Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg er litt trist den siste tiden fordi en bruker jeg likte godt her på kg og hadde god kontakt med på pm er tilbake og later som om vi aldri har hatt noe kontakt og jeg er en fremmed. At det går an...

Er du sikker på at det er henne som er kommet tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg er et romvesen, og fordi vi er i mindretall er det vi som er unormale og har vansker med å passe inn. Fordi jeg føler meg mislykket hver gang jeg forlater leiligheten for diverse ærend og må kommunisere med mennesker.

Anonymkode: e7b32...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
57 minutter siden, exictence skrev:

Er du sikker på at det er henne som er kommet tilbake?

Ja ganske sikker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
1 time siden, Jacklost skrev:

Jeg er litt trist den siste tiden fordi en bruker jeg likte godt her på kg og hadde god kontakt med på pm er tilbake og later som om vi aldri har hatt noe kontakt og jeg er en fremmed. At det går an...

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig knust. Oppløst i tårer. Skriver kanskje hvorfor senere, orker ikke akkurat nå. Vil ikke bli gjenkjent. Men fy faen så jævlig livet er nå. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, Salka skrev:

Fullstendig knust. Oppløst i tårer. Skriver kanskje hvorfor senere, orker ikke akkurat nå. Vil ikke bli gjenkjent. Men fy faen så jævlig livet er nå. :( 

:hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg er litt trist den siste tiden fordi en bruker jeg likte godt her på kg og hadde god kontakt med på pm er tilbake og later som om vi aldri har hatt noe kontakt og jeg er en fremmed. At det går an...

Kan jo være hun ikke ønsker å bli forbundet med den gamle brukeren.

Anonymkode: a5e0d...a58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være hun ikke ønsker å bli forbundet med den gamle brukeren.

Anonymkode: a5e0d...a58

Men man kan godt ha kontakt på pm uten å avsløre noe offentlig i forumet. Slik har jeg gjort det når jeg har prøvd å late som jeg er en annen bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 minutter siden, Salka skrev:

Tusen takk gode du. Og :klem: og :klemmer: tilbake. 

Hvis det er noen som fortjener alt godt og fint her i verden så er det deg :hug: Blir trist av å lese om hvor vondt du har det :( Det er alt for mange tragiske hendelser her i verden, det er ikke rettferdig :(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Hvis det er noen som fortjener alt godt og fint her i verden så er det deg :hug: Blir trist av å lese om hvor vondt du har det :( Det er alt for mange tragiske hendelser her i verden, det er ikke rettferdig :(:klem:

Du er så god du. :klem: Jenta som får deg er heldig og du fortjener bare det aller beste. Ja, har skjedd to grusomt vonde ting med bare 3 mnd mellomrom. :( Livet er urettferdig, ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

Men man kan godt ha kontakt på pm uten å avsløre noe offentlig i forumet. Slik har jeg gjort det når jeg har prøvd å late som jeg er en annen bruker

Man kan også velge at INGEN skal vite hvem ens tidligere brukernavn var, da avslører man det ikke på PM heller. Synes man skal respektere brukere som ønsker å starte med blanke ark.

Anonymkode: a5e0d...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg er uenig, det er ingen grunn til å ikke kontakte en bruker man har hatt kontakt med på pm mye før. Det går ikke utover opplevelsen av selve forumet

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg er uenig, det er ingen grunn til å ikke kontakte en bruker man har hatt kontakt med på pm mye før. Det går ikke utover opplevelsen av selve forumet

Kanskje du la mer i denne kontakten enn henne og at hun ikke ønsker å ha kontakt. 

Anonymkode: 24548...a75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du la mer i denne kontakten enn henne og at hun ikke ønsker å ha kontakt. 

Anonymkode: 24548...a75

Nei, jeg vet at hun likte å chatte med meg og likte meg. Gidder ikke å diskutere dette her med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Nei, jeg vet at hun likte å chatte med meg og likte meg. Gidder ikke å diskutere dette her med deg..

Hvis hun nå er tilbake og overser deg, så tror jeg nok du la mer i dette enn hun. 

Anonymkode: 24548...a75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Har vondt i ryggen, det ene beinet og det ene håndleddet (treningsskade). I tillegg banket naboen kona i dag og jeg måtte stoppe det. På toppen av det hele er det første arbeidsdag i morgen og jeg er ikke så godt forberedt. Typisk rævva dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun nå er tilbake og overser deg, så tror jeg nok du la mer i dette enn hun. 

Anonymkode: 24548...a75

Skjerp deg

Anonymkode: 9d3fa...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...