Tomoya Skrevet 1. mai 2016 #2201 Del Skrevet 1. mai 2016 Det er bursdagen min i dag, og foreldrene mine husket ikke det en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 1. mai 2016 #2202 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tomoya skrev: Det er bursdagen min i dag, og foreldrene mine husket ikke det en gang Gratulerer så mye med dagen! Håper den ble grei selvom foreldrene dine ikke husket den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomoya Skrevet 1. mai 2016 #2203 Del Skrevet 1. mai 2016 Ja, den ble grei mye av tiden gikk på gaming haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. mai 2016 #2204 Del Skrevet 1. mai 2016 5 minutter siden, Tomoya skrev: Det er bursdagen min i dag, og foreldrene mine husket ikke det en gang Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2016 #2205 Del Skrevet 3. mai 2016 Den 29.4.2016 at 13.52, Hoppetaujenta skrev: Det tror faktisk jeg også. Han har ikke så mye igjen av livet sitt, men kanskje det ville gledet ham å vite at du var der en siste gang eller to før det er over? En slik ta-farvel-situasjon bringer meg triste minner. Den 29.4.2016 at 13.44, Jerry Lee skrev: Trist. Men syns nok du bør besøke ham i slutten av livet. For begges del, men mest din egen. Du vil angre om ikke. Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2016 #2206 Del Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, MissStiles skrev: Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. Jeg føler med deg i sorgen. Flott at du besøkte ham..var han bevisst og enset at dere var der? Håper det for ham. Og bra at du og øvrig familie gjorde dette. Igjen..jeg føler med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2016 Forfatter #2207 Del Skrevet 3. mai 2016 Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang. Jeg tenker på deg @MissStiles og på han som nå har dratt videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2016 #2208 Del Skrevet 3. mai 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang. Jeg tenker på deg @MissStiles og på han som nå har dratt videre. God du Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2016 #2209 Del Skrevet 3. mai 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Jeg føler med deg i sorgen. Flott at du besøkte ham..var han bevisst og enset at dere var der? Håper det for ham. Og bra at du og øvrig familie gjorde dette. Igjen..jeg føler med deg. Tusen takk! Han hadde øynene åpne og det er vanskelig se om han fikk med seg at vi var der. Men sykepleierne sa at vi skulle prate og holde han i hånda. De mente at han fikk med seg at vi var der. 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Glad for at du klarte å besøke ham en siste gang. Jeg tenker på deg @MissStiles og på han som nå har dratt videre. Tusen takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2016 #2210 Del Skrevet 3. mai 2016 Et øyeblikk siden, MissStiles skrev: Tusen takk! Han hadde øynene åpne og det er vanskelig se om han fikk med seg at vi var der. Men sykepleierne sa at vi skulle prate og holde han i hånda. De mente at han fikk med seg at vi var der. Tusen takk! Jeg tror også han fikk det med seg. Glad på hans og dine vegne. 💑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 3. mai 2016 #2211 Del Skrevet 3. mai 2016 3 timer siden, MissStiles skrev: Jeg dro dit igår. Fordi da sa legen at det var snakk om timer og at han nok ikke kom til å overleve natta. Veldig glad for at jeg dro. Satt der sammen med hele familien i noen timer. Bare pratet og mimret. Og inatt døde han. Så veldig trist dag idag. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 5. mai 2016 #2212 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg føler meg litt ensom i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #2213 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg så min aller første mygg i dag. Jeg rakk ut hånden min for å gi den matfatet innen rekkevidde, men den ville ikke ha meg og mitt nydelige, næringsfulle blod. Da kan det være det samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #2214 Del Skrevet 8. mai 2016 Gledet meg skikkelig i går til å dra ut for å spise middag og ta utepils med noen venner. Ble avlyst i det jeg omtrent var på tur ut døren, dem kunne ikke allikevel! Lokal avisen på nett har sånn "se hvem som var på byen" opplegg, bilder av dem der i dag. Anonymkode: 36c5a...f7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2215 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg blir lei av at folk som selger ting på finn ikke svarer meg når jeg sender sms-forespørsel og vil kjøpe. Det tar ikke så mange minuttene å si hei og litt til. Anonymkode: aa18f...248 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai 2016 #2216 Del Skrevet 13. mai 2016 Idag er begravelsen til bestefaren min. Gruer meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2016 Forfatter #2217 Del Skrevet 13. mai 2016 *sette seg bakerst i kirken og støtte MissStiles* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2016 #2218 Del Skrevet 13. mai 2016 30 minutter siden, MissStiles skrev: Idag er begravelsen til bestefaren min. Gruer meg!! 💑 Begravelser er vonde. Men samtidig fine. Verdig avskjed. Holder rundt deg i tankene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2016 #2219 Del Skrevet 13. mai 2016 ...jeg drikker for å prøve å holde smerten på avstand..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2220 Del Skrevet 13. mai 2016 22 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...jeg drikker for å prøve å holde smerten på avstand..... veldig trist å lese at du sliter sånn. Er du ikke på jobb? Eller har du fri idag kanskje? Anonymkode: 3d990...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå