Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...ja, og at min far ville ha fylt 80 år i dag, men han ble bare 56.

Det tenker jeg litt på i dag.  :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en av de som musikalsk har vært og er av de gode...Glen Campbell er død, 81 år gammel. :( 
                   Kjempefin sang dette her. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit. Takk for posting. Han hadde bedre sanger enn dette og var en fantastisk gitarist.

Er egentlig glad han slapp å leve mer med sykdommen sin.

 

*Thanks, Glen  :romeo:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle rundt meg har det fett og ting faller på plass for dem mens for meg så er det same old...Litt lei av å være glad på andres vegne,når er det min tur da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

Fordi alle rundt meg har det fett og ting faller på plass for dem mens for meg så er det same old...Litt lei av å være glad på andres vegne,når er det min tur da ?

:hug: Sender deg en klem, håper det blir din tur snart :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, BethD skrev:

Fordi alle rundt meg har det fett og ting faller på plass for dem mens for meg så er det same old...Litt lei av å være glad på andres vegne,når er det min tur da ?

Kjenner meg veldig godt igjen. Venner tar høy utdannelse, kjøper bolig, reiser, forlover seg, får barn osv.  Jeg kommer liksom ingen vei :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen. Venner tar høy utdannelse, kjøper bolig, reiser, forlover seg, får barn osv.  Jeg kommer liksom ingen vei :sukk:

Ikke sant.. liksom ingenting som ordner seg for meg.. og det begynner å bli så kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Salka skrev:

Fy faen. :( jeg HATER dyremishandling! Ingenting gjør meg så trist og forbanna som det. :kjempesinna: 

Tenk de i Kina som spiser hunder? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Tenk de i Kina som spiser hunder? :(

Ja. :( katter også. Det møkkalandet tester all kosmetikk på dyr også. Det er påbudt der. Jeg kjøper kun kosmetikk som ikke selger i Kina og ikke tester på dyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, Winza skrev:

Tenk de i Kina som spiser hunder? :(

Å spise hund er ikke mer dyremishandling enn å spise kjøttdeig. Det er hvordan dyrene har det før de blir spist som kan være dyremishandling. Men tviler på at det er spesielt bra dyrevelferd i Kina sånn ellers heller, men ikke pga at de spiser hund da. 

Det er litt kvalmende i grunn hvordan folk har så lett for å drite i dyrs lidelser. Uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi en venn av familen gikk bort i natt :( Han pleide å være mye barnevakt for meg i oppveksten. Døde av alderdom dessverre. Trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Fordi en venn av familen gikk bort i natt :( Han pleide å være mye barnevakt for meg i oppveksten. Døde av alderdom dessverre. Trist

Trist å høre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...