Kamikatze Skrevet 23. desember 2014 #1301 Del Skrevet 23. desember 2014 Joe Cocker er død. http://www.dagbladet.no/2014/12/22/kultur/musikk/rock/joe_cocker/dodsfall/36871923/ Det var den mannen som lærte meg å synge i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1302 Del Skrevet 24. desember 2014 For at jeg ikke betyr nok for å få pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1303 Del Skrevet 24. desember 2014 Det blir nok litt Joe Cocker-spilling i dag, ja. 'You can leave your hat on' var min favoritt! Ja, musikken hans vil leve videre. Sá han vil ikke bli sá lett glómt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1304 Del Skrevet 24. desember 2014 For at jeg ikke betyr nok for å få pakke Du er verdifull, og fortjener like mye en pakke som alle oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1305 Del Skrevet 24. desember 2014 Du er verdifull, og fortjener like mye en pakke som alle oss andre. Men jeg føler meg utenfor på jobb. Men jeg gir til 4 av kollegaene mine. 2 av de får jeg neppe tilbake av. Men han ene har fortjent det, å han andre trengte å prøve den greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1306 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Men jeg føler meg utenfor på jobb. Men jeg gir til 4 av kollegaene mine. 2 av de får jeg neppe tilbake av. Men han ene har fortjent det, å han andre trengte å prøve den greia Vanligvis ville jeg ikke ha gitt gave til kollegaer, men hvis du fóler for á gjóre det sá er jo det bra. Hvis du ikke synes det er greit med de to som ikke gir gave tilbake igjen sá kan du sikkert slutte á gi gave til dem. Endret 24. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1307 Del Skrevet 24. desember 2014 Vanligvis ville jeg ikke ha gitt gave til kollegaer, men hvis du fóler for á gjóre det sá er jo det bra. Hvis du ikke synes det er greit med de to som ikke gir gave tilbake igjen sá kan du sikkert slutte á gi gave til dem. Han ene har allerede fått, å han andre fortjener at noen er snill. Å det selv om det er vanskelig å være det mot enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 24. desember 2014 #1308 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg sliter sykt med senebetennelsen min disse dager. Passer jo utrolig godt.. not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1309 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg sliter sykt med senebetennelsen min disse dager. Passer jo utrolig godt.. not. Huff har du tatt noe betennelsesdempende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1310 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg sliter sykt med senebetennelsen min disse dager. Passer jo utrolig godt.. not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. desember 2014 #1311 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg er trist fordi at jeg har i disse dager innsett at en av mine aller nærmeste har blitt til en av mine fjerneste. Det var det vennskapet som har vært på godt og vondt de siste 10 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1312 Del Skrevet 24. desember 2014 Han ene har allerede fått, å han andre fortjener at noen er snill. Å det selv om det er vanskelig å være det mot enkelte. Ok. Det er nok noe de synes er koselig á fá. Sjólv om de ikke nevner det sá er det sikkert satt godt pris pá. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1313 Del Skrevet 24. desember 2014 Ok. Det er nok noe de synes er koselig á fá. Sjólv om de ikke nevner det sá er det sikkert satt godt pris pá. Han ene sa tusen takk, han fikk denne pga psoriasis. Han andre fikk en tullegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1314 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg er trist fordi at jeg har i disse dager innsett at en av mine aller nærmeste har blitt til en av mine fjerneste. Det var det vennskapet som har vært på godt og vondt de siste 10 årene. Sá trist. Det er ikke alltid lett det der, vennskap som virket gode over flere ár kan plutselig forandre seg og snu om til á bli det motsatte av hva det var. Eller kanskje det trenger litt tid fór dere kommer tilbake igjen og vennskapet kan bli som det var? Jeg vet hvor vondt det er nár et vennskap har mistet gnisten og ikke lenger er som det var tidligere, sá mye forandringer kan skje i lópet av livet. Mange venner vil komme og gá. Ekte og naere venner er et sjeldent syn ná for tiden, de som velger á fortsette med á vaere váre venner gjennom hele livet. En STOR klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1315 Del Skrevet 24. desember 2014 Han ene sa tusen takk, han fikk denne pga psoriasis. Han andre fikk en tullegave Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 24. desember 2014 #1316 Del Skrevet 24. desember 2014 Sá trist. Det er ikke alltid lett det der, vennskap som virket gode over flere ár kan plutselig forandre seg og snu om til á bli det motsatte av hva det var. Eller kanskje det trenger litt tid fór dere kommer tilbake igjen og vennskapet kan bli som det var? Jeg vet hvor vondt det er nár et vennskap har mistet gnisten og ikke lenger er som det var tidligere, sá mye forandringer kan skje i lópet av livet. Mange venner vil komme og gá. Ekte og naere venner er et sjeldent syn ná for tiden, de som velger á fortsette med á vaere váre venner gjennom hele livet. En STOR klem til deg! Jeg vet ikke, vedkommende sluttet å prioritere meg. Jeg tror jeg var kun god nok når ingen andre gadd, rett å slett. Jeg så også hvordan hun lå planer med meg men snudde i neste sekund fordi noe annet veldig mye mindre dukket opp. I dag postet hun ett bilde av oss på facebook.. Vet ikke helt om det var for å være ironisk eller var det var, men det irriterte meg faktisk, ikke nok til at jeg viste det, for jeg svarte pent og redelig så godt oppdratt som jeg er Jeg tror ikke dette vennskapet kan fikses før hun innser hvordan hun prioriterer selv. Jeg gidder ikke å være den hun går til når hun trenger avbrekk fra livet sitt eller fordi hun trenger noen til å være med ett eller annet sted annet i Norge på biltur, fordi ingen andre gidd eller kan. Stor klem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1317 Del Skrevet 24. desember 2014 Fordi at det i år som alle år, etter mer enn femten år som "skilsmissebarn", føles som jeg velger bort den av foreldrene mine jeg ikke feirer jul sammen med. Rent rasjonelt vet jeg at jeg selvsagt ikke kan dele meg i to, men det vekker fortsatt vemodige følelser. Stor klem til alle andre, som av en eller annen liten eller stor grunn, kjenner seg triste. Anonymous poster hash: 281c4...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. desember 2014 #1318 Del Skrevet 24. desember 2014 Nå er det få timer til julaften. Gruer meg til pynting å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1319 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg vet ikke, vedkommende sluttet å prioritere meg. Jeg tror jeg var kun god nok når ingen andre gadd, rett å slett. Jeg så også hvordan hun lå planer med meg men snudde i neste sekund fordi noe annet veldig mye mindre dukket opp. I dag postet hun ett bilde av oss på facebook.. Vet ikke helt om det var for å være ironisk eller var det var, men det irriterte meg faktisk, ikke nok til at jeg viste det, for jeg svarte pent og redelig så godt oppdratt som jeg er Jeg tror ikke dette vennskapet kan fikses før hun innser hvordan hun prioriterer selv. Jeg gidder ikke å være den hun går til når hun trenger avbrekk fra livet sitt eller fordi hun trenger noen til å være med ett eller annet sted annet i Norge på biltur, fordi ingen andre gidd eller kan. Stor klem tilbake! Ok. Da skjónner jeg det bedre. Da er det tydelig at ho ikke var en sá god venninne. Men alikevel er det tóft á finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #1320 Del Skrevet 24. desember 2014 Fordi at det i år som alle år, etter mer enn femten år som "skilsmissebarn", føles som jeg velger bort den av foreldrene mine jeg ikke feirer jul sammen med. Rent rasjonelt vet jeg at jeg selvsagt ikke kan dele meg i to, men det vekker fortsatt vemodige følelser. Stor klem til alle andre, som av en eller annen liten eller stor grunn, kjenner seg triste. Anonymous poster hash: 281c4...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå