel kanskje ikke vært gift da?

I henhold til ekteskapet skal man ikke begå utroskap...og siden dere gjør det så er dere ikke anstendige mennesker.

Vi begår ikke utroskap. Vi er begge to innforståtte med hva kona mi driver med. Kompisen min bedriver utroskap, men det kan ikke vi ta ansvar for. Han er sin egen herre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg syns dette er helt forferdelig! Kompisen din har en datter på 12 år!!! Våkn opp! :tristbla:

Hun blir selvsagt ikke blandet inn i dette! Det er aldri antydning til aktivitet når datteren hans er hjemme! Da kommer han heller over til vårt hus. Vi har et stort hus der barna ikke har mulighet til å overraske oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...