Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg?

:klem:

hvordan går det?

Det går bra med meg! :)

Har ikke skjedd noe nytt siden sist, har verken testet eller fått TR på besøk... Jeg har heller ikke hatt noen symptomer de siste dagene, det er akkurat som om kroppen har skrudd seg av...ahaha! :fnise: Så det kan jo bety at jeg ikke er gravid, og at TR ikke er på vei heller...for noen tar det jo laaang tid for TR er tilbake etter en SA...og jeg kan godt se for meg at jeg blir plassert i den kategorien... høm høm...

Likevel, jeg kommer til å teste nå på fredag/lørdag! Det er iallefall planen!

Så følg med! :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

EL senere enn antatt? Jeg ville ikke gitt meg med :sengekos: hvis jeg var deg.

Gjør jo ingenting om du tester innimellom når du ikke veit helt når mensen skal komme, men en fordel å gå til innkjøp av billige tester, ellers kan man svi av ganske mye penger etterhvert.. :sjenert:

Jeg er ikke så flink til å vente med testingen, må innrømme det, men LineGourmet utfordret meg en gang, og da greide jeg å vente! Kan jo ikke tape et veddemål! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL senere enn antatt? Jeg ville ikke gitt meg med :sengekos: hvis jeg var deg.

Gjør jo ingenting om du tester innimellom når du ikke veit helt når mensen skal komme, men en fordel å gå til innkjøp av billige tester, ellers kan man svi av ganske mye penger etterhvert.. :sjenert:

Jeg er ikke så flink til å vente med testingen, må innrømme det, men LineGourmet utfordret meg en gang, og da greide jeg å vente! Kan jo ikke tape et veddemål! :gjeiper:

Skal ikke gi oss med :sengekos: nei! Så lenge det er :sengekos: er det håp! :fnise:

Tok en test igår, den var negativ... :sukk: Så da er det bare til å vente å se!

Sist gang tok det jo en stund før jeg fikk positiv test, det gikk mange dager over IKM... så jeg gir ikke opp håpet enda nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Da var det helg igjen!

Nå er det gått over 6 uker siden SAen...og ingen tegn til TR! Jeg har kjøpt en graviditetstest som skal til pers imorgen tidlig (om ikke TR plutselig skulle dukke opp).

Jeg har vært litt kvalm/uggen de siste dagene, og brystene mine har vært ømme den siste uka... så jeg håper det er tegn på at noe har skjedd!!

Egentlig skulle jeg vært på fest nå ikveld, men den får jeg heller stå over... det er utrolig kjedelig å være klink edru når alle rundt deg er mer eller mindre drita...og så ser man hvor utrolig teit man faktisk oppfører seg når man er full... :sjenert::ler:

Ok, jeg kommer med en oppdatering imorgen tidlig!! Håper jeg har goooode nyheter!!! :rødme:

Ha en super lørdagskveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du holder deg unna festen, for det er absolutt ikke det samme å være edru når alle andre er langt i fra det :fnise:

Jeg er spent på hva oppdateringen i morgen vil si :jepp:

Slenger i meg litt :popcorn: til du er innom igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du følger med Småkjekset! :klemmer:

Jeg tok en test idag. Der var det ganske tydelig strek, men den var en del mindre tydelig enn kontrollstreken da.... Først ble jeg veldig glad, så ble jeg bare usikker...

Hva om det kun er rester av hcg som henger igjen etter SA? Da jeg testet 1 august testet jeg nemlig ikke på morgenurin, kanskje det var derfor den var negativ?

Åh, nå er jeg bare helt lost føler jeg.

Det er 6 uker og 3 dager siden SA...så jeg vet ikke hva jeg skal tro akkurat nå.. :sjenert:

Har bestemt meg for å teste igjen om en uke for å se om streken er blitt sterkere eller ikke... er det en god plan eller?

Noen med erfaringer eller meninger der ute? Blir så glad for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var du på vei når du mistet? Jeg tviler på at en relativt tidlig sa vil la HCG henge igjen i nesten 7 uker, så jeg ville nok heller trodd du er gravid igjen.

Synes du er tålmodig om du klarer å vente en hel uke, jeg hadde testet igjen dagen etter. :fnise:

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det var her :jepp:

Jeg aner ikke hvor lenge hcg sitter igjen etter en sa, så blir spennende å se hva testen viser neste uke da :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det saker og ting.. Jeg aner ikke om det kan være gammelt hcg, men håper det er nytt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Dere er så gode å ha atte! :klemmer:

Jeg óg håååper at jeg er gravid på ny, det hadde nesten vært for godt til å være sant da!

Jeg skal prøve å la være å teste før til neste helg (tidligst torsdag...), for jeg tror ikke testen viser særlig stor forskjell dersom jeg tester på tirsdag for eksempel...?

Ellers har jeg ingen symptomer bortsett fra skikkelig ømme og nesten såre brystvorter... idag var jeg ikke uvel når jeg våknet...men det kan jo kanskje ha en sammenheng med at jeg sov lengre siden det er helg? Husker det var sånn sist gang jeg var gravid hvertfall!

Åh, jeg prøver å ikke være for håpefull, men det er veldig vanskelig... :sjenert:

Har lest at noen tester positivt på "rester" i opptil 9 uker etter en SA :tristbla: ...men jeg tror kanskje det gjelder de som har mistet ganske sent?

Jeg tror jeg var i uke 5 eller 6 når jeg mistet.

Vel, jeg oppdaterer når det skjer noe! Kvalme, testing, blod, gørr, whatever! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da kan jeg si at jeg sitter her med kvalmen opp i hlasen, og har hatt det slik de siste dagene...HELE dagen :tristbla:

Om jeg er syk eller veldig gravid vet jeg ikke enda...

Jeg skulle teste torsdag, som så ble fredag, som så ble lørdag, som så ble imorgen... Og imorgen er det ingen bønn, da SKAL jeg teste!

Jeg spydde idag tidlig, og igår også... :spy:

Jeg skriver nok imorgen etter testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande! Håpar kvalmen er pga graviditet :jepp: Omgangssyke vil jo ingen ha, huff.

Ventar på testing i måro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...