Jerry Lee Skrevet 28. april 2016 #2181 Del Skrevet 28. april 2016 ...nabodama og datteren dro på 4 ukers ferie... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 28. april 2016 #2182 Del Skrevet 28. april 2016 11 timer siden, melatonin skrev: Skulle gjerne holdt deg med selskap. Teater Noen ble med til slutt og det var veldig koselig Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 28. april 2016 #2183 Del Skrevet 28. april 2016 41 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...nabodama og datteren dro på 4 ukers ferie... 😢 Bra for deg, da blir det 4 uker på pub for deg, he he he 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. april 2016 #2184 Del Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Geir-Anders skrev: Bra for deg, da blir det 4 uker på pub for deg, he he he Tullebukk. Gjør ikke det, vet du. 😉 Blir å savne mora pga ...... ... og datteren pga ....... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 28. april 2016 #2185 Del Skrevet 28. april 2016 Så. Jævlig. Sliten. Hvorfor kan ikke kunder bare være hyggelige?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2186 Del Skrevet 28. april 2016 Heile verden er kjip! Anonymkode: b25f6...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2187 Del Skrevet 28. april 2016 Fordi jeg har snytt @Hoppetaujenta for et nummer, og fornærmet henne. Anonymkode: 781f9...844 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2016 #2188 Del Skrevet 29. april 2016 Fordi det går mot slutten for bestefaren min. Trist men på en annen måte er det best sånn. Han har sittet i rullestol i over 10 år og det siste året har han vært så mye syk at kroppen nok ikke orker mer. Nå ligger han bare i senga og kan ikke prate mer. Utrolig trist fordi han er verdens snilleste mann og bestefar. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal besøke han en gang til. Sist gang var for en måned siden og da var han friskere, satt sammen med oss i familien og pratet når vi besøkte han. Føler at jeg kanskje vil beholde det gode minne av han. Vet ikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. april 2016 #2189 Del Skrevet 29. april 2016 .....enomheten knuser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #2190 Del Skrevet 29. april 2016 jeg tror ikke det klaffet denne gangen heller( prøver på barn nr 2). Kroppen er tung som bly i dag og jeg har fri fra jobb, men kommer meg ikke opp av sofaen så jeg får gjort noe fornuftig. Lista med gjøremål er altfor lang. Burde vært i bedre humør siden det er fredag Anonymkode: a0b60...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. april 2016 #2191 Del Skrevet 29. april 2016 28 minutter siden, MissStiles skrev: Fordi det går mot slutten for bestefaren min. Trist men på en annen måte er det best sånn. Han har sittet i rullestol i over 10 år og det siste året har han vært så mye syk at kroppen nok ikke orker mer. Nå ligger han bare i senga og kan ikke prate mer. Utrolig trist fordi han er verdens snilleste mann og bestefar. Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal besøke han en gang til. Sist gang var for en måned siden og da var han friskere, satt sammen med oss i familien og pratet når vi besøkte han. Føler at jeg kanskje vil beholde det gode minne av han. Vet ikke... Trist. Men syns nok du bør besøke ham i slutten av livet. For begges del, men mest din egen. Du vil angre om ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 Forfatter #2192 Del Skrevet 29. april 2016 Det tror faktisk jeg også. Han har ikke så mye igjen av livet sitt, men kanskje det ville gledet ham å vite at du var der en siste gang eller to før det er over? En slik ta-farvel-situasjon bringer meg triste minner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 29. april 2016 #2193 Del Skrevet 29. april 2016 I dag er jeg trist å tenker på den grusomme helikopterulykken. Tenker på de familiene som har mistet sine på en så forferdelig måte. Samtidig som jeg er evig takknemlig for at ingen av mine skulle hjem akkurat i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2016 Forfatter #2194 Del Skrevet 29. april 2016 Det øverste der har jeg også tenkt i dybden på i dag. Stakkars folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2016 #2195 Del Skrevet 30. april 2016 ...kl. 09.05 var drittkjerringa i kassa på Meny nettopp det...drittkjerring. Enda jeg som alltid er hyggelig. Ødela hele dagen for meg. Håper ikke hu sutrer i tråden om slemme kunder... 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #2196 Del Skrevet 30. april 2016 2 timer siden, Jerry Lee skrev: ...kl. 09.05 var drittkjerringa i kassa på Meny nettopp det...drittkjerring. Enda jeg som alltid er hyggelig. Ødela hele dagen for meg. Håper ikke hu sutrer i tråden om slemme kunder... 😠 Hva skjedde? Hva sa hun? Sure butikkfolk er like ille som sure kunder! Ikke la den pms-bitcha ødelegge dagen din. Hun fortjener ikke tankene dine. Opp med hodet, det er helg! Anonymkode: 3d990...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2016 #2197 Del Skrevet 30. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Hva sa hun? Sure butikkfolk er like ille som sure kunder! Ikke la den pms-bitcha ødelegge dagen din. Hun fortjener ikke tankene dine. Opp med hodet, det er helg! Anonymkode: 3d990...425 Takk for godord. ☺ God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. mai 2016 #2198 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg er lei. Av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 1. mai 2016 #2199 Del Skrevet 1. mai 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg er lei. Av alt. Du kommer deg igjennom det. Denne gangen å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. mai 2016 #2200 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tasia skrev: Du kommer deg igjennom det. Denne gangen å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå