Mazilla Skrevet 13. oktober 2010 #261 Del Skrevet 13. oktober 2010 Oppblåst ja, det vet jeg alt om... Håper du er ferdig med oppkast og denslags tull nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det snør det snør tiddelibom...jaja, selv om jeg ikke liker det noe særlig, så er det jo bittelittegrann kos og sitte inne med tente lys og se ut på at snøen daler ned! Kos helt til man skal ut å kjøre bil... :gjeiper: Til Mazilla: jeg er visst ikke helt ferdig med oppkast og sånt enda nei... På tirsdag kastet jeg opp akkurat når jeg var ferdig på jobb..rakk heldigvis doen da, men det kom liksom HELT plutselig! Men jeg skal ikke klage, det er SÅ mye bedre nå enn det var i begynnelsen! Nå kommer det bare av og til. Ellers så kjenner jeg litt bevegelser fra gullklumpen nå! Et par små dult innimellom. Det er skikkelig kos! Noen ganger blir jeg helt på grtåten når jeg kjenner et dult, og andre ganger smiler jeg bare for meg selv... jeg ser nok skikkelig smart ut da tenker jeg! Men utenpå kjenner jeg ingenting enda..jeg gleder meg veldig til jeg kan dele opplevelsen med de andre i familien! Nå skal jeg skrive oppgave hele resten av dagen... Men dere andre må ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Fytti katta så ofte jeg må på do å tisse for tiden! Det er helt ekstremt! Her kommer et eksempel: Jeg går på do for å tisse før jeg skal legge meg. Så vasker jeg hender, pusser tennene og vasker ansiktet. Når jeg er ferdig med dette...så må jeg på do igjen!!!!!!! Skikkelig på do altså!! Tror babyen min ligger og spenner på blæra mi konstant! Jaja, det var dagens innlegg...hehe Ha en god lørdagskveld da!! Endret 23. oktober 2010 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 25. oktober 2010 Helledussen!!! Idag har jeg vært og besøkt en veninne og hennes nyfødte datter på sykehuset, og guri malla for en liten prinsesse det var! Sååå skjønn! Nå gleder jeg meg bare helt utrolig til å bli mamma igjen altså! Ble rent utolmodig, og det er jo ingenting jeg kan gjøre for å få tiden til å gå fortere!!!...dessverre... Vil ha baby nåååååååååååå! Baby baby baby!!! heheheh (uttrykksikoner virker som vanlig ikke...hater det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 #265 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du har jo i det minste en rimelig konkret dato å forholde deg til da! Tenk hvis du hadde vært prøver... Kan tenke det var stas å besøke den lille nyfødte! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #266 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du har jo i det minste en rimelig konkret dato å forholde deg til da! Tenk hvis du hadde vært prøver... Kan tenke det var stas å besøke den lille nyfødte! :rødme: Det har du helt rett i Mazilla! Det hadde nok ikke vært like enkelt hadde jeg fortsatt vært prøver og med en SA bak meg! Da hadde jeg nok vært rimelig nedtrykt etterpå tror jeg... all honnør til de som er prøvere!!!! Det var utrolig stas å se henne faktisk! kan egentlig ikke huske sist gang jeg så en nyfødt baby...det er veldig lenge siden! DE små ørene da! Og neglene! åhhh!!! hehe! Idag har jeg fri, men er tidlig på'an for å skrive på 'den evigvarende oppgave'...haha.. Torsdag reiser jeg til the UK!!!!! Jippi!!! Har ikke vært på tur på aldri så lenge! Det blir skikkelig gooood! Så må en lten tur ut og kjøpe trillekoffert idag...tar ikke sjansen på å slite rundt på en tung bag lengre nei... Ha en flott dag alle mammaer og alle gravide og alle prøvere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 26. oktober 2010 Klem til deg Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #269 Del Skrevet 31. oktober 2010 Håper du har/har hatt en finfin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 1. november 2010 18 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hatt en veldig fin tur Mazilla! Masse shopping og masse god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #271 Del Skrevet 1. november 2010 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 4. november 2010 Da var snart enda en uke gått! Nå merker jeg veldig lite til kvalmen, og det er jeg skikkelig takknemlig for! Har ikke kastet opp på hvertfall to uker! Jippi!!! Jeg kjenner liv flere ganger hver dag nå, det er veldig betryggende og koselig! Og på mandag blir det ul!! Jeg har ingen følelse av hva kjønn babyen kan være... det blir sååååå spennende å se om de kan finne ut av hva det er! Vi gleder oss så masse! Noen som vil gjette kjønn kanskje? :-) Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. november 2010 #273 Del Skrevet 4. november 2010 Snart ul jo Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2010 #274 Del Skrevet 4. november 2010 Gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 7. november 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hehe, de fleste rundt meg tipper også , så da får vi se da! Jeg er skikkelig utålmodig nå!! 150 dager igjen idag forresten!!! Endret 7. november 2010 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 8. november 2010 19 uker!!!!!! :strix: Nå reiser vi opp på ultralydundersøkelse om 2 timer! Håper alt står bra til med den lille klumpen vår! Jeg stikker forhåpentligvis innom med gode nyheter senere idag! HAVE A NICE DAY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 #277 Del Skrevet 8. november 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #278 Del Skrevet 8. november 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 8. november 2010 Det blir en liten !!!!! :rødme: Ultralyden gikk kjempebra, og babyen var helt perfekt! Og det var klart og tydelig en liten kar som bor der inne! Tenk at vi skal få en gutt...det er helt rart å tenke på! Nå blir det utrooolig vanskelig å ikke gå berserk i klesbutikkene.... En gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 #280 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så mye med i magen! :rødme: Da har du jo en av hver, så koselig! Det er lov å gå litt berserk i klesbutikkene etter UL, er det ikke det da? Det synes ihvertfall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå