Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler meg trist og er forbanna på meg selv.

HVORFOR har jeg ikke vært flink fra dag 1 fra ungdomskolen til videregående skolen. Egentlig var min ønske til å bli tannlege, ordne tennene til andre folk og kanskje starte mitt eget firma.

Det har vært vanskelig i skoletiden, grunnen er at jeg har hatt problemer med konsentrasjon. Husker de gangene når vi hadde prøver/tentamen så var det vanskelig å få ting på papir.

Jeg tenker på det veldig ofte hvor jeg bør skamme meg selv.

Anonymkode: 2f63d...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at uansett hva jeg sier, gjør, mener eller tenker, så er det aldri bra nok. Jeg ser ikke bra nok ut. Ingenting med meg er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Fluffe skrev:

Jeg føler at uansett hva jeg sier, gjør, mener eller tenker, så er det aldri bra nok. Jeg ser ikke bra nok ut. Ingenting med meg er bra nok.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fluffe skrev:

Jeg føler at uansett hva jeg sier, gjør, mener eller tenker, så er det aldri bra nok. Jeg ser ikke bra nok ut. Ingenting med meg er bra nok.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎21‎.‎09‎.‎2016 at 1.38, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg trist og er forbanna på meg selv.

HVORFOR har jeg ikke vært flink fra dag 1 fra ungdomskolen til videregående skolen. Egentlig var min ønske til å bli tannlege, ordne tennene til andre folk og kanskje starte mitt eget firma.

Det har vært vanskelig i skoletiden, grunnen er at jeg har hatt problemer med konsentrasjon. Husker de gangene når vi hadde prøver/tentamen så var det vanskelig å få ting på papir.

Jeg tenker på det veldig ofte hvor jeg bør skamme meg selv.

Anonymkode: 2f63d...bcf

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎24‎.‎09‎.‎2016 at 11.28, AnonymBruker skrev:

 Jeg har gått ned 12kg og ingen har lagt merke til det. 

 Anonymkode: bf5b5...098

 Kanskje de har lagt merke til det, men vekt kan jo være ett litt følsomt tema for noe.

 Kanskje de er redde for hvordan du kommer til å reagere, når det er snakk om vekt og sånn?

Anonymkode: b25f6...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...