Gjest Alabama Skrevet 23. mars 2011 #341 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer! 25 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #342 Del Skrevet 24. mars 2011 Gratulerer med dagen Takk Småkjekset! Gratulerer! 25 år? Håhå, hvordan visste du det? Tusen takk forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 26. mars 2011 Helg! Og endelig litt vakkert vær! Skikkelig deilig! I forigårs hadde jeg en skikkelig rar dag med MASSE kynnere hele dagen...jeg lurte nesten på om noe var i gang! Men det ga seg når jeg la meg for kvelden, og dagen etter hadde jeg bare et par spredte kynnere som vanlig... så det var visst ingenting... Men jeg håper at det er kroppen som gjør seg klar nå! Jeg er iallefall kjempeklar! Igår kjøpte vi babybjørn vippestol, veldig fornød med den! Håper vesleklumpen blir like fornøyd! Sykehusbagen er så godt som ferdigpakket også...jeg må bare hive oppi et par klær til, og toalettsaker...og kamera, oi, men det har jeg ikke kjøpt enda!!! det må jeg få gjort fortest mulig! Kan ikke risikere at de første bildene av gullgutten blir av dårlig mobilkvalitet! Det ville vært krise! Må visst på handling på mandag igjen ja... uff, akkurat nå griner lommeboka litt...hehe...men det er verdt det da... Ikveld blir det landskamp tror jeg...eller kanskje en film...eller kanskje begge deler... God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. mars 2011 #344 Del Skrevet 26. mars 2011 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. mars 2011 #345 Del Skrevet 26. mars 2011 Ting på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. mars 2011 #346 Del Skrevet 27. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2011 #347 Del Skrevet 27. mars 2011 Håper du har hatt en fin helg! Og at du rekker å få gjort de siste viktige innkjøpene før fødselen.. Kamera kan jo være en smule kjekt å ha! Om ikke du rekker å kjøpe kan du kanskje låne av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #348 Del Skrevet 27. mars 2011 Ting på gang? Nææ, lite på gang... Men jeg klager ikke altså! For jeg er jo ikke komt til termin engang! Får heller ta klagingen hvis jeg eventuelt kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #349 Del Skrevet 27. mars 2011 Håper du har hatt en fin helg! Og at du rekker å få gjort de siste viktige innkjøpene før fødselen.. Kamera kan jo være en smule kjekt å ha! Om ikke du rekker å kjøpe kan du kanskje låne av noen? Har hatt en veldig fin helg ja! Kamera står først på listen nå, og jeg håper virkelig jeg rekker å få det i hus før fødselen..men vi har et annet kamera i tilfelle krise...det er bare det at bildene blir så dårlige med det kameraet men halvdårlige bilder er i hvertfall bedre enn INGEN bilder! Men altså, jeg må bare få ræva i gir og komme meg til en fotobutikk eller elkjøp eller hvilken som helst plass hvor de selger kameraer... and tomorrow is the day!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 1. april 2011 Så var det fredag og helg igjen! Ikke for det, alle dagene er ganske like for meg akkurat nå..hehe :gjeiper: Jeg går nå her og venter på fødetegn! Har hatt én natt der jeg var sikker på at ting var i gang...men den gang ei... når jeg våknet om morningen var alle tak og murringer borte.. Den var skikkelig kjip altså! Svigerinnen min sier at hun har på følelsen at noe kommer til å skje i helga...så jeg håååper hun har rett! Uansett har jeg jo fortsatt ikke komt til termin engang og føler egentlig ikke at jeg har rett til å klage i hele tatt, så jeg får bare bite tennene sammen og forberede meg på at jeg kan komme til å gå sånn som dette i ca to uker til... (å guri, bare tanken gjør meg litt smådeppa her....det høres så grådig lenge ut! jaja..) Nå har jeg forresten fått kjøpt meg kamera! Så nå er alt vi trenger til barseltiden klappet og klart! Og masse fine bilder skal tas! Idag skal jeg vaske litt hus, stryke litt babyklær og jenta mi får ei veninne på besøk, så jeg satser på at dagen flyr! Go' fredda folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #351 Del Skrevet 1. april 2011 Synes du har lov å bli utålmodig nå jeg! (For hvis ikke du har lov, så har ihvertfall ikke jeg det... ) Håper du får en fin fredag, og at svigerinna di får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. april 2011 #352 Del Skrevet 1. april 2011 GOD HELG! kanskje det er nyheter her når jeg er tilbake søndag tilogmed jeg småventer litt på tegn til fødsel og jeg har 5 uker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. april 2011 #353 Del Skrevet 3. april 2011 hvordan har helga vært? måtte inn og sjekke da jeg var tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 4. april 2011 hvordan har helga vært? måtte inn og sjekke da jeg var tilbake Helga har vært ganske begivenhetsløs... :gjeiper: hehe... Men idag har jeg, siden jeg våknet i 6 tiden, hatt en del "tak", mer eller mindre regelmessige...men de blir verken vondere eller kommer noe oftere, så jeg vet ikke hva som skjer jeg.. men jeg håååper det betyr at fødselsen er nært forestående!!! Vi hadde en fin stund med før vi sovnet igår, så kanskje det hjalp på? Hvis ingenting mer skjer i løpet av dagen så tror jeg vi må prøve med mer ikveld! Nå skal jeg legge meg på sofaen og ta tiden på takene...krysser fingrene for at de blir vondere nå snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. april 2011 #355 Del Skrevet 4. april 2011 Det kan jo virke som om noe er i gjære! Håper du får en vond ettermiddag og en enda verre kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. april 2011 #356 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2011 #357 Del Skrevet 5. april 2011 spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 6. april 2011 Da var jeg komt til termindagen da! Men her skjer det fint lite! Igår hadde jeg sammentrekninger godt og vel hele dagen..ikke spesielt vonde, men ubehagelige...men de ga seg på kvelden dessverre, og inatt har jeg ikke kjent noe...har heller ikke kjent noe særlig til nå idag... Var hos jordmor igår, alt så fint ut, og hun trodde babyen hadde festet seg..han lå langt nede nå iallefall! Klar til avgang håper jeg! Lille baby kom ut til mamma nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2011 #359 Del Skrevet 6. april 2011 Håper du slipper å måtte vente så lenge før det setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2011 #360 Del Skrevet 6. april 2011 Termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå