Gå til innhold

Hvem faller du for?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Da mener jeg gjerne egenskaper. Eksempler: er h*n ofte sta.. karismatisk.. dumsnill..feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg faller for sexappeal.. Så er det personligheten hans som bestemmer om jeg blir forelsket eller ikke.

Hadde funnet ut for lenge siden at ridderen på den hvite hesten ikke eksisterer, men nå trur eg fader meg jeg har funnet sjelefrenden.

Mannen er bare helt rå, et dyr i senga og en pus i sofaen. Kan man få det bedre?

Må trå muse muse muse forsiktig nå for ikke å skremme ham bort. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg faller stort sett for typiske geeks. Den rolige gutten i hjørnet fascinerer meg så uendelig mye mer enn han som står midt på gulvet og tror han er alt med champagneflaska i hånda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg faller også alltid for geeks, og de som har noe særegent utseende (stor nese, skjeve øyne). For det meste de som er søte.

Men jeg forelsker meg aldri uten at personen er teit. Han må ha like teit humor som meg (type tørr og sarkastisk, være karismatisk og like å snakke om alt og ingenting.

Men nå har jeg falt for en superkjekk fyr som kunne ha vært modell. Jeg fatter ikke helt hvor den kom ifra :klø:

Og han er alt det andre i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg kan se rent fysisk at det er en del fellesnevnere i hva som tiltrekker meg. Store og litt breie menn tiltrekker meg, breie skuldre og generellt bredt bygd (ikke med masse muslker). De fleste av mine ekser har faktisk sett ganske like ut sånn sett.

Av egenskaper er det først og fremst glimt i øyet og humor som tiltrekker meg. Jeg blir skjelden tiltrukket av menneker uten at jeg har snakket med dem, og da er det et positivt lynne og gjerne selvironi som tiltrekker meg først.

Ut over dette kan jeg se en fellesnevner i at eksene mine har vært oppegående menn som er flinke å prate for seg og som ofte kan mye om noe. Litt nerd kanskje, men ikke utseendemessig. Jeg faller ikke for folk som liker sport tydeligvis, ingen av eksene mine likte å følge med på sport, trente gjerne selv men så aldri på sport på tv. Jeg faller for menn som har mål og mening i livet, ambisjoner (privat eller i kariære er ikke så nøye med) tiltrekker meg veldig. Jeg faller for menn med meninger som er oppdatert på verden rundt seg. Det er ofte en interessant samtale som får meg til å snu oppmerksomheten min mot en spesifikk mann.

Jeg faller ikke for den rolige mannen i hjørnet av lokalet. Mannens om skal tiltrekke meg må ikke være redd for å si meningene sine og bør være utadvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Huff faller som regel alltid for bad-boys. Den typen som liker å drikke, røyke, sex...mange er ganske frekke, men har den snille gutten av seg selv på innsiden, men det tar tid for å få den fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faller alltid for dritsexy alkoholikere, med utdanning eller ei. har faktisk vært i et forhold med en snill gutt, men det fungerer bare ikke - litt for kjedelig, sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for de mystiske med tydelig store kunnskap på flere områder, livserfaring og lange, sosiale antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt klart noen fellesnevnere som går igjen, men det finnes alltid diverse unntak også dog.

Utseendemessig har jeg en tendens til å bli tiltrukket av menn med intense, mystiske, drømmende øyne og en spesifikk karisma. Men dette er relativt.. og kommer ann på personlighet.

Personlighetsmessig er de ofte drømmere og idealister, de har gjerne sterke meninger og sterk personlighet.

De er ofte lidenskapelig engasjert i noe, og innehar en god dose klokhet, intelligens, refleksjonsevne, integritet og ikke minst: genuin godhet. Med andre ord, sympatisk.

Dette med genuinitet og godhet har vist seg å være ekstra viktig for at alt skal klaffe.

I tillegg så er det ofte en tendens at disse guttene som regel enten er stille og litt seriøse med lav energi, eller fleipete med høy energi. Jeg synes ofte at tullete gutter er veldig sjarmerende, sannsynligvis fordi jeg er ganske fjollete selv.

Jeg har dog vært betatt av gutter som overhodet ikke har vært slik.. men som regel er det bare fordi jeg er fasinert av et eller annet.. og blir som regel bare et blaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å falle for gutter som ikke helt kanskje har utseende med seg, men de har sjarmen definitivt. Jeg synes det er mystisk med gutter som har noe i blikket, og som man må bli kjent med for å komme innpå, som virker litt mysiske med utstråling. Kjekke og overfladiske typer er ikke meg, og gutter som vet de ser bra ut. Da synes jeg heller det er mer intressant med de guttene som holder seg "litt" i bakgrunn. Har desverre erfaringer med badboys også.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag faller ofta för människor som behandlar mig illa (det låter som en klyscha, jag vet). Det är ofta killar som på något sätt visar intresse och gör mig intresserad och när jag väl är intresserad behandlar de mig som skit.. Tråkigt. Men utöver det så tänder jag otroligt mycket på något med stor aptit på livet! Någon som vill vara med om mycket, resa och har höga ambitioner för framtiden. Och bra musiksmak är ett måste. Jag kan faktiskt bli direkt avtänd på någon som enligt mig har dålig musiksmak, men det är väl för att jag vet att det kan skapa problem i framtiden, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Nysgjerrig på hva slags type mennesker dere faller for, eller ofte har falt for

Kommuniserende mennesker som evner å se en sak fra flere sider. Reflekterte mennesker som ønsker å påvirke, fremfor å leve i systemer der andre kontrollerer og bestemmer.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparvöga

Jeg går ofte først etter utseende, selv om det kanskje ikke er det lureste. Blir tiltrukket av mørke, høye typer, gjerne kraftige/ maskuline.

I tillegg må han ha glimt i øyet og kunnskaper. Jeg må kunne lære noe av ham. Noe av det deiligste jeg ser er en mann som snakker ivrig om noe han kan mye om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har krøllefetish! Sexy latinos med krøller *sikle sikle*. Synd de har så dårlig moral de fleste latinoguttene.. Jeg faller også for menn med høy selvtillit, ingen bombe at jeg blir "brent" av drittsekker gang på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre var drømmemannen høy, mørk og svært maskulin.

Ved nærmere ettertanke har de færreste x'er vært slik. Mellomblonde, rundt 180 høye med litt flere kilo enn 70, gjerne noe muskler, men det har aldri vært noen muskelbunter heller, og heller ingen dvaske, feite. Kanskje bare en hyggelig badeball. Det er koselig :)

Så og si alle har vært tvers igjennom snille og greie (sett bort fra én), de fleste er skikkelige arbeidskarer som står på og gjør gode jobber, men ikke nødvendigvis høyt utdannet, selv om jeg selv har 7 års universitetsutdannelse på baken. De har alle vært svært kmyttet til hjemmet og familien, og verdsetter ofte hjemmekvelder fremfor fyllerier på byen (selv om jeg kan være en partyløve). De har ofte hatt smånerdete interesser (uten å se ut som en typisk "nerd", kjekke gutter er de, men har heller ikke det karakterristiske modellansiktet, eller BI-ansiktet. De har mer maskuline trekk enn dette, selv om enkelte av faktene deres kan tangere det feminine. Til sist har de alle kledd seg i tøy som kanskje heller litt mot stilene rock, freak-ish og snowboard.

Og ja! Så godt som ingen av de har/hadde INSANE selvtillitt, snarere litt roligere gutter :)

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for badboys. Men de faller for meg også. Tror jeg har en slags innebygd evne til å forvandle drittsekker til pusekatter.

Han må ha humor, (gjerne kynisk og grov sådan). Jeg liker å få utløp for den slemme siden av meg sammen med kjæresten min, så kan jeg være snill og politisk korrekt med veninner.

Jeg liker også at han er smartere enn meg, og at jeg ønsker å lytte når han prater. Han er somregel midtpungt, og veldig kjekk.

Han må ha et rikt liv i tillegg til meg. En jobb han trives i, en aktiv fritid og et godt sosialt nettverk. Han må kunne kombinere trening og sunn livsstil med ei rotbløyte i ny og ne.

Nå jeg leser over det jeg har skrevet ser det ut til at jeg må kjenne en mann ganske godt før jeg blir forelsket. Og de jeg faller for er stort sett veldig like megselv. Forutenom oppmerksomhetsbehovet da, jeg synes det er digg å ha en kjæreste som stjeler rampelyset, da kan jeg slappe av i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligens er sexy! :D

Faller gjerne for de litt dystre og kyniske typene med svart humor og et litt "skummelt" utseende :P

Jo høyere jo bedre, og de MÅ like tegneserier! (tro meg, det er et kvalitetstegn)

Og så liker jeg at de er litt dominante og at de knuser alle andre i diskusjoner :P

Og de må like korsetter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...