Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D

Aries86

Anbefalte innlegg

:spy::sukk:

En ny dag er i gang, og alt er som det pleier...begynner å bli litt lei nå, føler at det eneste jeg gjør er å spy om morningen, og så ligge på sofaen og kjenne kvalmen bølge gjennom kroppen fra tid til annen resten av dagen. Det blir enormt kjedelig i lengden! Har nesten ikke vært ute den siste uka, bortsett fra når jeg var på jobb da.

Men likevel føler jeg faktisk at det er en MINIMAL forbedring på gang her...håper det ikke er noe jeg innbiller meg! Jeg krysser fingrene! :pls:

Hvis jeg er bedre senere idag tror jeg vi skal ut og spise...det kan bli interessant, sett at alt smaker helt merkelig nå for tiden. hehe, å være gravid er jammen en opplevelse! :tongue:

Imorgen har jeg tenkt å ringe å bestille time hos legen, for jeg er veeeeldig keen på å finne ut hvor langt jeg er på vei! Det er så kjipt å ikke vite noenting. Kan jo være alt fra 3 uker til 8 uker liksom...tror jeg da..

Håper jeg er rundt 8 uker på vei, for da er det forhåpentligvis ikke så alt for lenge til kvalmen gir seg!

Til Iril: lakrisdrops funker ganske bra her i gården også! Takk for tipset! :klem:

Endret av Aries86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen! Gratulerer!!! :strix: Gøy at det klaffet igjen så raskt :strix:

Har du fått legetime? Skjønner godt at du vil vite hvor langt du er på vei.. Jeg husker du skrev i boken min, men jeg mistet like etterpå. Var jo bare så vidt gravid, og nå håper jeg bare at jeg snart blir gravid igjen.

Håper kvalmen blir bedre snart, ikke noe godt å ha det sånn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har ikke fått med meg at du er gravid igjen! Gratulerer!!! :strix: Gøy at det klaffet igjen så raskt :strix:

Har du fått legetime? Skjønner godt at du vil vite hvor langt du er på vei.. Jeg husker du skrev i boken min, men jeg mistet like etterpå. Var jo bare så vidt gravid, og nå håper jeg bare at jeg snart blir gravid igjen.

Håper kvalmen blir bedre snart, ikke noe godt å ha det sånn :kose:

Tusen takk lilly! :klemmer:

Ja det er nesten helt utrolig at det gikk så fort! Og selv om jeg er kvalm og elendig, så skal jeg ikke klage! (ikke så alt for mye ihvertfall... :fnise: hehe)

Nå har jeg fått legetime om 12 dager, så jeg smører meg med tålmodighet! :jepp:

Det er utrolig trist å miste, men jeg tenkte som så at det var jo for en grunn at det skjedde. Kroppen ordner opp når noe ikke er som det skal. Og så vet man jo i det minste at man kan bli gravid!

Jeg håper spiren min klamrer seg fast helt til mars/april, alt ettersom når jeg har termin! Blir skikkelig spennende å finne ut hvor langt jeg er på vei! Jeg håper dagene flyyyyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det en uke igjen til jeg skal til legen å få vite hvor langt jeg er på vei! For det BØR jeg virkelig få vite altså! Tro om han syns at hcg-måling er nok? For det blir vel veldig usikkert i tilfelle? Jeg får vel be på mine knær om UL....

Ellers er kvalmen lik som før. Spydde en gang hjemme før jeg gikk på jobb, og to ganger på jobb... fin dag idag ja...NOT...

Uff, og som om ikke kvalmen skulle være nok, så har huden min blitt helt forferdelig i det siste...hormonene koser seg virkelig i kroppen min og produserer slemme småkviser både i ansiktet og på brystet... skikkelig dritlekkert ja....! Så jeg må få kvisemiddel av legen neste uke...og det bør virke, for jeg vil være gravid og PEN, ikke gravid og gross... :kjefte:

Kviser er det verste som finnes i hele verden! Når jeg er ferdig med ammingen en gang i 2011/2012 så er det rett på p-pillene igjen...det eneste som funker her i gården...selv om de er skumle og jeg helst skulle sluppet... :sukk:

Oka, tror jeg må legge meg nå.

Et lyspunkt i dag var innkjøp av Hunter støvler! Trenger jo litt oppmuntring når dagene er grå, ansiktet ser ut som en pepperoni-pizza og halsen er sår av oppkast... :filer::fnise:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser ja, tell me about it.. :roll: Huden min rakk akkurat å bli grei igjen etter pizzatrynet jeg ble av å slutte på p-piller før nye hormoner satte i gang ny kviseproduksjon.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får et kvisemiddel som HJELPER hos legen, så skal jeg si ifra! Har ikke så veldig gode erfaringer med slike kremer og sånt men... lov å håpe da!

Idag er jeg hjemme og sløver, kan ikke gå på jobb sånn som dette. Spydde to ganger i dag tidlig, nå bare sitter jeg her på sofaen og tenker på hva jeg kan spise for å føle meg bedre.. :sjenert: Blir vel en salig blanding av alt mulig jeg finner rundt om i huset. Jeg har ikke noe dårlig samvittighet pga vekten (den går bare nedover uansett :tristbla: ) men pga huden. Det kan jo ikke være bra å spise lakrisdrops og annet skvip døgnet rundt! Men uten så hadde jeg seriøst krepert! Det skal ikke være lett nei...

Men, solen skinner og været skal visst være bra fremover, så jeg prøver å se lyst på livet! Jeg har funnet ut at frisk luft hjelper litt mot kvalmen, hvis man er så heldig at man klarer å komme seg ut! :jepp:

Ok, nå blir det tv-titting. Senere skal jeg forsøke å ta en tur ut, men det blir vel helst med tanken...

Ha en god dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Liten oppdatering:

Fortsatt kvalm om morningene, men dagene begynner å bli ganske bra i forhold til hva de var! :jepp: Føler meg faktisk helt normal til tider! Jippi! :danse:

Har fått en liten kul! Veeeldig liten da, men den er er der! :rødme:

Jeg skal på tidlig ultralyd, men har ikke fått time enda da...men jeg skal ihvertfall! Gleder meg masse!!!

Ha en superduper lørdag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeeeeeenter og veeeeeeeeeeeeenter på brev fra legen med prøve-svar, og på innkallelse til UL.... arrrrg, så treige de er!!! :kjefte:

Jeg vil flytte inn til graviditetsdagbøkene snart... :gravid::sukk:

Snart har lille-tulla mi bursdag og blir 7 år gammel! :bursdag: Det blir stor stas! Vi skal feire i helgen med hennes venner og en del av familien, og hun gleder seg kjempemye! Jeg gleder meg særlig til å gnafle kaker... :nigo: Helt siden jeg ble gravid har jeg hatt lyst på kaker hver eneste dag... :sjenert: men det er liksom ikke helt hverdagsmat da. Men nå kommer det endelig en kakedag!! Jippiiiii! :sikle: jeg har en feeling på at jeg kommer til å legge på meg mer i dette svangerskapet enn i mitt forrige.. :vekt:

men jeg kjenner samtidig at det ikke gjør så veldig mye! her skal vi feites opp! :lur:

Ok, nå må jeg jobbe med en kjedelig oppgave som skal inn imorgen..så det er ingen vei utenom.

Ha en fin dag da jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå? Du burde hatt en til ticker, så vi kan følge med. Noen steder kan man lage de små, og da får du plass til to! :nigo:

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei! :grine: Hadde jeg visst det så hadde tickeren vært på plass for lengst kan du tro! :rødme:

MEN, nå har jeg fått innkalling til UL på onsdag, så da satser jeg på at det kommer en ticker her rimelig kjapt! Gleder meg masse!!! :Nikke:

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er jeg "god" og kvalm igjen :sukk:

Jeg tenker det kommer av at det har vært litt stress i helgen..å arrangere barneselskap er jammen ikke bare-bare! Det er kjempegøy og koselig, men samtidig er jeg glad for at det kun er én gang i året... :sjenert::fnise:

Kun to dager igjen til UL nå! Jeg er så spent!

Ugg, jeg klarer visst ikke å skrive noe mer...det blir visst senga igjen ser det ut til..

Ønsker dere andre en god dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir det to ganger i året.. :fnise: Håper formen blir bedre! :)

Hehe, det stemmer! :fnise: Jaja, den tid den "sorg"! :gjeiper:

Formen er bedre idag, sålangt ihvertfall! Og det passer veldig fint siden jeg må karre meg opp til sykehuset for å ta UL om et par timer! :) Morsomt at vi skal på tidlig UL samme dag Mazilla! :jepp:

Jeg håper at jeg kan fortelle hvor langt jeg er på vei når jeg er tilbake! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...