Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2022 Forfatter #4601 Del Skrevet 9. september 2022 Fordi lille, søte "gamlemor" er død. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. september 2022 #4602 Del Skrevet 9. september 2022 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Fordi lille, søte "gamlemor" er død. Ja, Er nok mange triste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #4603 Del Skrevet 9. september 2022 Etter å ha sett Abus uttalelser om Elizabeth tror jeg ikke jeg orker å høre mer Med All Respekt ☹️😠 Ikke på en god stund i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2022 #4604 Del Skrevet 9. september 2022 Fordi det er en sånn kveld... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2022 Forfatter #4605 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg skrev et innlegg med sterk mening og kan ikke finne det igjen, uansett hva jeg søker på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2022 #4606 Del Skrevet 11. september 2022 Fordi i kveld er savnet og håpløsheten like store, og sloss for å få oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #4607 Del Skrevet 11. september 2022 Søster hadde hatt bursdag om hun levde😢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 11. september 2022 #4608 Del Skrevet 11. september 2022 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Fordi i kveld er savnet og håpløsheten like store, og sloss for å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4609 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Søster hadde hatt bursdag om hun levde😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4610 Del Skrevet 11. september 2022 Daryl Dixon skrev (25 minutter siden): Fordi i kveld er savnet og håpløsheten like store, og sloss for å få oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4611 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (På 9.9.2022 den 21.28): Etter å ha sett Abus uttalelser om Elizabeth tror jeg ikke jeg orker å høre mer Med All Respekt ☹️😠 Ikke på en god stund i alle fall. Ja enig, synes han var litt morsom, men nå fremstår han bare som litt dum og kunnskapsløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4612 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Ja enig, synes han var litt morsom, men nå fremstår han bare som litt dum og kunnskapsløs Nettopp 😑 Veldig synd, alltid vært fan av han 😧 ble faktisk lei meg 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #4613 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nettopp 😑 Veldig synd, alltid vært fan av han 😧 ble faktisk lei meg 😩 Null respekt for de nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4614 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Null respekt for de nå Samme her, for han i alle fall. Synes det var skikkelig idiotisk av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #4615 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Samme her, for han i alle fall. Synes det var skikkelig idiotisk av han. Er det de folka som jeg linket til i artikkel tidligere som slengte dritt om Dronning Elizabeth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4616 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er det de folka som jeg linket til i artikkel tidligere som slengte dritt om Dronning Elizabeth? Bare en av de, Abu. Tror spesielt Sandeep aldri ville slengt rundt tull som det der, altfor smart og sosialt intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #4617 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Bare en av de, Abu. Tror spesielt Sandeep aldri ville slengt rundt tull som det der, altfor smart og sosialt intelligent. Er han med i all respekt? Husker han som idol dommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4618 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Null respekt for de nå Helt greit å ikke like dronning Elizabeth, men der er ganske upassende å si dette nå. Pluss at han tar feil på noen områder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4619 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er han med i all respekt? Husker han som idol dommer Ja Med All Respekt er Abu, Sandeep, Galvan Mehidi og Anders, etterhvert veldig mye ei dame som heter Tara Lina også. De er stort sett veldig morsomme, mye selvironi og vennlig tull (de andre gjør narr av Abus aksent hele tiden f.eks.) og innimellom kommenterer de politiske ting og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4620 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Helt greit å ikke like dronning Elizabeth, men der er ganske upassende å si dette nå. Pluss at han tar feil på noen områder Jepp tenk å si at alt var fryd og gammen i India før britene kom 😆 Britene kunne jo bare ta over fordi det store samlende (muslimske) Mughal riket var falt sammen i opprør og borgerkrig og det var krig og kaos 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå