Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linaria
11 timer siden, melatonin skrev:

Skulle gjerne holdt deg med selskap. Teater :hjerte:

Noen ble med til slutt og det var veldig koselig :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...nabodama og datteren dro på 4 ukers ferie... 😢

Bra for deg, da blir det 4 uker på pub for deg, he he he :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Geir-Anders skrev:

Bra for deg, da blir det 4 uker på pub for deg, he he he :)

Tullebukk. Gjør ikke det, vet du. 😉

Blir å savne mora pga ...... ... og datteren pga .......  😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det går mot slutten for bestefaren min. Trist men på en annen måte er det best sånn. Han har sittet i rullestol i over 10 år og det siste året har han vært så mye syk at kroppen nok ikke orker mer. Nå ligger han bare i senga og kan ikke prate mer. Utrolig trist fordi han er verdens snilleste mann og bestefar. 

Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal besøke han en gang til. Sist gang var for en måned siden og da var han friskere, satt sammen med oss i familien og pratet når vi besøkte han. Føler at jeg kanskje vil beholde det gode minne av han. Vet ikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg tror ikke det klaffet denne gangen heller( prøver på barn nr 2). Kroppen er tung som bly i dag og jeg har fri fra jobb, men kommer meg ikke opp av sofaen så jeg får gjort noe fornuftig. Lista med gjøremål er altfor lang. Burde vært i bedre humør siden det er fredag :P 

Anonymkode: a0b60...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MissStiles skrev:

Fordi det går mot slutten for bestefaren min. Trist men på en annen måte er det best sånn. Han har sittet i rullestol i over 10 år og det siste året har han vært så mye syk at kroppen nok ikke orker mer. Nå ligger han bare i senga og kan ikke prate mer. Utrolig trist fordi han er verdens snilleste mann og bestefar. 

Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal besøke han en gang til. Sist gang var for en måned siden og da var han friskere, satt sammen med oss i familien og pratet når vi besøkte han. Føler at jeg kanskje vil beholde det gode minne av han. Vet ikke...

Trist. Men syns nok du bør besøke ham i slutten av livet. For begges del, men mest din egen. Du vil angre om ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror faktisk jeg også. Han har ikke så mye igjen av livet sitt, men kanskje det ville gledet ham
å vite at du var der en siste gang eller to før det er over? En slik ta-farvel-situasjon bringer meg triste minner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

I dag er jeg trist å tenker på den grusomme helikopterulykken. Tenker på de familiene som har mistet sine på en så forferdelig måte. 

Samtidig som jeg er evig takknemlig for at ingen av mine skulle hjem akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det øverste der har jeg også tenkt i dybden på i dag. Stakkars folk. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kl. 09.05 var drittkjerringa i kassa på Meny nettopp det...drittkjerring.  Enda jeg som alltid er hyggelig.  Ødela hele dagen  for meg.

Håper ikke hu sutrer i tråden om slemme kunder...   😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

...kl. 09.05 var drittkjerringa i kassa på Meny nettopp det...drittkjerring.  Enda jeg som alltid er hyggelig.  Ødela hele dagen  for meg.

Håper ikke hu sutrer i tråden om slemme kunder...   😠

Hva skjedde? Hva sa hun? Sure butikkfolk er like ille som sure kunder! Ikke la den pms-bitcha ødelegge dagen din. Hun fortjener ikke tankene dine. Opp med hodet, det er helg! :) 

Anonymkode: 3d990...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde? Hva sa hun? Sure butikkfolk er like ille som sure kunder! Ikke la den pms-bitcha ødelegge dagen din. Hun fortjener ikke tankene dine. Opp med hodet, det er helg! :) 

Anonymkode: 3d990...425

Takk for godord.  ☺  God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
1 minutt siden, incognita skrev:

Jeg er lei.

Av alt. 

:sur:

Du kommer deg igjennom det. Denne gangen å :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...