Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi søster skal gifte seg, og jeg føler meg ensom. Egentlig er jeg vanligvis veldig glad for det, for min kommende svoger er skikkelig bra. men jeg har PMS og livet er kjipt.

Anonymkode: bec2b...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Fordi jeg har fått tilbud om mer enn nok arbeid, og økonomisk betraktet er dette vel og bra, og strengt tatt det eneste valget jeg har. Men jeg klarer ikke å glede meg for dette betyr at jeg må bryte opp med det livet jeg har og flytte til et sted jeg ikke vil trives. Jeg kommer ikke bare til å være alene, men også ensom. Og hva hjelper det med all verdens penger da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sliten og har smerter. Jeg har dårlig samvittighet når det er så mange som har det verre.. For at jeg glemmer så mye, ikke helt klarer å henge med på samtaler, for at det føles som om familien går i oppløsning.. Jeg er trist fordi jeg sørger. Men enten så blir det bedre,eller så går det over.

Anonymkode: 173b3...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Fordi jeg har fått tilbud om mer enn nok arbeid, og økonomisk betraktet er dette vel og bra, og strengt tatt det eneste valget jeg har. Men jeg klarer ikke å glede meg for dette betyr at jeg må bryte opp med det livet jeg har og flytte til et sted jeg ikke vil trives. Jeg kommer ikke bare til å være alene, men også ensom. Og hva hjelper det med all verdens penger da? 

Hvordan vet du at du ikke vil trives og bli ensom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 time siden, Tasia skrev:

Hvordan vet du at du ikke vil trives og bli ensom? 

Fordi det er stedet hvor jeg vokste opp og flyttet fra så fort jeg kunne. Jeg har riktignok besøkt dette stedet I ettertid, men da hadde jeg alltid vissheten om at det var en satt avreisedag,  en garanti om at jeg skulle dra igjen. Jeg kjenner folk her, men har ingen venner her. Og det livet og den hverdagen jeg hittil har levd/hatt, er så fjernt fra det folk her fører at det blir tilnærmet umulig å finne noe felles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg blir så trist av å se gi-bort-annonsene på finn. Masse gratis kattunger...det skulle ikke vært lov!  :nei: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var på fest hos noen venner i nærheten sammen med samboeren min. Skulle egentlig bare hjemom en tur, men så rakk jeg å kjenne på smerter, formen,tristheten, angsten,det hele-- Kom meg aldri tilbake på festen. Føler meg trist, utslitt, mislykket, alene. Og som verdens dårligste kjæreste. Tror jeg brygger på en influensa eller noe slikt. Det var godt å få skrevet det ned iallfall. Håper ikke folk dømmer meg for hardt. Dømmer meg selv allerede.

Anonymkode: 173b3...d65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har omgangssyke og får hverken i seg vått eller tørt uten å kaste opp. Neste gang hun våkner skal hun få sutte litt på en fuktig klut, så hun kanskje får i seg noen teskjeer væske, uten at hun kaster opp. 

Vi har skiftet tre antrekk på både meg og henne, samt 3-4 håndduker, så her har det gått slag i slag. Kjenner  jeg burde ha vasket håret, men tør ikke dusje fordi hun kan våkne og være dårlig og faren er på jobb til i morgen tidlig. 

Håper det fungerer å få i henne væske med den kluten, hun har ikke fått i seg noe siden i ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
4 minutter siden, absinthia skrev:

Lillemor har omgangssyke og får hverken i seg vått eller tørt uten å kaste opp. Neste gang hun våkner skal hun få sutte litt på en fuktig klut, så hun kanskje får i seg noen teskjeer væske, uten at hun kaster opp. 

Vi har skiftet tre antrekk på både meg og henne, samt 3-4 håndduker, så her har det gått slag i slag. Kjenner  jeg burde ha vasket håret, men tør ikke dusje fordi hun kan våkne og være dårlig og faren er på jobb til i morgen tidlig. 

Håper det fungerer å få i henne væske med den kluten, hun har ikke fått i seg noe siden i ettermiddag. 

Stakkar lille. God bedring til jenta di. Du høres veldig omsorgsfull ut. Fælt når de små er så syke og det står på som verst. Håper du får litt hvile i natt. Håper hun får i seg litt drikke når hun våkner.Klem din vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 14. juni 2016 at 16.39, Hoppetaujenta skrev:

Jeg blir så trist av å se gi-bort-annonsene på finn. Masse gratis kattunger...det skulle ikke vært lov!  :nei: 

Mulig jeg ikke tar poenget ditt, men hadde det vært bedre om det ikke var slike annonser da? Det viktigste er vel at det er noen som henter dem slik at de ikke bare kastes ut. Jeg synes selvsagt ikke noe om tankeløs reproduksjon, så om det er det du mener er jeg helt enig med deg. Det er ganske fryktelig. 

Anonymkode: 49691...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, summesumbi skrev:

Stakkar lille. God bedring til jenta di. Du høres veldig omsorgsfull ut. Fælt når de små er så syke og det står på som verst. Håper du får litt hvile i natt. Håper hun får i seg litt drikke når hun våkner.Klem din vei

Takk, takk. Hun er veldig mye bedre. :)

Nå  er det jeg som er syk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
13 minutter siden, absinthia skrev:

Huff da! Godt hun er bedre da. God bedring til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg ikke tar poenget ditt, men hadde det vært bedre om det ikke var slike annonser da? Det viktigste er vel at det er noen som henter dem slik at de ikke bare kastes ut. Jeg synes selvsagt ikke noe om tankeløs reproduksjon, så om det er det du mener er jeg helt enig med deg. Det er ganske fryktelig. 

Anonymkode: 49691...2f0

Kattene burde ha kostet noe i kroner og øre de også. Det er levende, verdifullt liv. Ikke engangsbestikk
som kan hentes av hvem som helst og brukes til hva som helst; kamphundleketøy inkludert. :( 
----------------
Sverre Kjeldsberg er plutselig død. En viktig del av norsk musikalsk historie var han. Takk for bidraget. :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, absinthia skrev:

11 timer siden, absinthia skrev:

God bedring til dere begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Hva kan en gjøre når en møter på en vegg av hersketeknikker? Hjelper ikke med samme mynt. Må rett og slett bli sleip og godsnakke.:kvalm:  Hater det, men når personen  "has you by the balls". Noen mennesker ser uskyldige ut, men gud hvor giftige og "farlige" de kan være hvis du treffer akilleshelen deres ved en feil. Desverre mye mitt eget kjønn. Slike folk river en ned fortere enn en kommer opp. Jeg har ikke motstand mot sånn, blir bare matt og målløs. Heldigvis er det litt kriger i meg enda, tror jeg. :heks:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Xanthine

Ikke bare litt trist, men veldig trist.

Min snille godeste mann har fått kreft. Vet at det heldigvis er gode prognoser for denne kreftdiagnosen, men er redd allikevel. Prøver å holde humøret oppe hjemme, så får jeg gråte og bekymre meg når jeg går lange skogsturer med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Den 1. juli 2016 at 10.04, Xanti skrev:

Ikke bare litt trist, men veldig trist.

Min snille godeste mann har fått kreft. Vet at det heldigvis er gode prognoser for denne kreftdiagnosen, men er redd allikevel. Prøver å holde humøret oppe hjemme, så får jeg gråte og bekymre meg når jeg går lange skogsturer med hunden.

:klem: 

Anonymkode: 7cae9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...