Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (26 minutter siden):

Jeg klarer ikke hvile i slike settinger. Hadde sikkert puls på 80-90 hele tida. Hadde vært bedre på nett, ja. Savner korona!

Jeg pleier å sitte på nest* bakerste rad og tegne 😆

*=nest bakerste er mer usynlig enn bakerste 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 time siden):

Jeg pleier å sitte på nest* bakerste rad og tegne 😆

*=nest bakerste er mer usynlig enn bakerste 😉

Gjett hvor jeg sitter:danser:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 timer siden):

Bakerst? 😄

Fremst😂 men er man under 1,50 må man jo det ellers ser jeg kun en rygg😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (54 minutter siden):

Fremst😂 men er man under 1,50 må man jo det ellers ser jeg kun en rygg😂

Seffern 🤭 skulle jeg skjønt 🫣🤫🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært en bakerste rad-fordypet-i-mine-egne-tegninger-menneske...i tillegg valgte jeg bakerste hjørne ved et vindu (når det fantes muligheten), så jeg kunne lufte når luften ble for tung i rommet. Dagens lille triste; hvis jeg hadde fulgt med med like stor iver i undervisningen som i tegningene mine, så hadde ting antagelig gått bedre. Knallgode karakterer åpner lettere dører videre. Det gjør ikke nødvendigvis fantasiverdener på tegneblokk. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har også vært en bakerste rad-fordypet-i-mine-egne-tegninger-menneske...i tillegg valgte jeg bakerste hjørne ved et vindu (når det fantes muligheten), så jeg kunne lufte når luften ble for tung i rommet. Dagens lille triste; hvis jeg hadde fulgt med med like stor iver i undervisningen som i tegningene mine, så hadde ting antagelig gått bedre. Knallgode karakterer åpner lettere dører videre. Det gjør ikke nødvendigvis fantasiverdener på tegneblokk. :sukk: 

Sånn er vi veldig like faktisk :5:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

I dag avsluttet jeg med psykologen fra akutteamet. Neste uke begynner jeg på DPS igjen, og kontakten med AAT måtte derfor opphøre. Psykologen var et fantastisk menneske. Den beste psykologen jeg har gått til. Det var skikkelig vemodig å ikke skulle dra tilbake til henne. Utrolig fint menneske. Bare et par år eldre enn meg, men utrolig medmenneskelig og dyktig. :sukk::hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

I dag avsluttet jeg med psykologen fra akutteamet. Neste uke begynner jeg på DPS igjen, og kontakten med AAT måtte derfor opphøre. Psykologen var et fantastisk menneske. Den beste psykologen jeg har gått til. Det var skikkelig vemodig å ikke skulle dra tilbake til henne. Utrolig fint menneske. Bare et par år eldre enn meg, men utrolig medmenneskelig og dyktig. :sukk::hjerte:

:klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

:klemmer:

 

Entern skrev (Akkurat nå):

:klem:

Det er godt at det finnes gode personer i systemet også. Hun får snart autorisasjon og kommer til å bli en fantastisk psykolog for veldig mange. Vanvittig fint vesen. ❤️

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt en del ting som trigger meg, jeg vet jeg må si «stopp, dette funker ikke», og jeg har skrevet meldingen. Men jeg klarer ikke sende den. 
 

Og da blir jeg både trist fordi jeg blir trigget, og lar meg trigge av noe andre ser på som uvesentlig. Også blir jeg skuffet over meg selv fordi jeg ikke klarer å prioritere meg og at jeg kanskje kan få det ok. 
Også blir jeg trist over det også 🫤

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Du smiler ikke nok på bildene så de fleste må slettes- vet du hvordan det føles for meg?!».
 

Faen ta meg 269160AD-4F2B-4F51-BE79-816E32D3F48E.gif.e308f7f8b26b506de1ee9edf99036e59.gif = synd det vises.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Peanut said:

«Du smiler ikke nok på bildene så de fleste må slettes- vet du hvordan det føles for meg?!».
 

Faen ta meg 269160AD-4F2B-4F51-BE79-816E32D3F48E.gif.e308f7f8b26b506de1ee9edf99036e59.gif = synd det vises.

Faen ta personen som kom med den kommentaren!

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Tvillingsjel said:

Katten er søkk vekk :cry3:Ikke sett han siden dagtid 16/8. Håper han dukker opp snart 💔❤️

:hug: Har det skjedd før at katten ble borte  så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 19.8.2022 den 2.00):

:hug: 

Takk ❤️

SVK skrev (På 19.8.2022 den 2.56):

:hug: Har det skjedd før at katten ble borte  så lenge?

Ja,❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...