Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina
Belima skrev (1 time siden):

Jeg er trist og lei meg, fordi min lillesøster mandag kveld ble funnet død av datteren sin. Hun døde helt uventet og i tillegg bodde hun alene og er sendt til rettsmedisinsk obduksjon.Ikke ble hun gammel heller.😭

Kondolerer:hjerte::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Belima said:

Jeg er trist og lei meg, fordi min lillesøster mandag kveld ble funnet død av datteren sin. Hun døde helt uventet og i tillegg bodde hun alene og er sendt til rettsmedisinsk obduksjon.Ikke ble hun gammel heller.😭

Kondolerer.  :dagens-rose:

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (2 timer siden):

Jeg er trist og lei meg, fordi min lillesøster mandag kveld ble funnet død av datteren sin. Hun døde helt uventet og i tillegg bodde hun alene og er sendt til rettsmedisinsk obduksjon.Ikke ble hun gammel heller.😭

Så utrolig trist, kondolerer ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (12 timer siden):

Jeg er trist og lei meg, fordi min lillesøster mandag kveld ble funnet død av datteren sin. Hun døde helt uventet og i tillegg bodde hun alene og er sendt til rettsmedisinsk obduksjon.Ikke ble hun gammel heller.😭

Uff, så forferdelig. Føler med dere. ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Det varmet mitt hjerte. I tillegg så har jeg ikke følt meg alene, selv om jeg er alene her jeg er. 💕

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ting er bare "blæh" i dag. Lite energi fysisk og mentalt. Bekymrer meg for økonomi og det meste som skjer i fremtiden. Utenforskapet resten av livet, fysisk/psykisk helse, partner/barn, økonomi er mye av det som bekymrer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi livet er urettferdig og trist. Jeg mistet moren min for under en mnd siden veldig uforventet og er nå uten foreldre i en alder av 30. jeg har ikke fast jobb eller bosted, og føler meg skikkelig mislykket. Kom inn på studier men grunnet mamma sitt dødsfall aner jeg ikke om jeg klarer det… 

Mine to yngre søsken drar rundt og koser seg, sikkert for å distrahere seg selv litt, mens jeg ikke blir spurt om jeg vil være med…Alt jeg gjør er å jobbe og grine.

 

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (18 timer siden):

Tusen takk alle sammen. Det varmet mitt hjerte. I tillegg så har jeg ikke følt meg alene, selv om jeg er alene her jeg er. 💕

Så fint vi kunne være der litt.😔 Jeg har også mistet min søster og det er et stort tap. Sender deg varme tanker og styrke..💙

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Thjelp said:

Fordi livet er urettferdig og trist. Jeg mistet moren min for under en mnd siden veldig uforventet og er nå uten foreldre i en alder av 30. jeg har ikke fast jobb eller bosted, og føler meg skikkelig mislykket. Kom inn på studier men grunnet mamma sitt dødsfall aner jeg ikke om jeg klarer det… 

Mine to yngre søsken drar rundt og koser seg, sikkert for å distrahere seg selv litt, mens jeg ikke blir spurt om jeg vil være med…Alt jeg gjør er å jobbe og grine.

 

Kondolerer. :hug: Du er ikke mislykket.  Synes du er kjempeflink som kom inn på studier. Skjønner at det ikke er lett å fokusere på dem nå, men du er jo flink som kom inn på studiene likevel. 

Kanskje søskenene dine har lyst til å invitere deg, men er redd for å spørre? Kanskje dette er rette tidspunktet å komme nærmere ens søksen og at du bør spørre om dere skal møtes?

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Enda jeg ikke er blodfan og sånn; jeg liker det ikke når kong Harald må overnatte på sykhus... :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Enda jeg ikke er blodfan og sånn; jeg liker det ikke når kong Harald må overnatte på sykhus... :sukk: 

Er ikke unge mannen lenger :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Fordi det er så mye trist som skjer. 

åå:sad:💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...