Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #401 Del Skrevet 7. september 2010 Kan tenke meg du hadde det gøy helt til det kom opp igjen Ja, dessverre får jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #402 Del Skrevet 7. september 2010 Spent på hvordan det går med WY din også! Det er jeg også Nå skal du høre her .... Jeg dro ut på byen og ble kjempefull. når jeg kom hjem.. Gjorde ikke akkurat jobbing noe lettere på søndag.. Det der har jeg gjort også, gøy der og da, men ikke så gøy dagen etterpå Jeg blir ihvertfall mye mer fyllesyk nå enn for 10 år siden, det er virkelig ikke noe særlig altså! Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. september 2010 #403 Del Skrevet 7. september 2010 Nå skal du høre her .... Jeg dro ut på byen og ble kjempefull. når jeg kom hjem.. Gjorde ikke akkurat jobbing noe lettere på søndag.. Det var sikkert gøy så lenge det varte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #404 Del Skrevet 7. september 2010 Fått vitexen i posten i dag. Tenkte jeg starter på det i morra. Er på syklusdag 6 i morra, men aner ikke om det har noe å si.. Så blir det slimløsende hostesaft og grapefruktjuice gjennom helgen og ut neste uke, og forhåpentligvis annenhver dag. Forventet EL er onsdag/torsdag neste uke. Kommer til å teste EL også. Regner med at den er positiv på mandag. Så er det bare å legge seg ned på alle fire og :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #405 Del Skrevet 7. september 2010 Det høres ut som en god plan Det er din tur nå Har du planer om å få en ticker? Jeg syns det er så greit å ha "kontroll" på dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. september 2010 #406 Del Skrevet 7. september 2010 Krysser fingrene og sender over masse babystøv Ticker hadde vært veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #407 Del Skrevet 7. september 2010 Det høres ut som en god plan Det er din tur nå Har du planer om å få en ticker? Jeg syns det er så greit å ha "kontroll" på dere andre Hadde ticker, men synes det er litt kjipt at alle på forumet kan se at jeg er prøver. Svarer jo i tråder på hele forumet, ikke bare her i dagbøkene.. Men kanskje jeg skal finne en ny ticker som ikke er så avslørende!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #408 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde ticker, men synes det er litt kjipt at alle på forumet kan se at jeg er prøver. Svarer jo i tråder på hele forumet, ikke bare her i dagbøkene.. Men kanskje jeg skal finne en ny ticker som ikke er så avslørende!? Det finnes jo veldig mange forskjellige tickere, du finner nok en som er litt diskre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. september 2010 #409 Del Skrevet 7. september 2010 Også er det jo tydeligvis de som synes det er så utrolig irriterende med gravide/prøvere her på forumet. Var inne i en tråd tidligere, og må jo bare flire av hva enkelte henger seg opp i.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. september 2010 #410 Del Skrevet 8. september 2010 aaah, tenkte jeg ikke på.... hvor er du ca i syklusen nå? kjører på med annenhver dag? plutselig så er el på dag 12 eller 15... og ikke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 8. september 2010 #411 Del Skrevet 8. september 2010 Det høres ut som en god plan Det er din tur nå Har du planer om å få en ticker? Jeg syns det er så greit å ha "kontroll" på dere andre Hva er egentlig denne tikkern alle sammen snakker om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. september 2010 #412 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er egentlig denne tikkern alle sammen snakker om?? en sånn nedtellingsgreie... en sånn som du ser under alt som jeg skriver. Man kan telle ned til alt! eller se hvor gammel barnet ditt er, hvor lenge dere har vært kjærester, hvor lenge til ferien..osv bare å klikke på tickeren min, eller søke på ticker i google... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. september 2010 #413 Del Skrevet 9. september 2010 Ca en uke til EL i dag. Prøver å ha sex annenhver dag, men det går liksom ikke. :gjeiper: I går var han på dagvakt mens jeg var på kveldsvakt. Vi la oss en halvtime etter at jeg kom hjem. Så prøvde vi å kysse litt og komme i "stemning" , men så måtte vi bare le, for begge var slitne og ville helst bare sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. september 2010 #414 Del Skrevet 9. september 2010 Ca en uke til EL i dag. Prøver å ha sex annenhver dag, men det går liksom ikke. :gjeiper: I går var han på dagvakt mens jeg var på kveldsvakt. Vi la oss en halvtime etter at jeg kom hjem. Så prøvde vi å kysse litt og komme i "stemning" , men så måtte vi bare le, for begge var slitne og ville helst bare sove. Dere gjorde da et forsøk i det minste! Ennå en stund til EL da, viktigere med innsats til uka igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. september 2010 #415 Del Skrevet 9. september 2010 pliktsex er ikke helt det samme nei... Jeg er veldig interessert i de rådene dine altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. september 2010 #416 Del Skrevet 9. september 2010 Ca en uke til EL i dag. Prøver å ha sex annenhver dag, men det går liksom ikke. :gjeiper: I går var han på dagvakt mens jeg var på kveldsvakt. Vi la oss en halvtime etter at jeg kom hjem. Så prøvde vi å kysse litt og komme i "stemning" , men så måtte vi bare le, for begge var slitne og ville helst bare sove. Jeg holdt nesten på å si at det er tanken som teller. Men det er det jo selvsagt ikke Men det er ikke så lett om "stemningen" uteblir og partner ikke tar inititativet i tillegg til at man vet at det fortsatt er ganske mange dager til EL... Bra du skal teste da. Er jo stort sett 2 dager som gjelds har jeg skjønt (tror jeg da). Dagen før, og el-dagen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. september 2010 #417 Del Skrevet 9. september 2010 Akkurat når man prøver å bli gravid er det veldig upraktisk at vi jobber turnus begge to.. I dag har vi også jobba motsatt. Samboer har fri i morra på dagen så han er jo ikke hjemme nå, men ute med gutta! Og i helgen får vi besøk.. :gjeiper: Line: jeg leste en oversikt over hvilke dager som bar best å ha sex på, og da var det to dager før og dagen før som var best. Husker ikke hvor jeg fant den.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. september 2010 #418 Del Skrevet 10. september 2010 God helg!! Håper dere får anledning til litt fredagskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. september 2010 #419 Del Skrevet 10. september 2010 God helg!! Håper dere får anledning til litt fredagskos Vår fredag hittil: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 #420 Del Skrevet 10. september 2010 Vår fredag hittil: :rødme: Yess! Jeg har også lest det med 2 dager før og 1 dag før. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor og tenker selv dagen før og el-dagen.. Hvordan ser en diskret ticker ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå