Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nå var det voksne som drepte en 3åring. Og slike fortjener vold utøvet mot seg, ja. Lovens reaksjoner mot slike er "smekk på lanken og fy deg".  Ikke holdbart.

Du forsto nok hva mente selvom du helst vil kverulere.

:klaske: Snakk for deg selv. Du må tåle at folk tolker det du skriver på forskjellige måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

https://www.google.no/amp/www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/lazytown-robbie-rotten-cancer-cbeebies-sportacus-stefan-karl-stefansson-a7812141.html%3Famp

Ufattelig trist :( Så en del på Lazy Town tidlig i tenårene og syntes det var en ganske underholdendes serie, Robbie Rotten er den mest geniale skurken noensinne

Huff :sukk:Det var trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke kan få barn før om flere år, muligens aldri (pågrunn av skolegang, fysisk og psykisk helse):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Doge skrev:

Fordi jeg alltid er trist og er lei det.

Sender deg en aldri så liten virtuell klem. Du virker som en hyggelig og flott person.:klem:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Fordi en god venn av meg har denne uken fått vite at hans kjære må gi opp kampen mot kreften. To flotte mennesker som elsker hverandre så høyt, men som nå går en tøff og trist tid i møte. Fuck canser, som tar så mange liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Perelandra skrev:

Sender deg en aldri så liten virtuell klem. Du virker som en hyggelig og flott person.:klem:

 

Takk :klem:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎07‎.‎2017 den 0.17, Doge skrev:

Fordi jeg alltid er trist og er lei det.

:blomst::kose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er den udugelige og funksjonshemmede som ikke klarer i bidra slik jeg gjerne vil. Vi har maledugnad for min bror, og jeg har prøvd å være med. Plutselig var det stopp for meg. Jeg har presset meg helt til det ytterste av hva jeg kan og ligger nå i senga med verkende bein. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Er trist i dag fordi primærfamilen min avviser meg.

Utad har vi alltid holdt en fin fasade, men innenfor husets fire vegger har vi vært en dysfunksjonell familie med psykisk, fysisk og seksuelt misbruk. Nå har jeg valgt å ikke snu meg bort og ivareta fasaden, så da ble jeg en ikke-person. Ergo har min datter ingen familie lengre utenom meg og min mann, og det gjør meg så trist at jeg har ikke ord. 

Dette er et resultat av år med konflikter, nag og andre dårlige følelser, og det som har skjedd nå er bare toppen av isfjellet. Men nå er det ugjenkallelig slutt, og jeg sitter med en sorg som er ganske så vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Perelandra skrev:

Fordi jeg er den udugelige og funksjonshemmede som ikke klarer i bidra slik jeg gjerne vil. Vi har maledugnad for min bror, og jeg har prøvd å være med. Plutselig var det stopp for meg. Jeg har presset meg helt til det ytterste av hva jeg kan og ligger nå i senga med verkende bein. 

Du er ikke udugelig, du er fantastisk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tsunade

Hei lotte00, det høres ut som familien jeg kommer fra. Vet det er tøft å være så alene uten en ordentlig fungerende familie.

Du skal få en stor :klem: fra meg, ønsker deg all mulig lykke.

Selv er jeg trist i dag fordi jeg er alene som vanlig, fordi så mange mennesker gjør så mye fælt mot andre, og fordi jeg nylig fikk vite om noen blodprøveresultater som kan bety kreft, eller i det minste noe annet alvorlig. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Du er ikke udugelig, du er fantastisk :hug:

Tusen takk kjære Winza/Jacklost. :klem:

Det føles ekstra sårt å ikke kunne bidra fordi det vekker minner fra oppveksten hvor jeg alltid følte meg utenfor i praktisk arbeid. Heldigvis er jeg ganske god til å lage mat, så jeg kunne gjøre nytte for meg med å lage mat til de andre. Det gjorde jeg også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
6 timer siden, Tsunade skrev:

Hei lotte00, det høres ut som familien jeg kommer fra. Vet det er tøft å være så alene uten en ordentlig fungerende familie.

Du skal få en stor :klem: fra meg, ønsker deg all mulig lykke.

Selv er jeg trist i dag fordi jeg er alene som vanlig, fordi så mange mennesker gjør så mye fælt mot andre, og fordi jeg nylig fikk vite om noen blodprøveresultater som kan bety kreft, eller i det minste noe annet alvorlig. Faen.

Tusen takk for gode ord. Ja, dette svir mer enn jeg trodde var mulig. Trodde aldri dette kunne skje, men egentlig var tegnene der hele tiden, - jeg har vel bare valgt å ignorere de. Jeg er min fars datter så og si, og sånn har det alltid vært ( han er min biologiske far og overgriper, mens han var stefar for mine andre søsken). 

Nå skal jeg være lei meg litt til, så er det bare å gjøre alt jeg kan for å finne noen som vil adoptere oss😬 Trenger du en niese?😅

Men du, selv om blodprøveresultatet KAN vise sykdom, så KAN de vel også vise at ting er ok likevel? Men skjønner at du er bekymret....må være vanskelig å få en sånn beskjed.

En stor :klem: til deg, og med ønske om at du får en god kveld😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, Tsunade skrev:

Hei lotte00, det høres ut som familien jeg kommer fra. Vet det er tøft å være så alene uten en ordentlig fungerende familie.

Du skal få en stor :klem: fra meg, ønsker deg all mulig lykke.

Selv er jeg trist i dag fordi jeg er alene som vanlig, fordi så mange mennesker gjør så mye fælt mot andre, og fordi jeg nylig fikk vite om noen blodprøveresultater som kan bety kreft, eller i det minste noe annet alvorlig. Faen.

 

8 timer siden, lotte00 skrev:

Er trist i dag fordi primærfamilen min avviser meg.

Utad har vi alltid holdt en fin fasade, men innenfor husets fire vegger har vi vært en dysfunksjonell familie med psykisk, fysisk og seksuelt misbruk. Nå har jeg valgt å ikke snu meg bort og ivareta fasaden, så da ble jeg en ikke-person. Ergo har min datter ingen familie lengre utenom meg og min mann, og det gjør meg så trist at jeg har ikke ord. 

Dette er et resultat av år med konflikter, nag og andre dårlige følelser, og det som har skjedd nå er bare toppen av isfjellet. Men nå er det ugjenkallelig slutt, og jeg sitter med en sorg som er ganske så vond.

Gir dere begge to en stor klem :hug: og håper dere får en fin helg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...