Aries86 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 16. august 2010 Hei jenter! Det ser ut til at jeg er gravid igjen ja! Streken igår var kjempesterk, tilogmed en god del sterkere enn kontrollstreken. Og den kom opp med én gang. Men jeg er så dååårlig nå... herregud, hvis det skal fortsette sånn som dette kommer jeg til å døøøø! Kan absolutt ikke huske at det var så galt sist gang...men kanskje jeg bare har fortrengt det Og det forstår jeg isåfall godt..haha... All mat smaker bajs, men jeg MÅ spise for å holde kvalmen borte... Idag tidlig brakk jeg meg på tom mage...og det var fæælt! Lurer på hvordan det kommer til å gå på jobb imorgen! Ok, nok klaging...hehe... jeg venter baby igjen!!!! Jippi!!!!!!!!!!!! :rødme: Håper at alt går bra denne gangen! Det føles "bra" foreløpig iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 16. august 2010 #202 Del Skrevet 16. august 2010 Åh, gratulerer så masse!! :strix: Denne gangen skal det gå bra (Og siden du merker mye mer nå enn sist gang er det jo et veldig bra tegn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. august 2010 #203 Del Skrevet 16. august 2010 Så hyggelig å høre!! Bra at du slapp å vente så lenge! Var du en uke over IKM nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 16. august 2010 #204 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Så moro! Gratulerer! Endret 16. august 2010 av *Frida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 16. august 2010 Åh, gratulerer så masse!! :strix: Denne gangen skal det gå bra (Og siden du merker mye mer nå enn sist gang er det jo et veldig bra tegn ) Tusen takk Jesse! Ja jeg óg tror det er et godt tegn! Et lite hyggelig tegn, men fortsatt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 16. august 2010 Så hyggelig å høre!! Bra at du slapp å vente så lenge! Var du en uke over IKM nå? Takk Alabama! Jeg vet egentlig ikke når EL eller IKM eller noe var...så det blir et svare strev å finne termin denne gangen! Håper på at legen vil ta tidlig ultralyd for å slå det fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 16. august 2010 Så moro! Gratulerer! Tusen takk Frida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2010 #208 Del Skrevet 16. august 2010 Gratulerer!! :rødme: Du har ikke den minste anelse om hvor langt sånn ca du kan være på vei? Det blir vel ihvertfall et vårbarn! (For denne gangen skal det selvfølgelig gå helt etter boka!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #209 Del Skrevet 16. august 2010 Gratulerer!! :rødme: Du har ikke den minste anelse om hvor langt sånn ca du kan være på vei? Det blir vel ihvertfall et vårbarn! (For denne gangen skal det selvfølgelig gå helt etter boka!) Takk Mazilla!! :rødme: Eh, lurer på om jeg har hørt at det er vanlig å regne SA-dagen som første dag i siste menstruasjon, så i såfall har jeg termin ca 31.mars... men jeg tror nok det blir litt senere enn det! Aner ikke hvor langt jeg er på vei nei... det er jo litt dumt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 16. august 2010 #210 Del Skrevet 16. august 2010 Jippii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. august 2010 #211 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har god tro på at det går bedre denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. august 2010 #212 Del Skrevet 16. august 2010 Så koselige nyheter! Denne gangen SKAL det gå bra Ang termin og slik er det vel greit å få en time hos legen relativt raskt slik at han får sjekket at alt står bra til med deg og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 17. august 2010 Jippii! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har god tro på at det går bedre denne gangen! Takk for det Alabama!! Jeg også har tro på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 17. august 2010 Så koselige nyheter! Denne gangen SKAL det gå bra Ang termin og slik er det vel greit å få en time hos legen relativt raskt slik at han får sjekket at alt står bra til med deg og den lille Takk Småkjekset! Ja denne gangen MÅ det gå bra! :rødme: Bestiller nok time hos legen neste uke, og håper jeg får time fort...legekontoret har hatt ferie leeenge nå, men hvis jeg forteller om SA og sånn så håper jeg de gir meg en time ganske kjapt! Blir spennende å høre hva han sier om termin og sånt.... Idag har jeg vært på jobb, og selv om det egentlig var null stress der, så gjorde kvalmen at jeg følte meg helt ubrukelig Brakk meg på tom mage idag tidlig når jeg stod opp...det var så utrolig ekkelt..men samtidig hjelper det liksom å få litt ut! Jeg håper så inderlig at dette gir seg rundt uke 12 (helst før såklart) og at jeg ikke er av de få uheldige som må slite hele svangerskapet! Da sykemelder jeg meg og flytter hjem til mamma...haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 17. august 2010 #216 Del Skrevet 17. august 2010 Huff, ikke noe gøy å høre at du er så kvalm. Kjenner igjen det der med å brekke seg på tom mage hver morgen..Gjorde det jeg også. Men på ett eller annet vis blir man vant til det etterhvert, når man finner ut av hva som funker litt igjennom dagen, og selv om det føles som at det foregår i all evighet, så kommer man seg gjennom det når man tenker på hva man har i vente :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. august 2010 #217 Del Skrevet 17. august 2010 Æsj, brekke seg på tom mage er så vondt, synes jeg. Får så utrolig vondt rett under ribbeina, så jeg pleier å drikke vann for å kaste det opp igjen.. Håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 18. august 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 18. august 2010 Huff, ikke noe gøy å høre at du er så kvalm. Kjenner igjen det der med å brekke seg på tom mage hver morgen..Gjorde det jeg også. Men på ett eller annet vis blir man vant til det etterhvert, når man finner ut av hva som funker litt igjennom dagen, og selv om det føles som at det foregår i all evighet, så kommer man seg gjennom det når man tenker på hva man har i vente :rødme: Så snillt av deg å komme med trøstende ord Jesse! Hvor lenge slet du med kvalme? var du mest kvalm om morningen, eller gjennom hele dagen? Jeg vet at jeg ikke hadde det sånn som dette sist gang, da var det kun morgenkvalme...og det var kjipt nok egentlig...tror jeg ble bedre etter ca. 12 uker da. Har ikke funnet noe som "hjelper" foreløpig... å spise litt pleier å lette kvalmen, men den er der liksom fortsatt. Men som du sier, belønningen ligger jo der og godgjør seg, så det er jo verdt alt sammen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 18. august 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 18. august 2010 Æsj, brekke seg på tom mage er så vondt, synes jeg. Får så utrolig vondt rett under ribbeina, så jeg pleier å drikke vann for å kaste det opp igjen.. Håper du føler deg bedre snart! Ja det er skikkelig vondt! Skjedde idag igjen... to ganger tilogmed, så jeg slo virkelig på stortromma idag... Sliter du forsatt med kvalme? Er det noe som hjelper/hjalp syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. august 2010 #220 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er ikke så mye kvalm lenger, det kommer i bølger. Kaster opp et par-tre ganger i uka fremdeles, men er blitt så vant med det at det går greit. For meg hjalp ikke så mye annet enn vann med kullsyre og lakrisdrops. Var helt avhengig av å ha sistnevnte ved senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå