Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Vil det hjelpe litt med en god iskrem? :D 
SIA_glasstrender_inla%CC%88gg_1260x860-k

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Dette her på 3,5 kilo er tullete selv for meg. :sjokkblå:
72620879.jpg?imageId=72620879&x=2.395209

:dobbelis::dobbelis::spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (6 timer siden):

Jeg syns det er kjempevanskelig å få nye venner. Til og med når jeg har en kjempe fin samtale med noen, så vil de aldri møtes igjen. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. 

Husker når jeg var barn så kunne jeg bli bestevenner på en time eller to, i en sånn barnepass eller fritidsaktivitet, så ble vi  kjempe lei i oss når vi ble dratt til hver vår kant og kjempe glad om vi møttes på ny. 

Jeg kan ikke huske at det noen gang var problem å bli venner ha en connection før jeg fylte 13 år ( men så flyttet jeg til helt nytt sted). 

Helt siden da har det faktisk vært rimelig håpløst. Man tror man har møtt en bra person fått en connection, men det viser seg st de ikke er særlig interessert. Så er man hjemme igjen til sin ensomme tilværelse. 

Jeg har jo en håndfull venner, som aldri har tid møtes vel en gang per år maks. Snakkes i ni og ne kanskje to ganger per år.  Det er trist. 

Jeg er en type som har lett for å invitere og åpen for nye folk, men føler ofte at tid og andre ting hindrer fra å få nye vennskap eller ta vare på gamle slike. Så en må nesten ha kjæreste og familie for å ikke bli helt alene. 

No1*No1 skrev (3 timer siden):

Det er trist🙁 syntes jeg. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Den gule, hva slags smak er det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Den gule, hva slags smak er det?

Vet ikke...sitron antageligvis, men vedder på at det smaker ok. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Vet ikke...sitron antageligvis, men vedder på at det smaker ok. :) 

Så litt ut som plastelina. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er urimelig mye motgang i livet mitt. Men jeg forstår at man ikke bare kan gi seg over altså. Man kan sørge litt og legge seg ned og gråte noen timer, men så må man bare fortsette så godt man kan. 😌

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg syns det er urimelig mye motgang i livet mitt. Men jeg forstår at man ikke bare kan gi seg over altså. Man kan sørge litt og legge seg ned og gråte noen timer, men så må man bare fortsette så godt man kan. 😌

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

:klem2: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 27.4.2024 den 10.18):

I går kjøpte jeg meg en mango-sorbet-ispinne. Den kostet 36 kroner! For en ispinne 😬 Det er vilt.  Men den var ekstremt god da. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at jeg ukentlig kan se at matvareprisene kryper oppover og ...hvor skal det ende? :( 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg syns at jeg ukentlig kan se at matvareprisene kryper oppover og ...hvor skal det ende? :( 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem for sempel har blitt veldig dyrt syns jeg. :jolie: Skal legge meg igjen, men bare måtte si dette her. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Iskrem for sempel har blitt veldig dyrt syns jeg. :jolie: Skal legge meg igjen, men bare måtte si dette her. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i dette også.:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Natta, mine to enighetsvenner i natten. :farvel: 

Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Kryper dyrene seg oppover meg også?

Edit: feil tråd 😝 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Bestemte meg får å se på den nye versjonen av the colour purple, den gamle med Oprah var en av mine favoritt filmer men også en jeg ikke ville se flere ganger. Jeg er trist allerede fordi jeg forventer at filmen gjør meg trist snart. 

Trist og traumeskadet. 

Endret av No1*No1
+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...