Mazilla Skrevet 23. februar 2011 #321 Del Skrevet 23. februar 2011 Spis Love Hearts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 23. februar 2011 Spis Love Hearts! God ide! mannen er ute på trening nå, håper han rekker innom en butikk på vei hjem! Jeg er ikke så veldig plaget av halsbrann, men når den først dukker opp så er det skikkelig plagsomt! *klageklage* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2011 #323 Del Skrevet 24. februar 2011 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #324 Del Skrevet 25. februar 2011 Fine magen Takk for det Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #325 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Høygravid idag!!! For øvrig er det karnevalsdag idag, og i dag tidlig sendte jeg avgårde en stk pirat (mannen) og en stk indianer (jentungen) (hørte forresten at indianeren høstet mange beundrende utrop når hun ankom SFO *stolt* ) Selv går jeg hjemme og vasser i joggebukse og alt for stor genser, hadde passet bedre inn på et bad taste-party... Jaja, jeg føler meg ganske dårlig idag, til mitt forsvar.. Håper at jeg blir bedre ganske kjapt, for nå er det jo vinterferie! Ok, tror jeg kryper tilbake på sofaen.... Ha en god dag folks! Endret 25. februar 2011 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå føler jeg absolutt at jeg er på siste innspurt her! 28 dager igjen til termin! Nå i helga skal vi ut og ordne de siste tingene som lillegutt trenger... vi må ha bilstol, stellematte, regntrekk til vogna og et par andre småting som håndklær, kluter o.l. Og så er det kanskje på tide at jeg finner meg en amme-BH.. syns det er litt vanskelig jeg! Jeg prøvde en igår, men den satt veldig rart..og jeg har jo ikke peiling på hvor stor BH jeg kommer til å trenge heller.. Hmmm... jeg tror jeg satser på å kjøpe én i en str større enn jeg bruker nå, og så heller kjøpe flere etter at melken har komt! God plan! Ellers har vi vært litt rundt på visninger i det siste..men vi har ikke funnet noe enda. Men det kommer nok! Igår var jeg hos jordmor, og alt så fint ut. Følte egentlig at hun hadde litt dårlig tid eller noe, for alt gikk veldig fort... det var litt sånn "rett inn og rett ut"..menmen, jeg fikk iallefall sjekket de viktigste tingene da! Idag har jeg ingenting jeg skal... deilig det óg, for igår gikk dagen i ett.. Have a nice day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2011 #327 Del Skrevet 9. mars 2011 Fire små uker igjen, tenk det! Kanskje like greit at du har en rolig dag uten planer i dag. Viktig å ta det litt med ro mellom slagene, når du har mulighet til det! Spennende tider..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2011 #328 Del Skrevet 9. mars 2011 Så spennende med så kort tid igjen til du får møte på mageboeren Håper dere får tak i alt dere trenger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 10. mars 2011 Fire små uker igjen, tenk det! Kanskje like greit at du har en rolig dag uten planer i dag. Viktig å ta det litt med ro mellom slagene, når du har mulighet til det! Spennende tider..! Spennende tider indeed! For oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 10. mars 2011 Så spennende med så kort tid igjen til du får møte på mageboeren Håper dere får tak i alt dere trenger i dag Ja nå er det skikkelig spennende fremover! Gleder oss veldig masse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #331 Del Skrevet 13. mars 2011 Idag er det søndag og været er heller grått... kjipt når det er så dårlig vær, spesielt på søndager...for de er jammen kjedelige nok fra før syns jeg! Bra at jenta vår har et bursdagsselskap å gå i idag, hvis ikke hadde vi nok gått på veggene alle tre her... Men imorgen er det heldigvis meldt strålende sol! Vi får se da om den dukker opp! Vi skal på et par visninger imorgen, og en på tirsdag...det blir spennende! Håper sånn at vi finner noe snart! Jeg er SÅ klar for å flytte altså! Igår kjøpte vi bilstol, stelleunderlag og et par klær til vesleknøttet, så nå er det ikke mye vi har igjen før alt vi trenger er i hus Vogntrekk og håndklær er vel faktisk det eneste vi mangler! og det ordner vi sikkert i løpet av uka... Åja, og amme Bh da... har fortsatt ikke fått meg til å kjøpe...jeg får ta en tur å glo imorgen, for det begynner vel å haste litt... Forresten så har gullklumpen i magen blitt mye roligere de siste dagene...nesten så rolig at jeg blir bekymret av og til... men jeg kjenner han jo der inne, og han har en liten urolig periode om morningen og om kvelden sånn som han "alltid" har hatt... burde jeg bekymre meg? Er det ikke sånn at alle blir roligere mot slutten pga dårligere plass (og at de sover mer..?)? Noen synspunkt der ute??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2011 #332 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har også hørt at de blir roligere pga plassmangel, og vil tro at alt er ok så lenge du kjenner liv morgen og kveld. Hvis du er urolig kan du jo ringe føden e.l. bare for å få noen sakkyndiges uttalelse, for å slippe usikkerheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har også hørt at de blir roligere pga plassmangel, og vil tro at alt er ok så lenge du kjenner liv morgen og kveld. Hvis du er urolig kan du jo ringe føden e.l. bare for å få noen sakkyndiges uttalelse, for å slippe usikkerheten! Takk for svar! Jeg er ikke noe særlig bekymret lengre..han har beveget seg masse siden igår kveld...og hadde en turbostund igår i 22 tiden Så jeg regner med at han har det fint der inne! 37 uker idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #334 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Nå er jeg visst per definisjon fødeklar! 19 dager igjen idag... Og det er så merkelig med det, at tiden synes å gå både fort og sakte på én gang! Jeg har jo egentlig fint lite å drive med om dagene...det går i lett husarbeid, internettsurfing, litt småvandring rundt i byen og sånne ting.. Men dagene går de! Jevnt og trutt! På onsdag var vi på flere visninger... det ser ut til at de fleste her i byen går med kjøpeplaner, for det vrimlet med folk! Det var så vidt plass til å se seg rundt... det er jo ikke så positivt da, prisene stiger jo rett til vers... Lurer på om vi noen gang får kjøpt noe? Jeg vil så gjerne få flyttet før sommeren... Håper på litt flaks snart.. Idag tror jeg at jeg skal ut å glo litt mer etter de hersens amme BH'ene... jeg nekter å bruke 500 kr på en BH som det ikke er 100% sikkert at jeg får bruk for en gang...og ellers så finner jeg bare små størrelser der det er ok priser... det er så irriterende! men jeg MÅ liksom ha en, så jeg får se hva jeg finner idag. Forresten er været megadårlig her idag... det bidrar liksom ikke til shoppingglede akkurat... Hehe, ok nok klaging nå! Det blir ikke bedre av det! Satser på at dagen blir fin uansett! Endret 18. mars 2011 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 21. mars 2011 38 uker... tiden går! Jeg er skikkelig lei nå! I natt har jeg sovet så dårlig som jeg aldri har gjort før... har skikkelig vondt mellom ribbeina og sliter med urolige bein...en utrolig ubehagelig følelse forresten! Jeg vet ikke om noe som hjelper mot det heller! I tillegg er været bedritent her, vi har ikke funnet leilighet ennå, og jeg er forkjølet... Skikkelig sutrete jeg idag... ... Men hvis du kommer ut nå lille babyen min, så skal jeg ikke klage over noe som helst mer!!! Ikke engang fødselssmertene! hehe Du kan godt komme ut til oss nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 #336 Del Skrevet 23. mars 2011 Har du også bursdag i dag..? Gratulerer med dagen i så fall!! :blåse: :blåse: Håper dagen blir fin, og at folk både på innsida og utsida er greie med deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 #337 Del Skrevet 23. mars 2011 GRATULERER MED DAGEN! Måtte innom og kikke litt! Er det leggkramper du har? Da kan det være at du har lite magnesium.. søsteren min anbefalte noe magnesiumgreier hun kjøpte på matbutikken faktisk! i flytende form! det hjalp veldig! har våknet en gang bare av krampe om natta... smertefullt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #338 Del Skrevet 23. mars 2011 Har du også bursdag i dag..? Gratulerer med dagen i så fall!! :blåse: :blåse: Håper dagen blir fin, og at folk både på innsida og utsida er greie med deg i dag! Hehe, tusen takk Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 23. mars 2011 GRATULERER MED DAGEN! Måtte innom og kikke litt! Er det leggkramper du har? Da kan det være at du har lite magnesium.. søsteren min anbefalte noe magnesiumgreier hun kjøpte på matbutikken faktisk! i flytende form! det hjalp veldig! har våknet en gang bare av krampe om natta... smertefullt!! Takktakk Mokkon83! Har faktisk leggkramper avogtil også, men syns ikke de er så fæle da..de går veldig fort over heldigvis! Hadde de vart lengre kan jeg se for meg at de er svært smertefulle ja! Men jeg har lest at magnesium skal hjelpe mot urolige bein og..eller restless legs syndrome som det heter så fint på engelsk..hehe... så hvis dette fortsetter så får jeg ta meg en tur ut å kjøpe litt piller... men i natt sov jeg faktisk ganske godt! Håper det blir flere slike netter fremover! Jeg trenger all den hvile jeg kan få akkurat nå tenker jeg...ikke lenge igjen til våkenettene begynner! 14 days to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mars 2011 #340 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå