Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2024 Forfatter #5961 Del Skrevet 27. mars 2024 Jeg blir sint når jeg ser hva folk gjør med dyr. De her har også følelser! https://www.dagbladet.no/nyheter/levende-smykkebiller-kjaeledyrslaver/81161705 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mars 2024 #5962 Del Skrevet 27. mars 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg blir sint når jeg ser hva folk gjør med dyr. De her har også følelser! https://www.dagbladet.no/nyheter/levende-smykkebiller-kjaeledyrslaver/81161705 Det feiler noe folk som synes sånt er greit… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars 2024 #5963 Del Skrevet 27. mars 2024 Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Jeg blir sint når jeg ser hva folk gjør med dyr. De her har også følelser! https://www.dagbladet.no/nyheter/levende-smykkebiller-kjaeledyrslaver/81161705 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. mars 2024 #5964 Del Skrevet 28. mars 2024 Fordi jeg har sosial angst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2024 #5965 Del Skrevet 28. mars 2024 No1*No1 skrev (7 minutter siden): Fordi jeg har sosial angst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars 2024 #5966 Del Skrevet 28. mars 2024 54 minutter siden, No1*No1 said: Fordi jeg har sosial angst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. mars 2024 #5967 Del Skrevet 28. mars 2024 1 hour ago, SVK said: Jeg skjønner egentlig ikke. Mennesker er sosiale vesner, men så mange har sosial angst. Er ikke det litt ulogisk, som sosialt vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mars 2024 #5968 Del Skrevet 28. mars 2024 No1*No1 skrev (2 timer siden): Fordi jeg har sosial angst... Samme, er ikke lett gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars 2024 #5969 Del Skrevet 28. mars 2024 1 minutt siden, No1*No1 said: Jeg skjønner egentlig ikke. Mennesker er sosiale vesner, men så mange har sosial angst. Er ikke det litt ulogisk, som sosialt vesen. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. mars 2024 #5970 Del Skrevet 28. mars 2024 Just now, Cid said: Samme, er ikke lett gitt. Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2024 #5971 Del Skrevet 28. mars 2024 No1*No1 skrev (3 timer siden): Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mars 2024 #5972 Del Skrevet 28. mars 2024 Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mars 2024 #5973 Del Skrevet 28. mars 2024 (endret) 2 hours ago, MissStiles said: Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april God bedring. Så leit du ikke fikk ferien du hadde gledet deg til. Endret 29. mars 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. mars 2024 #5974 Del Skrevet 28. mars 2024 No1*No1 skrev (7 timer siden): Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. De som mobber, gjør så utrolig mye skade. Det gjør meg trist og ganske sint. Kjenner igjen en del av det. Mennesker er dessverre ikke så snille med hverandre bestandig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2024 #5975 Del Skrevet 28. mars 2024 Kryneren skrev (9 minutter siden): De som mobber, gjør så utrolig mye skade. Det gjør meg trist og ganske sint. Kjenner igjen en del av det. Mennesker er dessverre ikke så snille med hverandre bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2024 #5976 Del Skrevet 28. mars 2024 MissStiles skrev (1 time siden): Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. april 2024 #5977 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass. Endret 1. april 2024 av Peanut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2024 #5978 Del Skrevet 1. april 2024 Peanut skrev (3 minutter siden): Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2024 #5979 Del Skrevet 1. april 2024 3 minutter siden, Peanut said: Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass. Hva i all verden??? Dette er jo feil på alle mulige måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april 2024 #5980 Del Skrevet 1. april 2024 4 minutter siden, Peanut said: Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass. Er jo helt sykt at han river ned flasker fordi han ikke fikk mat klokka 1800. Og hvorfor er det du som må vaske og tørke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå