Gjest Alabama Skrevet 5. juni 2010 #141 Del Skrevet 5. juni 2010 Hipp hurra for Oslos bursdag i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. juni 2010 #142 Del Skrevet 5. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. juni 2010 #143 Del Skrevet 6. juni 2010 Mensenmage i dag?? :klø: Skal jo ikke ha det før til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. juni 2010 #144 Del Skrevet 6. juni 2010 Mensenmage i dag?? :klø: Skal jo ikke ha det før til helga... Er det et tegn kanskje? Det er jo denne gangen det har funka, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #145 Del Skrevet 6. juni 2010 Satser på at det er et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. juni 2010 #146 Del Skrevet 7. juni 2010 Er det et tegn kanskje? Det er jo denne gangen det har funka, er det ikke? Satser på at det er et godt tegn Hehhehe... Var sikkert ikke mensenmage heller, kanskje jeg spiste litt for mye vannmelon? Ja, nå gjenstår det å se hvor rett jeg har. Kan jeg virkelig være gravid? Begynner å tvile litt når som IKM nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juni 2010 #147 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir spennende når du skal teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juni 2010 #148 Del Skrevet 7. juni 2010 Innom og rocker opp stemningen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. juni 2010 #149 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Innom og rocker opp stemningen litt Men må komme med en skuffende nyhet. Testa i dag, klarte ikke holde meg lenger. Den var helt negativ. Så negativ at jeg kunne se den lyslilla fargen på resten av stripsen, men akkurat på et lite felt 2-3 mm fra kontrollstreken var det en strek som var helt hvit. Sånn at jeg først tolket det som en strek, før jeg så at det var skillet mellom der fargefeltet og teststripen begynte... Endret 9. juni 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 9. juni 2010 #150 Del Skrevet 9. juni 2010 Men det er jo ikke alle det vises på så tidlig. Du får teste igjen om noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juni 2010 #151 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Sånn at jeg først tolket det som en strek, før jeg så at det var skillet mellom der fargefeltet og teststripen begynte... Urgh, fader asså! Det blir ikke noe mer testing før mens er uteblitt nå! Endret 9. juni 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. juni 2010 #152 Del Skrevet 9. juni 2010 Testa igjen nå i kveld... Vært på jobb i kveld, og hatt det så hektisk at jeg ikke har fått vært på do og nesten ikke drukket noe. Tenkte at nå er urinen skikkelig konsentrert... Men selvfølgelig var den like negativ som den forrige. Skal på sommerfest med jobben på fredag, IKM på lørdag. Tror jeg sjekker tempen i morra og fredag, for den synker jo alltid før IKM. Så tar jeg nok en test på fredag hvis tempen fortsatt er høy. Det er jo bare en dag før IKM, og nå har jeg jo uansett brutt løftet om å ikke teste Åhhh..... Dritt at vi ikke får det til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #153 Del Skrevet 10. juni 2010 Snart klaffer det for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. juni 2010 #154 Del Skrevet 10. juni 2010 Tempen sank i dag... Da kommer nok mensen i morra eller lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 10. juni 2010 #155 Del Skrevet 10. juni 2010 Æsj - så kjedelig... Ny PP = ny mulighet! X'er fingrene for at sommeren gir gode forhold for å "plante en spire"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #156 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjedelig da Håper at det skjer noe drastisk i prøverdagbokene i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 11. juni 2010 #157 Del Skrevet 11. juni 2010 Nå syns jeg at det snart er på tide at det skjer noe i denne dagboka snart. Kjære gud... og bla bla bla... God helg Alabama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. juni 2010 #158 Del Skrevet 11. juni 2010 Ny negativ test i dag. Tempen ikke sunket mer, samme som i går. Mensenmage, mensenpupper og mensenkorsrygg.. Mensenkropp, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2010 #159 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er så utrolig kjedelig når det er slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. juni 2010 #160 Del Skrevet 11. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå