Gjest incognita Skrevet 15. mai 2016 #2241 Del Skrevet 15. mai 2016 29 minutter siden, HarryDotter skrev: Hallo? Trodde det var alle damers drømmesituasjon jeg? Brede hofter og puppene øker i omfang når man tar av kilo på kroppen ellers? Tror nok mange kvinner er litt for harde mot seg selv. Ikke denne kvinnen 28 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Sounds hot! Jeg er trist fordi jeg er sulten og klokka er tre. Det er langt til kjøkkenet og jeg tror ikke engang jeg har noe godt der. Well it aint. Få katten til å diske opp noe snadder til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. mai 2016 #2242 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg er så fryktelig trist over all hetsen av uføre. Det får meg til å tenke at det var bedre om jeg ikke fantes slik hadde staten spart de pengene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2243 Del Skrevet 15. mai 2016 Crushet mitt har fått seg ny dame. Anonymkode: c1e7b...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 16. mai 2016 #2244 Del Skrevet 16. mai 2016 jeg får ikke gjort alt jeg burde gjøre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. mai 2016 #2245 Del Skrevet 17. mai 2016 Fordi dagen i dag bokstavelig talt har vært en drittdag. Jeg har diaré og har tilbrakt mye av nasjonaldagen på den hvite tronstolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. mai 2016 #2246 Del Skrevet 17. mai 2016 Because, just because... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. mai 2016 #2247 Del Skrevet 17. mai 2016 ...føler at jeg får litt for mye ufortjent dritt fra dere. Gjør sjelden noe galt....men, jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2248 Del Skrevet 17. mai 2016 17 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...føler at jeg får litt for mye ufortjent dritt fra dere. Gjør sjelden noe galt....men, jaja... Anonymkode: 20348...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #2249 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, Perelandra skrev: Fordi dagen i dag bokstavelig talt har vært en drittdag. Jeg har diaré og har tilbrakt mye av nasjonaldagen på den hvite tronstolen. Too much info, my dear! 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2250 Del Skrevet 18. mai 2016 Fri for pepsi max Anonymkode: 2d8e3...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2251 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fri for pepsi max Anonymkode: 2d8e3...ae3 Du kan få av meg Værsågod Anonymkode: 20348...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2016 #2252 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 13.5.2016 at 8.23, Hoppetaujenta skrev: *sette seg bakerst i kirken og støtte MissStiles* Den 13.5.2016 at 8.30, Jerry Lee skrev: 💑 Begravelser er vonde. Men samtidig fine. Verdig avskjed. Holder rundt deg i tankene mine. Tusen takk, begge to. Det var en veldig fin begravelse. Presten holdt en fin tale om han som var skrevet av familien. En fin måte å si farvel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #2253 Del Skrevet 18. mai 2016 Den Sunday, May 15, 2016 at 23.50, Perelandra skrev: Jeg er så fryktelig trist over all hetsen av uføre. Det får meg til å tenke at det var bedre om jeg ikke fantes slik hadde staten spart de pengene. Vondt å lese. Vet hva du føler. Å være ufør er så vondt på mange måter. .holde godt rundt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #2254 Del Skrevet 18. mai 2016 9 timer siden, MissStiles skrev: Tusen takk, begge to. Det var en veldig fin begravelse. Presten holdt en fin tale om han som var skrevet av familien. En fin måte å si farvel. Håper ting blir mindre vondt nå etterhvert, min venn...og at gode minner med din bestefar blir de mest framtredende. ☺ 💑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. mai 2016 #2255 Del Skrevet 23. mai 2016 Mannen og jeg begynte å kjekle om betydningen av et ord. En fullstendig uvesentlighet. Ubetydelighet. Ikke en gang en fillesak. Men noe gikk feil, og resten av dagen var han som en følelsesmessig berg-og-dalbane. Og til slutt nektet han å snakke med meg. Siden jeg selv er temmelig spent og stresset for tiden pga. større omkalfatringer i livet mitt, så ble jeg muggen og ba han ta kontakt når han var i bedre humør. Og så gikk jeg bare. Typisk teit og korttenkt stolthet. Sendte han ei melding og ba om unnskyldning, samt litt klartekst-tale om at han er veldig viktig og verdifull for meg, også når han har en dårlig dag. Meldinga er ikke engang levert og nå sitter jeg her som en 40-åring med heftige fjortistendenser og lurer på om han har blokkert meg. Det gjør vondt. Og ironisk nok hadde vi begge rett ang. betydningen av det fordømte filleordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2256 Del Skrevet 23. mai 2016 Ingenting er som det skal være her. Dagen i går var forferdelig og jeg føler meg ikke noe bedre i natt. Har sovet dårlig, og får ikke sove mer. Har en ekkel og vond følelse i hele kroppen, og vil bare forsvinne fra jordens overflate.... Anonymkode: 4407c...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2016 #2257 Del Skrevet 23. mai 2016 Den 15.5.2016 at 23.50, Perelandra skrev: Jeg er så fryktelig trist over all hetsen av uføre. Det får meg til å tenke at det var bedre om jeg ikke fantes slik hadde staten spart de pengene. Mennesker som våger å hetse uføre, er mennesker som selv ALDRI har møtt motstand i livet. Før eller siden vil de fleste av oss lide under helseproblemer av diverse sorter, og først da har dem ydmykhet nok til å innse at det å snakke ned om mennesker som ikke er istand til å jobbe pga helsen sin, er en j***** greie! ALDRI la deg tråkke ned av sånne folk! ALDRI! Jeg blir grovt provosert av sånne "sunde arbeidsmennesker" som har vært dritheldige hele livet og aldri har hatt kroniske helseplager, som mener det "bare er å komme seg opp om morran!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2258 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg er så forferdelig knust over tapet av hunden min for to uker siden, som slett ikke ble så gammel. Absolutt alt som kunne gå galt, har gått galt de siste årene, og den hunden var det siste jeg hadde. Til og med ikke andre hundefrelste forstår båndet vi hadde, vi var ett. Alle sa de ikke hadde sett lignende. Jeg føler meg så tom. Det har skjedd så mye dritt, men uansett hva, hadde det ingen betydning så lenge jeg kom hjem til det herlige smilet, den logrende halen og så gleden over å se meg spre seg i hele kroppen, så lenge jeg følte kjærligheten fra mitt livs store kjærlighet når pelsen krøp opp i fanget for kos eller innunder dyna, var alt greit. Jeg er trist fordi jeg føler meg slem over at jeg aldri har vært så knust før, at jeg sørger mer over tapet av hunden min enn jeg har sørget over noe annet. Tap av familiemedlemmer, venner, samlivsbrudd etc. Jeg er trist over at jeg har mistet den eneste grunnen jeg hadde til å kjempe, og at det ikke er noe jeg kan gjøre for å få det tilbake. Anonymkode: 5484f...e7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 23. mai 2016 #2259 Del Skrevet 23. mai 2016 fordi jeg føler meg thukk som en hval minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. mai 2016 #2260 Del Skrevet 23. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så forferdelig knust over tapet av hunden min for to uker siden, som slett ikke ble så gammel. Absolutt alt som kunne gå galt, har gått galt de siste årene, og den hunden var det siste jeg hadde. Til og med ikke andre hundefrelste forstår båndet vi hadde, vi var ett. Alle sa de ikke hadde sett lignende. Jeg føler meg så tom. Det har skjedd så mye dritt, men uansett hva, hadde det ingen betydning så lenge jeg kom hjem til det herlige smilet, den logrende halen og så gleden over å se meg spre seg i hele kroppen, så lenge jeg følte kjærligheten fra mitt livs store kjærlighet når pelsen krøp opp i fanget for kos eller innunder dyna, var alt greit. Jeg er trist fordi jeg føler meg slem over at jeg aldri har vært så knust før, at jeg sørger mer over tapet av hunden min enn jeg har sørget over noe annet. Tap av familiemedlemmer, venner, samlivsbrudd etc. Jeg er trist over at jeg har mistet den eneste grunnen jeg hadde til å kjempe, og at det ikke er noe jeg kan gjøre for å få det tilbake. Anonymkode: 5484f...e7b Å miste hunden (kjæledyret sitt generelt) er en annen sorgsmerte enn når man mister mennesker. Så du er ikke slem eller annetvis følelseskald. Jeg var også helt knust da jeg mistet hunden min. Kanskje er denne sorgen så sterk fordi et dyr ofte er uskyldig og noe vi vil så gjerne beskytte på lik linje som med et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå