Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med :babygutt: i magen! :rødme: Da har du jo en av hver, så koselig! :jepp: Det er lov å gå litt berserk i klesbutikkene etter UL, er det ikke det da? Det synes ihvertfall jeg! :hoppe:

En av hver er best! hehe! :jepp: (særlig siden dette sikkert blir vår siste..? :vetikke: )

Og ja, jeg satser på at berserk-gåing er lov etter UL.... :fnise:

Shopping!!! :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :hoppe:

Kos deg med shopping :jepp:

Kjempegøy!! :hoppe:

Skal kose meg på shopping ja! Blir litt rart å handle gutteklær i grunn, og ikke rosa kjoler! Hehe, det er liksom det vi er vant til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok skikkelig stat å kle opp lille gutten etterhvert, for det finnes jo mye artige klær til gutter nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig med en liten gutt :hoppe: Gratulerer :blomst: Hva har du kjøpt :lur:

Tusen takk *lilly*!!! :)

For å være ærlig har det ikke blitt noen shopping enda...ehhh...jeg er veldig klar for det, men stresser maks med innleveringsfrist etter innleveringsfrist på universitetet for tiden, så shoppingen får jeg visst ta når semseteret er over...

Men heldigvis er det ikke så lenge til!!! Gleder meg!

Lillegutt i magen er særdeles aktiv :) Fra tidlig på morningen til sent på kvelden romstrerer det der inne... hihi! Jeg kan tilogmed se bevegelsene utenpå magen nå! Det er helt herlig, rett og slett!

Ha en god lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du er halvveis i svangerskapet allerede!! :dåne: :strix::hoppe:

Når slutter semesteret ditt? Eller, med andre ord, når blir det shopping? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er halvveis i svangerskapet allerede!! :dåne: :strix::hoppe:

Når slutter semesteret ditt? Eller, med andre ord, når blir det shopping? :nigo:

JAAAAAA, jeg er halvveis!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)

Shoppingen starter kl 15 den 10. desember...presis! hehe!

(nå må du nesten forte deg inn i dagboka di og gi oss et svaaaar!!! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG IDAG!!! Hipp hurra! :)

Nå skal jeg ni-jobbe med en oppgave som har leveringsfrist kl 14, så skal jeg bare ligge strak ut på sofaen og slappe av.

Og senere idag skal jeg og familien hjem til forledrene mine for å være der i helga. Koselig! Liker ekstra godt å være der nå som det er kaldt ute og varmt inne! De har peis, hehe, det har ikke vi.. ;)

God helg til alle!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da var jeg ferdig med en eksamen. Forøvrig en eksamen jeg ikke har lest til, så har ikke store forhåpninger om å stå på den nei... :sjenert: Men det er ikke så veldig viktig, det er de to resterende eksamenene mine jeg MÅ gjøre det bra på. Så ønsk meg lykke til! jeg har null konsentrasjon om dagen! Jeg gleder meg bare sinnsykt til å bli ferdig med alt!

Ellers så har jeg hatt ein del vondt i magen de siste dagene...kjennes litt ut som om jeg er støl på en måte, eller som sting som ikke går bort. jeg er litt redd for svangerskapsforgiftning må jeg innrømme, men det er ikke så veldig vondt, det er mer ubehaglig på en måte. Lurer på hva det er for noe? :klø: Kan hvertfall bli ganske så gal av å lese rundt på internett om emnet...

Hvis det vedvarer får jeg vel ta en tlf til legen min og få han til å ta en blodprøve og en urinprøve..

Babyen sparker på der inne, så det virker som om han har det fint ihvertfall!

Jaja, jeg får vel jobbe videre med en ny oppgave nå da...jeeez, det tar aldri slutt altså!!

:klem1: til alle som er innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på eksamen! Sikker på det går fint :klemmer: Syns jeg har lest at det er vanlig å være litt støl i magen rundt der du er nå, noe med at muskler og sener strekkes når livmoren vokser? Men det er sikkert lurt å ta en sjekk hvis du er urolig, bare for å slippe å tenke mer på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på eksamen! Sikker på det går fint :klemmer: Syns jeg har lest at det er vanlig å være litt støl i magen rundt der du er nå, noe med at muskler og sener strekkes når livmoren vokser? Men det er sikkert lurt å ta en sjekk hvis du er urolig, bare for å slippe å tenke mer på det :jepp:

Da har jeg vært på kontroll! Både blodtrykk og urin så helt fint ut, så alt er nok i skjønneste orden der inne! Er vel bare lillegutt som begynner å bli større og bumpe borti diverse organ...hehe, fint det! :gjeiper:

God helg til deg *lilly*! :klemmer: Og til alle andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var eksamensmappen levert, og nå er det bare én eksamen igjen før jeg kan ta FULLSTENDIG lesefri!!! :bolledeig:

Det blir helt ubeskrivelig deilig!

Og da skal jeg begynne å shoppe babyklær så smått tenkte jeg... :rødme:

Lillemann hopper på inni magen, han er fullstendig turbo! Lurer på om han kommer til å være slik når han kommer ut? :haar::lol: Da får jeg forberede meg på lite ro og lite søvn fremover tror jeg ja! Og resten av familien óg! :Gjesp: Det kan bli interessant hvordan vi kommer til å takle det etter gammelt...

Uansett hvordan det blir, jeg gleeeder meg sånn til han kommer! :babygutt: :rødme:

Nå må jeg lese litt mer, selv om det frister utrolig lite ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe: Er det ikke ganske lenge til den siste eksamenen din? Kan du ikke unne deg fri resten av dagen, hvis motivasjonen uansett ikke er helt tilstede? Det er viktig det også vettu, for at hjernen skal få litt pusterom... :lur:

Uansett ikke lenge igjen - dette klarer du! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre dager igjen til jeg skal i ilden! Kjenner at jeg begynner å bli litt nervøs nå ja! Tenk hvis jeg ikke klarer det! :haar:

Jeg leser så mye som jeg klarer, men jeg skal liksom huske alt også...og det er det verre med... :sjenert:

Uansett så gleder jeg meg stort til å bli ferdig! :hoppe: Jeg skal jobbe de to ukene før jul, så helt ferie blir det jo ikke med en gang, men det blir en lettelse å slippe å ha eksamenspresset hengende over seg. Og torsdag 23 tar jeg juleferie frem til 4 januar! Ah, det blir fantastisk deilig! :nisse:

Idag er det forresten 120 dager igjen til termin! :duskedame: Det høres liksom ikke så mye ut det! :omg:

Men når jeg tenker på at terminen er i begynnelsen av april, så virker den uendelig langt borte...da er det jo vår, og det er vanskelig å se for seg nå i denne kulden.. Jeg er veldig takknemlig for at vi har juletiden nå i desember, for uten den hadde vinteren seriøst bare vært en endeløs grå kuldefest! :snø: Julen er et deilig avbrekk fra hverdagen :Nikke: og jeg gleder meg masse til all kosen! :rødme: Og tenk at neste år har vi et lite knøtt med på feiringen! :babygutt: DET blir bra det!

*gått for å lese uforståelig og møkkakjedelig bok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

GOD JUL ALLE SAMMEN! :nisse:

Jeg ser det er en stund siden jeg skrev her sist...men julen er jammen en hektisk tid! Nå er det tid for å endelig kunne slappe av litt og kose seg med familien! :Nikke: Jeg har gjort det bra på alle eksamener,og nå er jeg vel hjemme hos familien for å nyte julen..så dette blir en bra ferie som jeg syns jeg kan ta med god samvittighet!

Magen vokser for fullt for tiden, føler at jeg begynner å bli ganske stor nå! Nå må jeg gå i tights hele tiden, for alt annet blir for stramt...hehe! Det er kos da! Om 3 dager har jeg bare 100 dager igjen til termin! Helt utrolig! :ler:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, så jeg rekker tre nøtter til askepott etterpå...det blir ikke jul uten! ;)

Håper alle får en fantasktisk fin julaften, og en like fin romjul! :hug:

Gode klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...