Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fordi jeg tenker på en jeg kanskje svarte for "hardt" til i en annen tråd, og jeg tenker på henne og håper hun får det bedre. Går og formulerer svar til henne i hodet mitt, men tenker det bare vil gjøre det verre.

Trist fordi behandleren min skal slutte, trist fordi jeg ikke ble gravid likevel, trist fordi jeg gruer meg til helgen,fordi jeg er så sliten, og livet mitt ble ikke slik jeg hadde sett for meg..

Men jeg kommer til å reise meg igjen!

Anonymkode: 173b3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klem: veldig trist å lese at du sliter sånn. Er du ikke på jobb? Eller har du fri idag kanskje? 

Anonymkode: 3d990...425

Dessverre uføretrygdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Dessverre uføretrygdet.

Huff, så trist. :( Jeg er også det, ikke gøy. Karrieren gikk i dass pga alvorlig kronisk sykdom som eskalerte for 4 år siden. Det er jeg trist for hver eneste dag. Føler meg ubrukelig. Og sykdommen er uhelbredelig. Sykdom hos deg og? Du trenger ikke svare om du ikke vil. :klemmer: 

Anonymkode: 3d990...425

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben var alt som holdt meg sammen. Når jeg mistet den etter 21 år revnet alt.

Vært syk hele livet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jobben var alt som holdt meg sammen. Når jeg mistet den etter 21 år revnet alt.

Vært syk hele livet...

Føler med deg. Jobben var alt som holdt meg sammen og. Jeg mistet den ikke, men måtte slutte fordi jeg ble dårligere og dårligere. Klarte ikke mer og det er det største nederlaget jeg har opplevd. Medfødt sykdom her og, men eskalerte først for 4 år siden. Presset meg i mange år før det selv om jeg var dårlig da også, men det var ingenting i forhold til nå. Hadde det fortsatt sånn som da kunne jeg jo fortsatt jobbet selv om jeg kanskje måtte redusert arbeidstiden litt etterhvert. Sukk. mitt høyeste ønske er å bli frisk, men det er dessverre uhelbredelig og ingenting kan bremse eller lindre det. Genetisk faenskap som utvikler seg hele tiden. Men nok om meg. Igjen, jeg føler virkelig med deg og håper du en gang kan jobbe igjen. 

Anonymkode: 3d990...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Jobben var alt som holdt meg sammen og. Jeg mistet den ikke, men måtte slutte fordi jeg ble dårligere og dårligere. Klarte ikke mer og det er det største nederlaget jeg har opplevd. Medfødt sykdom her og, men eskalerte først for 4 år siden. Presset meg i mange år før det selv om jeg var dårlig da også, men det var ingenting i forhold til nå. Hadde det fortsatt sånn som da kunne jeg jo fortsatt jobbet selv om jeg kanskje måtte redusert arbeidstiden litt etterhvert. Sukk. mitt høyeste ønske er å bli frisk, men det er dessverre uhelbredelig og ingenting kan bremse eller lindre det. Genetisk faenskap som utvikler seg hele tiden. Men nok om meg. Igjen, jeg føler virkelig med deg og håper du en gang kan jobbe igjen. 

Anonymkode: 3d990...425

Tusen takk for omtanke og fine ord.

Du får det samme tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forbanna og sur over at jeg ikke klarer å få jobb. Vært på 6 jobbintervju, fått 5 avslag med begrunnelsen "manglende erfaring"... JAMEN HVORDAN I HELVETE SKAL JEG FÅ ERFARING UTEN JOBB?!?!?!?!?!?!??@?!?!?!?!?!?! Hadde STOR tro på 2 stillinger, de fikk jeg avslag på i går og i dag.

Jeg føler meg kunnskapsløs, ikke god nok og verdiløs når det blir avslag på avslag på avslag. Så mye for å ha stått på og jobbet deltid ved siden av studiene siden 10.klasse, FÅTT GODE KARAKTERER OG SLITT MEG UT FOR Å VISE AT JEG ER EN GOD ARBEIDSTAKER!!!!!!+!+!++ HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

HATER VERDEN, lyst å legge meg ned og dø akkurat nå. Blir dritdigg det neste året økonomisk, med 280k i lønn, studielån på 400k som ikke har hjulpet meg en dritt, boliglån og en snart 3-åring som koster sitt. Og ikke får jeg noe erfaring i den aktuelle stillingen heller. 

SVARTE FAEN JEG ER SÅ INNI HELVETES SUR, UTSLITT OG LEI!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del mnd siden trakk "en viss dame" her inne kort ang. en ørering som jeg hadde mistet.
Nå har jeg endevendt hele kåken, ristet tepper og tøy, tørket støv over alt, men den er ingen steder...
Jeg savner den...og så ligger den nok helt alene et sted i verden og finner ikke hjem igjen til oss.  :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle skrev:

Fordi livet er så vanskelig :sukk: 

:klem:  Rumlemor. 

Anonymkode: 781f9...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt trist fordi typen min vil ha pause...... 

Anonymkode: 7ab6f...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg fant ut i dag at jeg er 156 cm høy...

Har gått rundt og sagt jeg er 158 de siste 15 årene :dry: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
1 time siden, incognita skrev:

Jeg fant ut i dag at jeg er 156 cm høy...

Har gått rundt og sagt jeg er 158 de siste 15 årene :dry: 

Hvorfor håper alle damer at de er ganske høye? :fnise:

De fleste menn jeg kjenner liker små damer...altså nette og lave, slik at ikke de selv må gå med platåsko for å virke høyere enn henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
2 minutter siden, HarryDotter skrev:

Hvorfor håper alle damer at de er ganske høye? :fnise:

De fleste menn jeg kjenner liker små damer...altså nette og lave, slik at ikke de selv må gå med platåsko for å virke høyere enn henne ;)

Joda, men så var det dette med "nette" da. Jeg er alt annet, har hoftemål som en kardashian og bryster som vokser (!!!) når jeg går ned i vekt. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 minutt siden, incognita skrev:

Joda, men så var det dette med "nette" da. Jeg er alt annet, har hoftemål som en kardashian og bryster som vokser (!!!) når jeg går ned i vekt. :dry:

Hallo? Trodde det var alle damers drømmesituasjon jeg? :klo: Brede hofter og puppene øker i omfang når man tar av kilo på kroppen ellers? Tror nok mange kvinner er litt for harde mot seg selv. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, incognita skrev:

Joda, men så var det dette med "nette" da. Jeg er alt annet, har hoftemål som en kardashian og bryster som vokser (!!!) når jeg går ned i vekt. :dry:

Sounds hot! 

Jeg er trist fordi jeg er sulten og klokka er tre. Det er langt til kjøkkenet og jeg tror ikke engang jeg har noe godt der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Sounds hot! 

Jeg er trist fordi jeg er sulten og klokka er tre. Det er langt til kjøkkenet og jeg tror ikke engang jeg har noe godt der. 

 

 

Kiosken på hjørnet i nærheten da? :opplyser:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, HarryDotter skrev:

 

Kiosken på hjørnet i nærheten da? :opplyser:

Ingen kiosk på hjørnet her! Men bensinstasjonpølse hørtes plutselig godt ut ... har ikke hatt lyst på det sia jeg var gravid. 

Er du litt trist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
7 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ingen kiosk på hjørnet her! Men bensinstasjonpølse hørtes plutselig godt ut ... har ikke hatt lyst på det sia jeg var gravid. 

Er du litt trist?

 

Var fryktelig trist på fredagen, men nå er jeg veldig veldig blid :)

Har opplevd mye rart og litt vondt i livet....er følsom og tenker mye på ting, men har lært meg til at det skjer som regel alltid noe veldig veldig bra og positivt etterpå dersom man klarer å holde motet oppe og tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...