Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Da var jeg jaggu inne i 3 trimester!! :danse:

Utrolig hvordan tiden går! Jeg er visst veldig lite aktiv her inne akkurat nå...men jeg er helt skutt etter jobb om dagene, og orker liksom bare ikke.. :Gjesp: Ikke har jeg så mye å skrive om heller egentlig, for akkurat nå er det bare helt vanlige hverdager her...

Knøttet i magen er ekstremt turbo, avogtil så turbo at jeg blir litt bekymret..men jeg satser på at alt står bra til der inne, og at det lille barnet vårt bare er av den veldig våkne og aktive typen..hehe :jepp: Hvis han fortsetter slik når han kommer ut så kan det bli interessant! :ler:

Denne uken skal vi mest sannsynlig handle inn seng og stellebord til gullklumpen...og en del klær har det blitt etterhvert...men fortsatt er det masse som skal ordnes! Blir helt matt av å tenke på det.. men føles godt at vi har begynt iallefall!

Skal også på kontroll denne uken, hos ny lege, så det blir spennende...håper hun er bedre enn min forrige! Skal jo ikke så mye til! :eeeh: haha!

Nå må jeg gjøre husarbeid...jippiyeay!

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Da skal jeg straks avgårde på svangerskapskontroll! Krysser fingrene for en koselig og flink lege!!! :jepp:

Etterpå skal jeg en tur til NAV..det gleder jeg meg ikke SÅ fælt til kan du si...men jeg må jo...jeg må finne ut om jeg har rett på foreldrepenger, eller kun engangsstøtte.. skulle sikkert vært gjort for lengst, men jeg har det med å utsette sånne ting.. :gjeiper:

Etter det er det rett på jobb igjen! Menmen, snart helg, og da skal det slappes av! Tenkte å ta mann og barn med på svømming, men da må jeg skaffe meg stor nok badedrakt først :fnise:

Ha en god dag alle sammen!

Endret av Aries86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bedre hjelp på NAV enn det jeg gjorde.. Jeg fikk bare et skjema i hånda med beskjed om å fylle det ut. Ikke riktig skjema engang.. :roll:

Lykke til på svangerskapskontroll! Håper alt står bra til med den lille turboen.. :fnise: Tenk at du er i tredje trimester, ikke verst! Plutselig er han her! :nigo:

Og - hvis du blir matt av å tenke på alt som må ordnes, kanskje det hjelper å skrive en liste hvor du kan stryke ut ting etterhvert? Det pleier jeg å gjøre når jeg føler noe er uoversiktelig og/eller uoverkommelig, og det funker hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bedre hjelp på NAV enn det jeg gjorde.. Jeg fikk bare et skjema i hånda med beskjed om å fylle det ut. Ikke riktig skjema engang.. :roll:

Lykke til på svangerskapskontroll! Håper alt står bra til med den lille turboen.. :fnise: Tenk at du er i tredje trimester, ikke verst! Plutselig er han her! :nigo:

Og - hvis du blir matt av å tenke på alt som må ordnes, kanskje det hjelper å skrive en liste hvor du kan stryke ut ting etterhvert? Det pleier jeg å gjøre når jeg føler noe er uoversiktelig og/eller uoverkommelig, og det funker hver gang :)

Jeg fikk nok ikke noe god hjelp hos NAV nei.. :tristbla: herre min hatt så ubehjelpelige de er! :kjefte: Fatter ikke hva vi har de der for..de kan jo ikke svare på noen ting... Jeg fikk et usympatisk gammelt fjols av en mann som ikke beveget en muskel i ansiktet gjennom hele møtet...og som ikke kunne svare meg på noen ting! Ble skikkelig frustrert... men en ting fikk jeg iallefall vite idag (ikke hos NAV, måtte søke meg frem på nettet..... :filer: ) og det er at jeg kun har rett på engangstøtte. Så da vet jeg det..

Tror jeg må ta en til tur til NAV og be om å få snakke med en vettig person, fortrinnsvis en dame...må finne ut av en del..

Men hos legen gikk det iallefall fint! Den nye legen var mye bedre enn den forrige jeg hadde. Og selv om hun skjegler (sånn man skriver det??) og jeg ikke vet helt i hvilken retning hun ser, så vet hun iallefall hva hun driver med! Et stort pluss hos en lege!:fnise: Fikk høre hjertelyden idag også! :rødme:

Og jeg har laget en sånn liste... :sjenert::fnise: Den ble laaaang! Jeg er en listeskriver sånn som deg Mazilla..hehe..klarer meg ikke uten! Jeg gleder meg til hele lista er krysset ut!!! :jepp:

Nå tror jeg at jeg må strekke meg ut på sofaen litt og gumle sjokolade... :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var det helg! :skya:

Siden sist har vi handlet inn vogn til lilleklumpen vår! Veldig fornøyd med den, den er veldig lett, og passer våre behov perfekt! Så det ble vogn istedenfor seng i denne omgang... senga får vi heller ta når neste lønning kommer :jepp:

Så har vi kjøpt en kommode som vi skal ha stellematte på...stellematta får vi også ta etterhvert.. Og så har vi kjøpt en del klær! Gleder meg så til å ta de i bruk! :rødme:

Bilstol har vi fått beskjed om at foreldrene mine kommer til å kjøpe til oss, så da blir det én mindre utgift! :)

Litt etter litt kommer vi oss nærmere mål når det gjelder utstyr til knøttet!

Ellers så har jeg gjort det bra på alle eksamenene mine, heldigvis! Så nå kjenner jeg det som om en stor bør har falt av skuldrene mine.. og så er det superdeilig å være ferdig da!

Ha en god helg da! Jeg skal slappe av til den store gullmedalje! :veslejenta::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jo tiden kjempe fort da :hoppe: Du er jo snart 30 uker på vei jo :strix:

Begynner dere å få det meste på plass nå eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går jo tiden kjempe fort da :hoppe: Du er jo snart 30 uker på vei jo :strix:

Begynner dere å få det meste på plass nå eller? :)

Ja tiden flyr! :) Har fått litt på plass, men har en del igjen óg...men noe må jeg jo ha å gjøre mens jeg venter de siste ukene! :gjeiper:

Aller mest gleder jeg meg til å få sengen på plass med dyne og alt det der, da kommer alt til å føles veldig nært forestående! Og det begynner det jo å bli! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er du her? :lete:

Jeg er her! :) Skriver veldig lite for tiden, men jeg er inne og oppdaterer meg jevnlig i bøkene til dere andre da! Blitt litt lat med skrivingen kan man si..hehe...

:strix: 32 uker :strix:

Jaaa! 32 uker! Bare 8 uker igjen nå, det begynner å nærme seg! :strix:

Idag har jeg vært hos jordmor for første gang. Jeg tror jammen at jeg tar de resterende kontrollene der, for det er jo SÅ mye bedre enn hos fastlegen! Skikkelig koselig jordmor, som hadde satt av ekstra tid til meg siden det var første gangen jeg var der.

Babyen har det helt fint, hjertelyden var fin, SF målet mitt ligger litt over gjennomsnittet, og han ligger med hodet ned nå! Klar til avgang! :fnise:

Jeg begynner å bli litt lei nå for å være helt ærlig...magen tar mye plass, og jeg sover dårlig hvertfall annenhver natt pågrun av mye sparking og vondt mellom ribbeina når jeg ligger på siden (jeg kan ikke ligge på rygg, for da blir jeg svimmel..) Og så er jeg lei av å vente..hehe...

Så nå kan godt ukene bare fly avsted, for jeg er klar som et egg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsdag idag! :) Gratulerer alle mødre der ute! :blomst:

Vi skal ikke gjøre noe spesielt annet enn å gå ut å spise på restaurant. Mannen min ligger fortsatt og snorker etter gårsdagens utskeielser.. :lol: så det blir vel ikke før på kvelden en gang tenker jeg. Men det blir fint! :)

I helgen har vi kjøpt inn mer babyutstyr, og nå mangler vi vel egentlig bare bilsete av de store tingene, og så et par småting.. fint å ha det meste i hus! :jepp:

Om nettene nå sover jeg sikkelig dårlig... :tristbla: Har så vondt under ribbeina hver gang jeg snur meg, og når jeg har ligget på siden en stund...hvilket betyr at jeg våkner av smerter flere ganger om natten... heldigvis bare 7 uker igjen nå!

Guttungen er helt turbo der inne, både natt som dag... avogtil tar han helt av og magen min ser ut som et hav i storm i timesvis (ok kanskje ikke SÅ lenge...) jeg begynner å bli litt redd for at han er hyperaktiv eller noe jeg..hehe... Det blir spennende å se hvordan han er når han endelig kommer ut!

Nå får jeg hoppe i dusjen og gjøre meg ekstra fin siden det er morsdag.. :sminkedokke: hihi...

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 uker idag! :rodmer: Og kun 4 dager igjen til jeg kalles høygravid!!! :sjokkert::daane:

Akkurat nå er det et fæla rabalder i magen min...lilleklumpen har hikke samtidig som han tar morgentrimmen tror jeg... det er morsomt da! :)

I natt har jeg sovet grusomt dårlig... jeg lå og tenkte på alt mulig + at jeg hadde vondt mellom ribbeina hver gang jeg lå litt for lenge på en side + at mannen snorket ( :roll: ) + at veslegull ikke lå i ro et sekund og SAMTIDIG begynte å bruke ribbeina mine som sparkeball..... I tillegg til alt det, kom jenta vår inn utpå natten og slo seg ned i midten av senga... akk ja..

Hehhe, håper på bedre sovelykke i natt! :lol:

Idag skal jeg skrive ferdig en oppgave...ikke så mye å se frem til, men blir fint å bli ferdig da.. Og senere idag skal vi på visning! Og DET gleder jeg meg til! :jepp: Blir spennende! Ikke ideellt å flytte når man er høygravid...men på den andre siden så betyr jo det at jeg slipper unna alle de tunge løftene :lur: hehehe... så det er kanskje ikke så dumt å ta flytting nå alikevel! Men vi får se hva som skjer!

Ha en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en oppdatering fra deg! :jepp: Tenk at du er høygravid i løpet av uka! :daane:

Lykke til med oppgave, soving, visning og flytting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Her inne er det lenge siden jeg har vært! Du hadde visst falt ut av mine innlegg. Så fin mage du er fått, og snart høygravid!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det lenge siden jeg har vært! Du hadde visst falt ut av mine innlegg. Så fin mage du er fått, og snart høygravid!! :tommel:

Tusen takk Alabama! Så gøy at du er innom en tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, du fikk det til! :tommelopp: Så flott mage du har! :)

Takk! :klem1:

Nei det var visst ikke så vanskelig å legge inn bilde alikevel, måtte bare gjøre bildet litt mindre og så var det i boks! :jepp:

Halsbrann.... :rasende:

What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...