Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemstillingene  på kg blir trivielle i forhold til tragediene i verden. 

Anonymkode: 781f9...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat skjelt ut på gata av ei fremmed jeg aldri har sett før. Var ute med hunden min og hun bare begynte å angripe meg. Trykte på mitt såreste punkt, vekten min. Har aldri vært borti noe sånt før, og har så behov for å prate med noen. Men har ingen å snakke med. Dagen var halvveis grei frem til dette. Føler meg så hjelpeløs. Og stygg. Og ekkel. Og kjemper stort mot spiseforstyrrelsen nå. 

Anonymkode: bf5b5...098

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble akkurat skjelt ut på gata av ei fremmed jeg aldri har sett før. Var ute med hunden min og hun bare begynte å angripe meg. Trykte på mitt såreste punkt, vekten min. Har aldri vært borti noe sånt før, og har så behov for å prate med noen. Men har ingen å snakke med. Dagen var halvveis grei frem til dette. Føler meg så hjelpeløs. Og stygg. Og ekkel. Og kjemper stort mot spiseforstyrrelsen nå. 

Anonymkode: bf5b5...098

:klem::klem::klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodet og hjertet mitt er på to forskjellige planeter for tiden. Er forvirret og klarer ikke å nyte ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal alle dø en dag, kjendiser og ikke-kjendiser. David Bowie, Prince og Muhammed Ali er også døde nå. Litt rart, men sånn er livet. Jeg lurer på hvordan døden er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble akkurat skjelt ut på gata av ei fremmed jeg aldri har sett før. Var ute med hunden min og hun bare begynte å angripe meg. Trykte på mitt såreste punkt, vekten min. Har aldri vært borti noe sånt før, og har så behov for å prate med noen. Men har ingen å snakke med. Dagen var halvveis grei frem til dette. Føler meg så hjelpeløs. Og stygg. Og ekkel. Og kjemper stort mot spiseforstyrrelsen nå. 

Anonymkode: bf5b5...098

Noen mennesker kan finne på å skjelle ut hvem som helst. Jeg har også opplevd tilfeldig utskjelling, som regel er det ikke dem det går ut over det er noe galt med, men de som gjør det. Jeg skjønner at det er en ubehagelig opplevelse, men forsøk å ikke ta ansvaret på egne skuldre for at noen er idioter. 

Du kan også kontakte mentalhelses alarmtelefon eller Kirkens SOS. Håper det blir bedre:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.7.2016 at 20.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hater meg selv. Orker ikke mer.

Anonymkode: 05e31...430

Kontakt mentalhelses alarmtelefon eller Kirkens SOS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Cordelia skrev:

:klem::klem::klem:

Takk :-)

14 minutter siden, Mari Y skrev:

Noen mennesker kan finne på å skjelle ut hvem som helst. Jeg har også opplevd tilfeldig utskjelling, som regel er det ikke dem det går ut over det er noe galt med, men de som gjør det. Jeg skjønner at det er en ubehagelig opplevelse, men forsøk å ikke ta ansvaret på egne skuldre for at noen er idioter. 

Du kan også kontakte mentalhelses alarmtelefon eller Kirkens SOS. Håper det blir bedre:)

Det vet jeg, men det hjelper ikke på følelsen jeg sitter med nå. 

Og de telefonene kan ikke hjelpe meg. 

Anonymkode: bf5b5...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :-)

Det vet jeg, men det hjelper ikke på følelsen jeg sitter med nå. 

Og de telefonene kan ikke hjelpe meg. 

Anonymkode: bf5b5...098

Ok, lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22. juli. Rart at en hendelse kan berøre meg så dypt. Har grått modige tårer til NRK's snutt som de postet på sin FB-side idag.

Anonymkode: 547e0...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyang-Polaris. Trodde det var erke-norske kjøkkenprodukter, bl. a støpejernspanner. Men de ble solgt allerede på midten av 80-tallet til finnene, og deretter til Fiskars (svensk). Begge norske fabrikker lagt ned i 2000 og 2007 (eller var det 2004).

:sukk:

Heldigvis har jeg allerede en ekte, kjempegod støpejernspanne. Men alle de andre, da? Med ekte, mener jeg uten porselensbelegg(?!) i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han jeg holder på har kutta meg ut av livet sitt, uten å si noe til meg :cry3:

Anonymkode: 45464...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Giddalause og late folk, som ikke gidder å gjøre jobben sin. credit card fraud

 Det gjør meg trist, og irritert. 10101010101010101001010101010101010010101010101001011101010101

Anonymkode: b25f6...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få en ny sjef. Hadde en som var fantastisk og får nå en person jeg ikke liker :riste:

Anonymkode: 5736b...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...