Hannah80 Skrevet 27. august 2022 #4561 Del Skrevet 27. august 2022 Tvillingsjel skrev (22 timer siden): Ja, jeg har på ingen måte truet eller utøvd vold. Jeg har bare nektet å dra. Ikke vært aggressiv eller skreket engang. Snakket helt rolig. Skjønner ingenting. Jeg kontakter VG i kveld. Hvordan går det med deg? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. august 2022 #4562 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Hannah80 skrev (På 27.8.2022 den 20.51): Hvordan går det med deg? ❤️ Så hyggelig at du spør ❤️ Jeg er rasende. Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. august 2022 #4563 Del Skrevet 28. august 2022 Tvillingsjel skrev (54 minutter siden): Så hyggelig at du spør ❤️ Jeg er rasende. Jeg kommer til å ha behov for innleggelse igjen, men jeg kommer til å be om henvisning til en annen by. Ikke søren om jeg skal inn de dørene til den samme døgnposten igjen. Jeg blir regelrett kvalm av at de kan behandle et menneske i en sårbar situasjon slik. Tilkalle politi og true med anmeldelse, bare fordi en person er desperat etter hjelp og på ingen måte utagerer. Dette kommer jeg aldri til å glemme, og aldri til å tilgi. Det er rett og slett ondskap. Noe så ydmykende. Det er som å få en knyttneve midt i trynet. Man er så sårbar og skjør. Og så velger de å løse situasjonen på en helt uforståelig måte. Så uprofesjonelt!! Skulle tro at personalet på avdelingen hadde sett og hørt det meste. Det er da helt vanlig at pasienter gråter når de skal hjem etter en innleggelse. At det å gråte og vise fortvilelse skal føre til at politiet dukker opp, er jo helt hinsides. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #4564 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (1 time siden): Så hyggelig at du spør ❤️ Jeg er rasende. Jeg kommer til å ha behov for innleggelse igjen, men jeg kommer til å be om henvisning til en annen by. Ikke søren om jeg skal inn de dørene til den samme døgnposten igjen. Jeg blir regelrett kvalm av at de kan behandle et menneske i en sårbar situasjon slik. Tilkalle politi og true med anmeldelse, bare fordi en person er desperat etter hjelp og på ingen måte utagerer. Dette kommer jeg aldri til å glemme, og aldri til å tilgi. Det er rett og slett ondskap. Endret 28. august 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. august 2022 #4565 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Hannah80 skrev (På 28.8.2022 den 2.11): Noe så ydmykende. Det er som å få en knyttneve midt i trynet. ❤️ ❤️ Endret 31. august 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #4566 Del Skrevet 28. august 2022 Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 23.3.2022 den 17.36): Katten er forsvunnet Håper pus kommer hjem snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #4567 Del Skrevet 28. august 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Håper pus kommer hjem snart Tror den døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #4568 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tror den døde Åh så trist ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #4569 Del Skrevet 28. august 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åh så trist ☹️ Så trist hvor lett katter kan bli påkjørt, Tante sin katt ble påkjørt nylig 😢 Og de som kjører på katter får ingen straff 🤬 Jeg synes det burde kunne anmeldes siden de tross alt har kjørt på og drept et levende vesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #4570 Del Skrevet 28. august 2022 Det er utrolig trist mistet selv en katt for 15 år siden i påkjørsel nei de burde fått en kjempestor straff syns jeg ser mange som kjører på måker og fugler og tenker hva er vitsen ? ja sånne ting burde kunne anmeldes helt enig i det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #4571 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (4 timer siden): Tror den døde ☹️ Så trist😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2022 Forfatter #4572 Del Skrevet 28. august 2022 En gang i tiden kjente jeg en person som var veldig glad i å lese høyt for folk og jeg ba om alle bøkene med Mummitrollet...og jeg fikk det innfridd. Snakker om koselige greier å bli lest for altså. Så ble det LOTR og andre lange fortellinger. Ren luksus som jeg en gang hadde tilgang på. Takk for det. Hilsen litt vemodig Hoppe som tenker tilbake på tider som var og folk som ikke er her lengre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #4573 Del Skrevet 28. august 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En gang i tiden kjente jeg en person som var veldig glad i å lese høyt for folk og jeg ba om alle bøkene med Mummitrollet...og jeg fikk det innfridd. Snakker om koselige greier å bli lest for altså. Så ble det LOTR og andre lange fortellinger. Ren luksus som jeg en gang hadde tilgang på. Takk for det. Hilsen litt vemodig Hoppe som tenker tilbake på tider som var og folk som ikke er her lengre. Så kjekt minne ♥️ Når jeg var liten så likte jeg veldig godt å lese Albert Åberg bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. august 2022 #4574 Del Skrevet 29. august 2022 En tjeneste jeg trenger i livet mitt pga sykdom er blitt rævkjørt av nytt firma. Det kompliserer livet mitt veldig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. august 2022 #4575 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg er ikke klar for å sende det, men jeg har skrevet et punktum. Det er mye kortere enn jeg ville skrevet det, men det må være kort og konkret. Så må jeg bare klare å sende det, men det var vondt nok å skrive det. Som min gode venn sa i helgen: Du liker ikke tomater. Hvorfor i **** vil du ha tomater da? Tomater er da noen personer i omskrevet form, for å presisere 😛 Jeg trenger å komme ut av dette, fordi hodet virker ikke lenger. Hukommelsen og konsentrasjonen er dårligere enn noen sinne, og der jeg før noen ganger slet med å finne ord, finner jeg de ikke i det hele tatt og har begynt å stamme istedenfor. Selv om jeg ikke vet hvem jeg er, vet jeg at dette er ikke meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. august 2022 #4576 Del Skrevet 30. august 2022 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): En tjeneste jeg trenger i livet mitt pga sykdom er blitt rævkjørt av nytt firma. Det kompliserer livet mitt veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noomie Skrevet 30. august 2022 #4577 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg er trist fordi jeg har ingen stemme i egen behandling hos DPS. Sier nei til gruppebehandling - blir truet med avslutting på poliklinikk. Sier nei til stabiliseringsopphold - blir truet med tvang. Samtidig så snakker psykologen mye om mevirkning, jeg har en stemme og noe jeg skulle ha sagt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. august 2022 #4578 Del Skrevet 30. august 2022 At jeg har hatt veldig hodepine i dag, og at det dessverre er normalen minst èn dag i løpet av en uke🙁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2022 #4579 Del Skrevet 30. august 2022 Hoppetaujenta skrev (På 28.8.2022 den 17.36): En gang i tiden kjente jeg en person som var veldig glad i å lese høyt for folk og jeg ba om alle bøkene med Mummitrollet...og jeg fikk det innfridd. Snakker om koselige greier å bli lest for altså. Så ble det LOTR og andre lange fortellinger. Ren luksus som jeg en gang hadde tilgang på. Takk for det. Hilsen litt vemodig Hoppe som tenker tilbake på tider som var og folk som ikke er her lengre. Så koselig minne 😊🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. august 2022 #4580 Del Skrevet 30. august 2022 Cid skrev (16 timer siden): Takk Cid. Jeg har tatt tak og håper på bedring👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå