Ford3000 Skrevet 22. september 2022 #4641 Del Skrevet 22. september 2022 Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖 Håper det løser seg for deg @Agent smith 💖 Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #4642 Del Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hmm...dette kan jeg relatere til og sender deg full støtte. Fordømrade folk som ikke kan la andre mennesker i fred. (jeg vet ikke hva dine plagere har gjort, men jeg vet hva mine plagere gjorde...og det er ikke ok ) Vi får sende Anton etter dem Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tror kanskje øret mitt har fått tinnitus😭 orker ikke. Hatt det kun en uke da.. håper ennå det er en ubalanse eller noe som blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #4643 Del Skrevet 22. september 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖 Håper det løser seg for deg @Agent smith 💖 Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #4644 Del Skrevet 22. september 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖 Håper det løser seg for deg @Agent smith 💖 Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer. Håper det ordner seg, forskjellsbehandling i familier er ganske vanlig virker det som🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 22. september 2022 #4645 Del Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (20 minutter siden): Håper det ordner seg, forskjellsbehandling i familier er ganske vanlig virker det som🥺 Det gjør det neppe. Det har vært sånn med vedkommende hele tiden, og jeg trodde sånn på forrige uke, at ting kunne endre seg litt til det bedre, men det gjorde jo ikke det. En form for forskjellsbehandling er det vel i de fleste familier. Min manns familie har det ikke sånn, heldigvis for han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #4646 Del Skrevet 22. september 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Det gjør det neppe. Det har vært sånn med vedkommende hele tiden, og jeg trodde sånn på forrige uke, at ting kunne endre seg litt til det bedre, men det gjorde jo ikke det. En form for forskjellsbehandling er det vel i de fleste familier. Min manns familie har det ikke sånn, heldigvis for han. Mine foreldre har også vært flinke til å passe på å ikke forskjellsbehandle, hvis noen har fått mer så er det nok meg fordi jeg er yngst, men har nok gitt mest tilbake også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. september 2022 #4647 Del Skrevet 22. september 2022 Fordi jeg er kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2022 #4648 Del Skrevet 22. september 2022 6 hours ago, Agent smith said: Du får nok ikke infarkt om du ikke har hjerteproblemer fra før, men sånt stress er jo uansett ikke bra for helsa Jeg går på to medisiner mot høyt blodtrykk, i tillegg til allergimedisin. Jeg stresser så mye at det var nødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. september 2022 #4649 Del Skrevet 22. september 2022 På grunn av dagen i dag, og egentlig alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #4650 Del Skrevet 22. september 2022 Peanut skrev (1 time siden): Jeg går på to medisiner mot høyt blodtrykk, i tillegg til allergimedisin. Jeg stresser så mye at det var nødvendig. Oi, sorry, det var leit å høre😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #4651 Del Skrevet 22. september 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Fordi jeg er kvalm. Du har spist for mye safari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #4652 Del Skrevet 22. september 2022 Ford3000 skrev (6 timer siden): Tinnitus har jeg hatt i årevis, utrolig slitsomt til tider. Håper det er noe kortvarige greier @Frøkenfryden💖 Håper det løser seg for deg @Agent smith 💖 Selv er jeg litt trist over noe familiegreier. Forskjellsbehandling innad søskenflokken. Det er jo bare teit, men trodde at vi som voksne liksom var litt mer moden, men gjelder visst ikke alle. Tror aldri det blir å løse seg akkurat der da, men... suck it up, gå videre. Øver meg på å ikke være trist hele dagen/over flere dager når dumme ting skjer. Takk! Håper det jeg også. Rart med lyder.. og leit å høre om det der. Sånt er vanskelig😢 Mine foreldre var veldig opptatt av likhet mellom meg og søster. Og jeg er glad for det. Noen ganger er det greiest og best for en selv å legge det litt bort. som du gjør. Å snakke om det er ikke alltid bra, eller til hjelp, tror jeg. Håper du får en ok kveld. Litt på halv 12 her også.. men tenker kvelden kan bli bra om den gjøres bra! Har funnet film og bestilt sushi til meg og Mann 👍♥️🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. september 2022 #4653 Del Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Du har spist for mye safari Og for mye vafler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 27. september 2022 #4654 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg savner når Noobwork drev med YouTube https://m.youtube.com/c/Noobworkify/featured Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #4655 Del Skrevet 28. september 2022 1/3 av staben vår er sykmeldt.. vi resterende kreperer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #4656 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 1/3 av staben vår er sykmeldt.. vi resterende kreperer… Smitte på arbeidsplassen?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #4657 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Smitte på arbeidsplassen?:/ Nei, ikke smittsomme ting såvidt jeg vet. Bare mye sykdom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #4658 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei, ikke smittsomme ting såvidt jeg vet. Bare mye sykdom.. Håper det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 Forfatter #4659 Del Skrevet 29. september 2022 Leste noe om ny smittebølge i kina. Blir det nok en slik vinter, mon tro? Jaja, jeg er forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. september 2022 #4660 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg kjenner meg trist i dag, fordi jeg har så dårlig helse at jeg nå ikke bare må være sykemeldt, men i tillegg må si fra meg et verv som har gitt meg mye sosialt og faglig. Jeg får heller ikke mulighet til å være med på siste møtet for året og årsavslutning med 3-retters middag og koselig stemning ... Det har vært et stort privilegie og glede i livet for meg. Skulle til å skrive e-posten nå, men ble så kvalm at jeg ikke maktet det. Dessverre er det også sånn at om jeg sier fra meg dette nå så får jeg det ikke igjen, og det er ikke noe man kan være sykemeldt fra heller. Synes det er skikkelig vondt å se alle tingene man mister fordi helsa er dårlig. 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå