Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal få en ny sjef. Hadde en som var fantastisk og får nå en person jeg ikke liker :riste:

Anonymkode: 5736b...273

Velkommen til klubben!  :klem:

Anonymkode: b25f6...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

..fordi jeg er stucked i et ræva forhold og har vært så dum at jeg har pådratt meg masse gjeld så jeg har ikke råd til å flytte.

Anonymkode: 45be3...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at han jeg holder på har kutta meg ut av livet sitt, uten å si noe til meg :cry3:

Anonymkode: 45464...58a

:klem: Det samme her. :sad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg sitter stuck hjemme uten noen mulighet til å finne på noe særlig i ferien, samtidig som jeg er rastløs og savner.......hudkontakt er vel eneste måten å beskrive det på. Sosial kontakt rett og slett. Alt dette i tillegg til alt det andre kaoset som foregår i hodet for tiden gjør meg litt deprimert og utmattet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt trist fordi det er så sinnsykt travelt på jobb. Blir lett 10-11 timer hver dag og da gidder jeg fint lite etterpå. Pappa kjeder seg veldig om dagene, da han er ufør og ikke lenger kan lese/skrive/prate etter slag og jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å besøke hver dag. Skakke være lett.

Endret av Bloodless
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sovner gråtene, jeg våkner at jeg gråter.  Jeg savner en gutt så utrolig mye. Han har ikke vært bortreist lenge, men før han dro så var han sint på meg og nå aner jeg ikke hvor jeg har han mer. Han har bare sendt bilder. Jeg har bare lyst å holde rundt og kysse han igjen og kjenne at ting er bra. Jeg mister matlyst og blir syk av å ikke vite noe.. :icon_frown:

Anonymkode: 45464...58a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett i alle tenkelige butikker, men min favoritt-is er ikke å finne noe sted.
Nå sjekket jeg på nett...og de selger den ikke lengre. Den er helt borte fra sortimentet! 
  sorrow-smiley.gif

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man ikke har logget seg på e-post på nærmere fjorten dager.

0g når man først gjør det, så har man bare fått tre-fire spam-epost. Men ingenting annet.

#DenFølelsen. :sjenert:

Anonymkode: b25f6...fb6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det min siste offisielle arbeidsdag på nåværende arbeidsplass. Tenk at jeg begynte her for over 7 år siden, med store forhåpninger og tanker. Hvem kunne ane at det skulle ende slik. Det har vært en lang tur med både opp- og nedturer, mange opplevelser og erfaringer. Ikke minst vesentlige forandringer gjennom årene (utvidelser, endring av kontorlandskap og flytting av arbeidsplasser, flytting til nye lokaler). Blir litt trist å forlate "andre hjemmet" sitt og kolleger man er vant til.

Alt dette skal bare bli minner om kort stund. Nå er det nye minner som venter på å bli skapt.

Farvel min kjære lille arbeidsplass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...