Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖

Håper det løser seg for deg @Agent smith 💖

Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hmm...dette kan jeg relatere til og sender deg full støtte. Fordømrade folk som ikke kan la andre mennesker i fred. 
      (jeg vet ikke hva dine plagere har gjort, men jeg vet hva mine plagere gjorde...og det er ikke ok :angry: )

Vi får sende Anton etter dem

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Tror kanskje øret mitt har fått tinnitus😭 orker ikke. Hatt det kun en uke da.. håper ennå det er en ubalanse eller noe som blir borte:unsure:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 time siden):

Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖

Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer.

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Håper det ordner seg, forskjellsbehandling i familier er ganske vanlig virker det som🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (20 minutter siden):

Håper det ordner seg, forskjellsbehandling i familier er ganske vanlig virker det som🥺

Det gjør det neppe. Det har vært sånn med vedkommende hele tiden, og jeg trodde sånn på forrige uke, at ting kunne endre seg litt til det bedre, men det gjorde jo ikke det. En form for forskjellsbehandling er det vel i de fleste familier. Min manns familie har det ikke sånn, heldigvis for han.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Det gjør det neppe. Det har vært sånn med vedkommende hele tiden, og jeg trodde sånn på forrige uke, at ting kunne endre seg litt til det bedre, men det gjorde jo ikke det. En form for forskjellsbehandling er det vel i de fleste familier. Min manns familie har det ikke sånn, heldigvis for han.

Mine foreldre har også vært flinke til å passe på å ikke forskjellsbehandle, hvis noen har fått mer så er det nok meg fordi jeg er yngst, men har nok gitt mest tilbake også tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Agent smith said:

Du får nok ikke infarkt om du ikke har hjerteproblemer fra før, men sånt stress er jo uansett ikke bra for helsa

Jeg går på to medisiner mot høyt blodtrykk, i tillegg til allergimedisin. Jeg stresser så mye at det var nødvendig. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Peanut skrev (1 time siden):

Jeg går på to medisiner mot høyt blodtrykk, i tillegg til allergimedisin. Jeg stresser så mye at det var nødvendig. 

Oi, sorry, det var leit å høre😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (6 timer siden):

Takk! Håper det jeg også. Rart med lyder..

og leit å høre om det der. Sånt er vanskelig😢 Mine foreldre var veldig opptatt av likhet mellom meg og søster. Og jeg er glad for det.
Noen ganger er det greiest og best for en selv å legge det litt bort. som du gjør. Å snakke om det er ikke alltid bra, eller til hjelp, tror jeg. Håper du får en ok kveld.
Litt på halv 12 her også.. men tenker kvelden kan bli bra om den gjøres bra! Har funnet film og bestilt sushi til meg og Mann 👍♥️🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Smitte på arbeidsplassen?:/

Nei, ikke smittsomme ting såvidt jeg vet. Bare mye sykdom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste noe om ny smittebølge i kina. Blir det nok en slik vinter, mon tro? :klo: Jaja, jeg er forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi jeg har så dårlig helse at jeg nå ikke bare må være sykemeldt, men i tillegg må si fra meg et verv som har gitt meg mye sosialt og faglig. Jeg får heller ikke mulighet til å være med på siste møtet for året og årsavslutning med 3-retters middag og koselig stemning ... Det har vært et stort privilegie og glede i livet for meg. Skulle til å skrive e-posten nå, men ble så kvalm at jeg ikke maktet det. Dessverre er det også sånn at om jeg sier fra meg dette nå så får jeg det ikke igjen, og det er ikke noe man kan være sykemeldt fra heller. 

Synes det er skikkelig vondt å se alle tingene man mister fordi helsa er dårlig. 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...