Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg er trist i dag på grunn av slukking av NRK-sendingene på FM. Forbaska DAB-omlegging! :kjefte:

Enig. En epoke er over. Jeg er jo vokst opp med FM, så er litt vemodig selv om jeg hører mest på nettradio og har gjort det i mange år. Bare i bilen jeg hører (hørte) på FM, men vemodig likevel. Husker godt da P3 kom i 93. Da var jeg 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er desverre antydet at den brannen var påsatt for det brant i en garage som stod rundt ti meter fra huset....det ble sakt på nyhetene i formiddag.....:grine: Jeg HATER dårlige nyheter.....dagen min blir liksom ikke det samme etterpå :cry3:kunne faktisk trengt en klem da....:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fiole skrev:

Det er desverre antydet at den brannen var påsatt for det brant i en garage som stod rundt ti meter fra huset....det ble sakt på nyhetene i formiddag.....:grine: Jeg HATER dårlige nyheter.....dagen min blir liksom ikke det samme etterpå :cry3:kunne faktisk trengt en klem da....:trist:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
10 minutter siden, fiole skrev:

Det er desverre antydet at den brannen var påsatt for det brant i en garage som stod rundt ti meter fra huset....det ble sakt på nyhetene i formiddag.....:grine: Jeg HATER dårlige nyheter.....dagen min blir liksom ikke det samme etterpå :cry3:kunne faktisk trengt en klem da....:trist:

Bilderesultat for bear hug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hakket verre at nazister marsjer igjen. Sånne riktige, som vil sende jøder til Madagaskar, utslette alls om ikke er som de selv. Gjerne med vold. Men rope på demokratiske rettigheter, det gjør de. Samme rettigheter de vil utslette om de får bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I schwarte svingende!!! Første nærbutikken har satt frem pepperkaker, marsipan og andre juleting!

Nå må jeg bare ha frustrasjonen ut altså - PØKKKKK!!!  :dany:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skulle lytte til Enslaved`s nye utgivelse på nett, men så fikk jeg bare veldig vondt i hodet av det. :sukk: 
I tillegg snakker de fort og dårlig spise-opp-ordene-engelsk når de blir intervjuet. Jeg må gi opp for i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skulle lytte til Enslaved`s nye utgivelse på nett, men så fikk jeg bare veldig vondt i hodet av det. :sukk: 
I tillegg snakker de fort og dårlig spise-opp-ordene-engelsk når de blir intervjuet. Jeg må gi opp for i dag. 

Håper du snart er kvitt hodepinen :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.9.2017 den 17.12, Hoppetaujenta skrev:

I schwarte svingende!!! Første nærbutikken har satt frem pepperkaker, marsipan og andre juleting!

Nå må jeg bare ha frustrasjonen ut altså - PØKKKKK!!!  :dany:

Enig med deg. Du har også din egen boxejente nå smileys-boxing-224608.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skulle lytte til Enslaved`s nye utgivelse på nett, men så fikk jeg bare veldig vondt i hodet av det. :sukk: 
I tillegg snakker de fort og dårlig spise-opp-ordene-engelsk når de blir intervjuet. Jeg må gi opp for i dag. 

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2017 den 10.29, Sola de skrev:

Håper du snart er kvitt hodepinen :klem:

Jo, takk, den trakk seg tilbake, men noe annet begynner å jobbe seg opp her. Se siste innlegg nedi der.

På 15.10.2017 den 18.19, An0nymBruker skrev:

Enig med deg. Du har også din egen boxejente nå smileys-boxing-224608.gif

Wow...den var ny for meg. Tøft! :laugh: 

På 15.10.2017 den 18.19, An0nymBruker skrev:

:hug:

Takk....men jeg kjenner på store negative tanker ang de to store ungene som ikke kjenner noen grenser
og som veldig trolig vil starte en fryktelig krig....og verden er veldig liten og sårbar nå. :sukk: Dette er så skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg kom i skade å formulere meg slik at jeg tråkket på noens tær i en av trådene :( 

Det ble heldigvis ryddet opp i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...