Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hø? Kan du ikke gå inn på YouTube selv, kopiere adressen og lime inn linken her? Det klarer du fint selv. 

Anonymkode: 3d990...425

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atombomber er dessverre ikke tull, min venn. :(  Vi er svært nær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Atombomber er dessverre ikke tull, min venn. :(  Vi er svært nær...

Alt av dommedag har bare vært tull, verden gikk ikke under i 2000, 2006 eller i 2012 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden får galere og galere ledere som aldri burde hatt noen makt, slik som de har det nå, men takk for
oppmuntringen. Vi får håpe at du har rett og at det vil fortsette sånn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. :)  Jeg snakker ikke om "spådommer om verdens undergang". De bryr jeg meg ikke noe om.
Jeg snakker om reell fare for at noen utløser atombomber som sletter hele jordkloden eller store deler
av oss. Det er ikke slik at en atombombe er noe lokalt der den treffer. Den treffer oss alle. Det blir noe
ugjenopprettelig i all evighet.  Det verste av det verste som kan skje kloden vår og menneskeheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei. :)  Jeg snakker ikke om "spådommer om verdens undergang". De bryr jeg meg ikke noe om.
Jeg snakker om reell fare for at noen utløser atombomber som sletter hele jordkloden eller store deler
av oss. Det er ikke slik at en atombombe er noe lokalt der den treffer. Den treffer oss alle. Det blir noe
ugjenopprettelig i all evighet.  Det verste av det verste som kan skje kloden vår og menneskeheten. 

Forhåpentligvis så blir ikke Trump gjenvalgt i 2020, Putin taper det neste valget, assad blir stilt for riksrett og Kim blir drept :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg endelig har fått time på dps så ser jeg ikke for meg at jeg kan bli frisk. Depresjonen og alt annet sitter så dypt og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli frisk.

Anonymkode: 8e41a...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Forhåpentligvis så blir ikke Trump gjenvalgt i 2020, Putin taper det neste valget, assad blir stilt for riksrett og Kim blir drept 

Hadde det bare vært så enkelt som det, Jack. :)  Trump er akkurat valgt/det er mye skade som venter på å få hans navnestempel på seg og lillegutten over i nord-korea har akkurat kommet ut av sandkassa si og tror at han nå er stor gutt og sjefen for det store tv-spillet han sitter med fjernkontrollen til. Meget skummelt er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hø? Kan du ikke gå inn på YouTube selv, kopiere adressen og lime inn linken her? Det klarer du fint selv. 

Anonymkode: 3d990...425

Du tror ikke jeg har prøvd? Igjen, igjen og igjen...?

Brettet mitt fikser det ikke. Og det er ingen grunn til spydigheter. 

Heldigvis er et par brukere så greie at de oppfyller ønskene mine.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er for dum til å klare eksamen :/ Skal ha prøve eksamen snart og selv om vi har fått problemstilling på forhånd, så klarer jeg ikke å formulere et svar. Hvordan i hensikt skal dette gå på eksamen? Med min flaks får jeg vel et innviklet problemstilling :P

Anonymkode: b57b1...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Jerry Lee skrev:

Du tror ikke jeg har prøvd? Igjen, igjen og igjen...?

Brettet mitt fikser det ikke. Og det er ingen grunn til spydigheter. 

Heldigvis er et par brukere så greie at de oppfyller ønskene mine.   :)

Var faktisk ikke meningen å være spydig. Trodde kanskje du ikke visste hvordan du la ut videolink. Så rart ikke nettbrettet ditt klarer å kopiere og lime inn. Hva slags brett er det? Jeg bruker iPad og det funker ihvertfall veldig bra. 

Anonymkode: 3d990...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det ganske jævlig idag. I denne tråden må det være lov å være ærlig? Helt jævlig. Føler mest for å kaste meg foran toget (slapp av modder, figure of speech). 

Føler hele verden forsvinner under føttene mine. Vet ikke hvor jeg skal stå lenger, hva jeg skal gripe fatt i, hvor jeg skal hoppe for å skape trygghet og stabilitet. 

Det er for mange sterke følelser, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få utløp for dem; om jeg skal trene til jeg stuper, gå meg en tur alene i skogen eller drikke meg full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...helsa er helt på trynet for ti'a.  Fysikken og det mentale sliter på hverandre. Det ene gjør det andre verre, og vise versa.

:cry3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2017 den 17.13, Simbyxor skrev:

Jeg har det ganske jævlig idag. I denne tråden må det være lov å være ærlig? Helt jævlig. Føler mest for å kaste meg foran toget (slapp av modder, figure of speech). 

Føler hele verden forsvinner under føttene mine. Vet ikke hvor jeg skal stå lenger, hva jeg skal gripe fatt i, hvor jeg skal hoppe for å skape trygghet og stabilitet. 

Det er for mange sterke følelser, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få utløp for dem; om jeg skal trene til jeg stuper, gå meg en tur alene i skogen eller drikke meg full. 

Føler med deg, brother. Lyst å slå noe/noen,  kaste noe hardt i veggen, klikke på noen uten grunn eller bare prøve å sove det bort. Blir nok det siste, så pysete som jeg er. 

Anonymkode: 78607...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...