Daryl Dixon Skrevet 30. august 2022 #4581 Del Skrevet 30. august 2022 Fordi jeg bare er til bry. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 30. august 2022 #4582 Del Skrevet 30. august 2022 Noomie skrev (3 timer siden): Jeg er trist fordi jeg har ingen stemme i egen behandling hos DPS. Sier nei til gruppebehandling - blir truet med avslutting på poliklinikk. Sier nei til stabiliseringsopphold - blir truet med tvang. Samtidig så snakker psykologen mye om mevirkning, jeg har en stemme og noe jeg skulle ha sagt. Jeg skjønner ikke hvordan de både kan true med tvangsinnleggelse og true med avslutning av behandling om du ikke er med på gruppebehandling. Om de er villig til å avslutte behandlingen din om du ikke blir med på gruppebehandlng så kan de vel ikke samtidig mene at du har behov for å bli tvangsinnlagt? Har du fått svar på av behandlerne dine hvordan disse tingene kan henge sammen? Sender deg selvsagt klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noomie Skrevet 31. august 2022 #4583 Del Skrevet 31. august 2022 Nimbus2000 skrev (13 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan de både kan true med tvangsinnleggelse og true med avslutning av behandling om du ikke er med på gruppebehandling. Om de er villig til å avslutte behandlingen din om du ikke blir med på gruppebehandlng så kan de vel ikke samtidig mene at du har behov for å bli tvangsinnlagt? Har du fått svar på av behandlerne dine hvordan disse tingene kan henge sammen? Sender deg selvsagt klemmer. Velkommen til en dag som psykriatripasient i Norge, her gir ingenting mening. Innleggelse er bare oppbevaring, ikke behandling. Jeg trenger et stabiliseringsopphold i følge psykologen, men vil ikke. For jeg orker ikke å møte ukjente folk og det hjelper meg ikke allikevel. Jeg kan bli innlagt uavhengig av om jeg går i annen behandling. Men om jeg sier nei til gruppebehandling en gang til nå, så risikerer jeg å bli overført til kommunen og må bli der til jeg er klar for videre behandling. Og videre behandling betyr gruppe. Har utsatt denne gruppen to ganger allerede, men 2 år med en gjeng borderlinepasienter to ganger i uken frister så veldig lite. Jeg synes jeg selv er slitsom, hvor slitsom er ikke et helt rom av kopier av meg 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. august 2022 #4584 Del Skrevet 31. august 2022 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Fordi jeg bare er til bry. Kan jeg aldri tenke meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #4585 Del Skrevet 31. august 2022 Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Fordi jeg bare er til bry. Synes du fremstår som det motsatte, alltid grei og hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. september 2022 #4586 Del Skrevet 2. september 2022 Kanskje en dårlig grunn til å være trist men jeg er trist i dag fordi jeg synes v4 har blitt ødelagt etter navnebyttet til tv3+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 2. september 2022 #4587 Del Skrevet 2. september 2022 Livet er definitivt for vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. september 2022 #4588 Del Skrevet 2. september 2022 Mange klemmer og gode tanker til de som føler seg trist i dag 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. september 2022 #4589 Del Skrevet 2. september 2022 Ford3000 skrev (37 minutter siden): Mange klemmer og gode tanker til de som føler seg trist i dag 💖 Du er en fin person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. september 2022 #4590 Del Skrevet 2. september 2022 Cid skrev (45 minutter siden): Du er en fin person Takk det samme 🥰 Er ikke så fin egentlig, men har mye omtanke for folk, både de jeg ser og ikke ser hvis man kan si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #4591 Del Skrevet 4. september 2022 Ford3000 skrev (På 2.9.2022 den 22.50): Takk det samme 🥰 Er ikke så fin egentlig, men har mye omtanke for folk, både de jeg ser og ikke ser hvis man kan si det sånn Det er bra 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2022 Forfatter #4592 Del Skrevet 4. september 2022 I natt....det har tordnet noen skrall, men ikke regnet...så kom en bøtte regn, men ikke mere. Jeg vil ha masse regn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2022 Forfatter #4593 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Hvordan kan alderdommen snike seg innpå voksne, sterke mennesker og etterlate dem slik i en haug i en stol. Phil Collins fra Genesis for dem som ikke ser det. Endret 5. september 2022 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. september 2022 #4594 Del Skrevet 5. september 2022 Har ikke tro på egen fremtid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DeprimertMann Skrevet 6. september 2022 #4595 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Fortiden, nåtiden og fremtiden. Alt er håpløst. Endret 6. september 2022 av DeprimertMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. september 2022 #4596 Del Skrevet 7. september 2022 Hoppetaujenta skrev (På 5.9.2022 den 13.58): Hvordan kan alderdommen snike seg innpå voksne, sterke mennesker og etterlate dem slik i en haug i en stol. Phil Collins fra Genesis for dem som ikke ser det. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. september 2022 #4597 Del Skrevet 7. september 2022 Hoppetaujenta skrev (På 5.9.2022 den 13.58): Hvordan kan alderdommen snike seg innpå voksne, sterke mennesker og etterlate dem slik i en haug i en stol. Phil Collins fra Genesis for dem som ikke ser det. Sykdom er noe dritt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2022 #4598 Del Skrevet 7. september 2022 Hoppetaujenta skrev (På 5.9.2022 den 13.58): Hvordan kan alderdommen snike seg innpå voksne, sterke mennesker og etterlate dem slik i en haug i en stol. Phil Collins fra Genesis for dem som ikke ser det. Ja så trist😢alltid likt han.😢😢 Anbefaler alle som ikke har gjort det, å høre Genesis sine plater fra 70-tallet, nydelig musikk 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2022 Forfatter #4599 Del Skrevet 7. september 2022 Den aller beste vil jeg si. De litt eldre tingene i ganske mange gamle grupper. Love It! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. september 2022 #4600 Del Skrevet 7. september 2022 Huff, så trist Phil Collins er en fantastisk trommis. God vokalist også. Denne låta er helt fantastisk, syns jeg 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå