pusilus Skrevet 22. februar 2012 #1941 Del Skrevet 22. februar 2012 Lurt å ta en sjekk sånn for sikkerhets skyld, da slipper du gå rundt å bekymre deg unødig Høres absolutt lurt ut med en forlenget sykemelding for deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. februar 2012 #1942 Del Skrevet 23. februar 2012 Småkjekset og Pusilus: Fått henvisning til sjekk av limorhalsen og jeg måtte regne med en ukes ventetid. Det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. februar 2012 #1943 Del Skrevet 23. februar 2012 Så bra du fikk henvisning, greit å sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. februar 2012 #1944 Del Skrevet 23. februar 2012 Krysser fingrene for lang og fin livmorhals, og at du får sjekket det i løpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. februar 2012 #1945 Del Skrevet 24. februar 2012 til Lucky og Joyce. Blir fint å finne ut av det. Føler meg litt hysterisk i forhold til dette, men synes det er greit å sjekke sånn at jeg vet at han forblir trygt i livmora noen måneder til! Ellers har jeg vært et skikkelig hormontroll de siste dagene. Blir sur om han interesserer seg for mye eller om han interesserer seg for lite. Begynner å grine for hver minste lille ting og har begynt å føle at jeg er helt avhengig av samboer. Vil helst ikke slippe han ut av syne, nesten så jeg ikke vil at han skal gå i butikken uten meg.. Stakkars samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. februar 2012 #1946 Del Skrevet 24. februar 2012 Så godt og betryggende å få det sjekket. Ikke noe greit å gå rundt å være bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. februar 2012 #1947 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er synd på de stakkers mennene våre Nå skylles mine hormoner nå om dagen forsøksmedisine rog ikke graviditet, men min mann fikk jaggu meg et stort glass med isvann over seg i går fordi jeg ble sur på han Ikke helt kontroll på dette vist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. februar 2012 #1948 Del Skrevet 25. februar 2012 Hormontroll her i heimen også! Det er litt slitsomt, men mannen er forståelsesfull.. Vi får passe på å si unnskyld innimellom, så han skjønner at det er hormonene som herjer. Tror egentlig mannen har skjønt det før jeg skjønner det selv, for han smiler bare som regel når jeg raser og herjer, akkurat som han tenker "det er bare hormonene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. februar 2012 #1949 Del Skrevet 26. februar 2012 Fått time på fredag og har hatt pittelitt mindre kynnere i helgen. Max avslappende helg på besøk hos mamma og pappa. Tror det gjorde susen! Så godt og betryggende å få det sjekket. Ikke noe greit å gå rundt å være bekymret Litt mindre bekymret bare av at jeg har fått henvisning og innkalling til time. Egentlig lite bekymret nå, men fint å få det sjekket. Det er synd på de stakkers mennene våre Nå skylles mine hormoner nå om dagen forsøksmedisine rog ikke graviditet, men min mann fikk jaggu meg et stort glass med isvann over seg i går fordi jeg ble sur på han Ikke helt kontroll på dette vist Ja, de må tåle litt av hvert... Helte du seriøst et glass isvann over han? Stakkars fyr! Men så er det du som må utsette deg for alle hormonene også, og etterhvert (forhåpentlig ) skal bære frem et barn! Så lenge raserianfallet ikke vedvarer og man kan le av det i ettertid! Hormontroll her i heimen også! Det er litt slitsomt, men mannen er forståelsesfull.. Vi får passe på å si unnskyld innimellom, så han skjønner at det er hormonene som herjer. Tror egentlig mannen har skjønt det før jeg skjønner det selv, for han smiler bare som regel når jeg raser og herjer, akkurat som han tenker "det er bare hormonene". Ja, viktig å unnskylde! Og viktig med forsåelse fra mannen mens det står på. Sånn at jeg ikke blir enda sintere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. februar 2012 #1950 Del Skrevet 26. februar 2012 Så bra med timeavtale på plass! Vi er nok noen hormontroll om dagen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. februar 2012 #1951 Del Skrevet 26. februar 2012 Bra kynnerne har roet seg litt! Hvile er balsam for kropp og sjel, og hjemme hos mamma og pappa får man jo gjerne den pleien man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. februar 2012 #1952 Del Skrevet 26. februar 2012 Så bra med timeavtale på plass! Vi er nok noen hormontroll om dagen, ja. Godt at jeg ikke er alene om det. Bra kynnerne har roet seg litt! Hvile er balsam for kropp og sjel, og hjemme hos mamma og pappa får man jo gjerne den pleien man trenger Mamma og pappa er gode å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 27. februar 2012 #1953 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei Alabama! Titter innom igjen 99 dager er jo enda en stund, men nå kan man jo virkelig se at dagene minker! Nå er du allerede nede i 91! Om noen dager kan du telle ned fra 89 istedenfor 99!! Tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. februar 2012 #1954 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. februar 2012 #1955 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei Alabama! Titter innom igjen 99 dager er jo enda en stund, men nå kan man jo virkelig se at dagene minker! Nå er du allerede nede i 91! Om noen dager kan du telle ned fra 89 istedenfor 99!! Tenk! Hjelp... Og gudskjelov! Synes tre måneder er akkurat passe tid igjen! Bare innom og oppdaterer meg litt Hyggelig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. mars 2012 #1956 Del Skrevet 2. mars 2012 Hurra!! Kynnerne har ikke påvirket livmorhalsen noe og lillemann har det bare bra i magen. Har vært litt ekstra bekymret for livmorhalsen siden onsdag kveld. En liten hyrdesstund med samboer som resulterte i regelmessige kynnere over 4-5 timer.. Kynnere ca hvert femte minutt, såpass at jeg ringte til fødeavdelinga. Heldigvis var det ikke noe å bry seg om så lenge det ikke var mensmurringer samtidig. Legen gjorde en vekstestimering og mente at han var sånn ca 1230 g. nå. Jeg og samboer måtte finne frem kjøkkenvekten da vi kom hjem for å sjekke hvordan 1230 g. kjentes ut. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 #1957 Del Skrevet 2. mars 2012 Så bra alt så fint ut med lillegutt Ikke noe ok å gå å være bekymret, så godt du ringte føden og fant ut av det 1230g, helt perfekt God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. mars 2012 #1958 Del Skrevet 2. mars 2012 1230g, helt perfekt God helg til deg også, håper på noe action veldig snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. mars 2012 #1959 Del Skrevet 2. mars 2012 God helg til deg også, håper på noe action veldig snart.. Ja vi får satse på at det skjer noe om ikke så altfor mange dagene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 2. mars 2012 #1960 Del Skrevet 2. mars 2012 Så godt å få en sjekk og at alt er i orden! Da kan du ta helg og bare slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå