Gå til innhold

Stoffet drømmer lages av


Klips

Anbefalte innlegg

Biblioteket ja, jeg har begynt å gå dit igjen nå som datter har fått lånekort, er en egen stemning å gå på bibliotek syns jeg, ganske trivelig. Litt pes å huske å levere igjen. Men de har altså lydbok der også?

Den lesesommeren hørtes herlig ut :)

Jeg har begynt på en ny nå, Bjørg Vindsetmos biografi om Virginia Woolf, lettlest og interessant, lærer mye om modernismen og historie i samme slengen.

Ved siden av pusler jeg altså i hagen, eller hekler på den rare heklevesten jeg har funnet på selv (inspirert av et bilde i et blad i fjor sommer) og som jeg tror blir kul over singlet og olashorts. Bilde kommer.

(Jeg blir også sånn trassig, Ellevill. :ler:

Kjøpte høye, røde (dyre) hunter gummistøvler for noen år siden, for de er jo så tøffe, men tør nesten ikke bruke dem annet enn langt inni skogen. Og der er jeg jo ikke så ofte. Er i det minste ikke Ilse Jacobsen.)

To dager igjen på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytter med meg oppsummeringen min.

Prosjektet går ut på å øke bevisstheten rundt hva jeg bruker pengene mine og tiden min på.

Første 45 dager, 15. mai - 28. juni:

- begynt å innføre MIT, most important task, for å få unna knugende oppgaver i stedet for å øve til verdensmesterskap i prokrastinering. Løste fx. en arbeidsoppgave jeg gruet for på en fin måte (ved å snakke med en vennlig innstilt sjef først, etterpå føltes alt bedre)

- fylt en stor flytteeske til loppemarked og ryddet kjelleren (decluttering)

- shopping:

--- tax-free og annen vin

--- joggesko til datter (en av de to jentemodellene som fantes uten rosa prinsesser og glitter :roll: )

--- frisør. Med tilhørende produktkjøp :sjenert: . (Fikk med en minihøyttaler til iPhone på kjøpet :) )

--- en pinsett (Den gamle gikk i stykker og jeg var på vei mot monobrow :ler: , har dessuten små barn som får mye flis)

--- gul papirduk (påskerester) på Nille. For å lage svampebobkostyme :fnise:

--- en truse. Vaskedag og jeg skulle på trening før fest og ville ikke gå i gammel krisetruse.

--- blomster til hagen. Og noen blomsterpotter. Er lov. Gir meg SÅ mye glede. Ble med et flettet hage/strandnett også, det er faktisk det første jeg har kjøpt på 20 dager som IKKE var nødvendig. Skammer meg litt. Men fin. Og faktisk veldig praktisk, bruker den hele tiden når vi skal ut på tur og ha med masse greier.

- en del kroner ryker til og brus under fotballcup, markedsdag på skolen og alle disse greiene, til en god sak :)

--- 1 kjole, 1 topp, nye treningssokker :sjenert:

--- Garn. Strikking er ikke akkurat sjølberging med mindre man har egen sau.

--- (Og et elektrisk vanngevær til sønnen, over 400! men han ble glad, da, og det er viktig å stille med utstyret i orden når det er vannkrig siste dag på Aktivitetsskolen.)

- hvite dager: ikke overveldende mange, men noen

- tidsprioritering og andre fine ting: Flyttet en knapp i korpsskjørtet. Sett film med E. Trafikkvakt for juniorkorpset i barnehagetoget, viste seg å være en sånn ting som hjertet svulmer av :rodmer: . Trener. Ligge i badekaret under takvinduene og lese. 17. mai: For en fin dag! Elsker å være korpsmamma, blir så latterlig stolt av de søte uniformskledte. Håper hun aldri slutter. Naboens datter syntes det var så hyggelig å bo der vi bor, for alle er venner. :) . Fire timer på microcup med gutten, en del peptalk/tvang for å få ham til å delta, vant alle kamper, alle storfornøyde, masse hyggelige foreldre. En hel søndag i solen med boken min :sjarmor: . Metallicakonsert, billetter kjøpt for lenge siden, noen halvlitere i solen på gresset med bror & svigerinne. Datter skal ha filmkveld med to venninner på overnatting og alle gleder seg, jeg også. Kjøpte reker og inviterte over naboer. Kjørte til de andre naboenes hytte og hang der over natten, håper jeg ikke provoserte ved å snakke om shoppingstoppen min, det er en hårfin linje mellom å inspirere og å provosere.

Har fått et rykende ferskt barnebokmanus til gjennomlesning, datter var umulig å legge, det var så spennende! Markedsdag på skolen, med oppvisning og foreldremingling :). Fikk fineste komplimentet til dags dato, på jobbfest, en langtidssykmeldt bipolar ville komme tilbake til jobb hvis jeg fortsatt var der. Lagde svampebobkostyme :ler: Spillfri søndag for barna. Limte bilder i hageboken min. Dro til biblioteket etter jobb med datter, lånte masse bøker og møtte mormor på verdens søteste kafe. Sto i kiosken under cup'en, koste meg skikkelig (jeg er rar). Datter hadde venninne på overnatting, jeg liker denne venninnen så godt, hun er både yndig og tøff og har den mest perlende latter jeg har hørt noen gang :hjerte: Leste en hel bok for datter etter skolen i solen. "Du kan vaske do!" av Anne Lise Kolnes Hope, ganske fin. Ekstremsøvn. Klatresenter med datter & venninne av henne med mor. Symaskin på spisebordet :hjerte: . Skulket en del jobb for å ligge i solen eller pusle i hagen. Klippet gresset i blomstrete sommerkjole.

Løp en tur i solen mens datter var på klarinettøving. Og drakk champagne i naboens hage. Drukket kaffe med en tatovert kunstner fra Egypt i en vill bohemskrotete hage midt i byen. Hoppet på trampoline. "Slektstreff" med pappa (iført rosa bukser, blomstrete spaserstokk og stråhatt for anledningen), mine skjønne kusiner og tremenning på sistnevntes kule kafé.

- startet "1 bilde om dagen" prosjekt på Instagram

- lest: fullførte "Snakk til meg" av Vigdis Hjorth, "Nu, Jävlar!" av Heidi Linde og "Harens år" av Arto Paasilinna. Bra bøker! "16.07.41" av Dag Solstad, bra når man skal til Berlin, men litt merkelig? Holder fortsatt på med "Life" av Keith Richards og biografi om Virginia Woolf av Bjørg Vindsetmo.

- Syklet til jobb (mistet tellingen litt, men tror det er) 15 arbeidsdager (av ca 27 mulige), møtte en heiagjeng på veien en av dagene, det var disse, fant jeg ut etterpå: Heia deg

Og, mens jeg ikke kjøper noe (unødvendig) kan jeg skrive ønskeliste:

- tredemølle? Asså DET er sært. Og dyrt! Og tar plass. Og ville jeg brukt den?

- klikklakker

- "Evig søndag" av Linnea Myhre, kommer i august

- Helene Uri, Dyp rød 315, Engel av nylon m.fl.

- lydbok "Hellemyrsfolket" av Amalie Skram. (Ellevill: Innspillingen er fra 70-tallet og er helt fantastisk.)

- brikke til spisebordsnurrern i stedet for serviett. evt sy.

- garn

- en aldeles fantastisk kokebok jeg skal kjøpe i gave til alle jeg kjenner:

"Naked Ingredients" Tom Haga/Sven Erik Renaa

Jammen ikke mye på den ønskelisten egentlig? Betyr det at man ikke trenger stort?

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Den store bolken i midten, "tidsprioritering" er den viktigste og vakreste, jeg blir så glad av å minne meg på alle de fine tingene jeg har brukt tiden min på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollenfest med barna, KISS, fyrverkeri og gnister ut av gitaren. :)

Vi feiga ut og gikk før "sangen vi pleier å høre på" i flg. seksåringen, litt tårer, men heldigvis har det vært bare glede og youtube og allsang til crazy nights i dag.

(Neste gang: IKKE feige ut!)

Elsk å dele magiske hendelser med barn. Vise dem hvor kul verden er :)

Og at man noen ganger må fryse og vente og sitte på kald asfalt i halvannen time før teppet går opp og det er lys og glitter og musikk.

I dag gleder vi oss til EM-finale, alle får være oppe til det er over og vi skal ha ubegrenset med snæks til.

:)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så fikk jeg den kule ideen at i morgen, siden ingen naboer er hjemme, skal vi ha med høyttaler ut og hoppe på trampolinen (til naboen, men det er lov) med musikk. Crazy nights. Og ABBA. Og alt mulig :)

I dag slo lynet ned to hus bortenfor. Jeg så det. Brannbilen kom. Vi løp ut og tittet, ingen brann heldigvis, bare spennende. Aldri vært så nærme et lyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en tråd her nå, "din bucket list". Fra en film tror jeg, de snakket om den på radioen i dag da jeg var ute og kjørte.

Mye fallskjerm og greier på folk.

Men jeg tenker, hvis jeg plutselig fikk beskjed om at jeg var dødssyk, hva ville jeg tenkt på som det jeg mistet/aldri fikk gjort?

Kan virkelig ikke komme på noen ting i farten, hvilket vel er bra?

Men skal tenke mer. Hva med dere?

(Selvfølgelig ville jeg mistet det å se barna mine vokse opp etc. - men av ting man faktisk kan gjøre nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten har jeg lest fotballfrue-tråden her en stund, for underholdning, typ :popcorn:

Men i dag krysset jeg den vekk. For jeg er egentlig ikke sånn. Siden jeg var ganske så ung har jeg egentlig aldri likt baksnakking og sladring. (For all del, det er sikkert berettiget kritikk også i den tråden, men det trenger tross alt ikke jeg på snart 40 å høre for å gjøre meg opp min mening.)

Jeg ønsker egentlig ikke negativ fokus i livet mitt. Jeg sluttet å lese se&hør da jeg var 20 fordi jeg helst ville slenge det i veggen pga alle de dumme spekulasjonene om hvorvidt noen hadde problemer i samlivet etc. Jeg ville alle skulle være glade. VG gikk samme vei, makan til søppel. Og kommentarfeltene i nettaviser: alle kan vel klare å høvle ned andre med usaklig hersketeknikk, men hvorfor la seg falle til det nivået der man faktisk gjør det?

Det er et sitat fra Oprah(!) som har satt seg fast, det du bruker energien din på er dit du styrer, eeeh, ikke helt ordrett, men meningen, se?

Jeg ser så godt som noen behovet for lettvint moro når man er sliten etter en lang dag, men det finnes så mye. Så mye fint!

Så jeg orker ikke å la NOE av mitt fokus bli dratt ned i negativiteten. Jeg vil bare ha det vakre og fine og gode til meg og alle. Og det fins det faktisk nok av :)

En superfin blogg på tampen av kvelden:

http://komikerfrue.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltene herjer I D I O T E N E !

Unnskyld meg.

:ler: ja, det er sant. Vet ikke hvorfor jeg dro inn kommentarfelt en gang, det er jo bare håpløse greier. Og litt skremmende, hvor mye sinne som skal ut?

Har du sett bloggen Breddefotballfrue? :)

Nei? Er den morsom og glad eller spydig og slem? For du vet...

I dag (vet ikke om moren min leser her, i så fall spoiler jeg en av historiene til i morgen) sto en venninne på døren før min datter hadde tenkt på å våkne. Og spurte om hun ville være med til dyrebutikken. Første gang datter har gått til senteret (CC-vest, ya know ;) )uten voksen, men jeg tenkte faktisk kvelden før at det var på tide hun fikk utvidet territoriet sitt. 9 år :)

De fikk ikke være borte mer enn en time uten å gi beskjed, og etter en drøy time ringte min noe forvirrede mann og fortalte at han hadde fått telefon fra en dyrebutikk (altså lånt telefonen, hun har ikke mobil), om hun kunne være tre kvarter lenger?

Så var de skrubbsultne, hadde jo ikke rukket noen frokost, hadde derfor tatt en runde på senteret (meny og oliviers tror jeg) og spist smaksprøver. :ler:

Brød med olje, fisk og pannekaker hadde hun fått i seg til frokost.

Elskelige selvhjulpne ungen :rodmer:

Hun skal nok klare seg.

Har klippet et hjørne av luggen kortkort. Setter opp håret så teit hun får til. Er litt anti-berte for tiden tror jeg.

Sånn a propos anti.. ;)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://breddefotballfrue.wordpress.com/

Den er herlig sjarmerende, morsom - og jordnær.

http://kafjordolga.blogspot.no/2010/10/lys-i-mrketid.html

Og så har man jo Kåfjordolgas tips og idéer om man trenger litt inspirasjon på interiørfronten.

Rart når ungene blir større og utvider territoriumet. Min eldste reiser stadig mange mil på en dag uten at jeg helt har oversikt over hvor han er alltid. Litt skummelt, men det føles ikke riktig å begrense det veldig heller. Mye læring i det også. Men han er jo eldre enn 9, da... he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://breddefotballfrue.wordpress.com/

Den er herlig sjarmerende, morsom - og jordnær.

Skal sjekke ut

http://kafjordolga.blogspot.no/2010/10/lys-i-mrketid.html

Og så har man jo Kåfjordolgas tips og idéer om man trenger litt inspirasjon på interiørfronten.

Ja, den er herlig!

Rart når ungene blir større og utvider territoriumet. Min eldste reiser stadig mange mil på en dag uten at jeg helt har oversikt over hvor han er alltid. Litt skummelt, men det føles ikke riktig å begrense det veldig heller. Mye læring i det også. Men han er jo eldre enn 9, da... he he!

Jeg synes det er digg å gi dem tøyler. Skummelt, men deilig. :)

I dag har jeg mottatt samtlige gjester (og det er ikke få som stikker innom her i løpet av en dag, egentlig) uten bh*, uten sminke, uten å ha shava, uten å ha vasket håret. Hippie, asså.

Og musikk på trampolinen var suksess. Jeg koste meg i hvert fall glugg.

:)

* men altså med topp. Sånn i tilfelle dere lurte på hvor frigjort jeg var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Første del ferie ferdig, andre del svevende.

Jeg pleier alltid komme hjem fra ferie stappfull av inspirasjon og ideer til hvordan det ideelle liv skal være. Satt på bussen til Dalen parkering og tenkte på akkurat dette. Men hva husker jeg nå?

1: til "the bucket list" - jeg har veldig lyst til å fly en private jet en gang. En sånn med sofaer og bar. Ha et "hjem" mens man flyr, eller er på reise, orientekspressen el.l. ville også vært høyt på den listen.

2: lyst til å bli atletisk. Som alltid. Ikke bare se relativt trent ut, men også kunne gå i spagaten, stå på henda og gjøre yoga skikkelig grasiøst. El.l. Føles litt juks/halvveis å bare se fit ut og ikke kunne noen triks?

3: åh, jeg hadde en ting til, men hva var det?

Helt annet: når vi er på tur og må fikse barnas behov hele tiden (og stakkars, det er ikke bamseklubb de er på, her er det snakk om å gå Barcelona på langs og spise mystiske tapas) så kjenner jeg at jeg ikke har veldig mye av dette behovet for å føle meg "needed" som de ville sagt på engelsk. "Wanted" er mye finere, tenker jeg. Min misfornøydhet med babyperioden understøtter vel dette. Jeg elsker å være sammen med dem nå, det er jo den gøye delen.

Minner meg på en stjernetegnbok som sa at jeg (vannmann) og min mann (vær) ikke passet sammen, fordi vi begge var så uavhengige at vi ikke trengte hverandre. og jeg tenkte: men hvorfor må man trenge hverandre? Er det ikke like fint å bare ville ha?

Kanskje vil det bite meg i rompa, dette her. Blir spennende å se.

Åja, kjøpte også to par klikklakker og et par knallrøde Ray Sans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine guttekompiser så er det de vil ha, en jente som trenger dem. En jente de kan hjelpe og fikse ting for, som er "hjelpeløs" uten dem. Derfor kommer jeg i følge dem aldri til å få meg en mann, med mindre jeg begynner å fake litt hjelpeløs. :fnise:

Å bli mer atletisk har du da så absolutt muligheten til det er bare å ville det nok til å gjøre jobben. Du har et godt utgangspunkt i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gap mellom ville og gjennomføre hos meg. Trening gjennomfører jeg jo, men tøying, øving på triks og sånt... not so much :ler:

Mannen min er en sånn som ikke kan fordra jenter uten egne meninger og ville ansett det å vaske eller sjekke oljen på bilen min som en ekstraordinær tjeneste (som han gladelig gjør, altså), så med mindre alle menn falt inn i stereotypier i de ti(+/-?) årene mellom deg og meg, så tror jeg ikke guttekompisene dine sitter med alle svarene. Men det er mange som ønsker å føle at andre behøver dem, det gjelder nok både menn og mødre.

I følge populærkultur er jeg utenfor en del av stereotypene jeg også.

I dag har jeg sett en polsk film.

Film fører ofte til en lykkelig søkerundt på http://www.imdb.com og jeg fikk lyst til å se på top 250-listen:

(Jeg har også boken 1000 filmer du må se før du dør, så vi KAN holde på en stund ;) )

Vi starter på topp:

1. (9,2) Frihetens regn (the shawshank redemption) - sett, skjønte ikke om den var SÅ bra?

2. (9,2) Gudfaren - da jeg endelig (etter sopranos) varmet opp, eller ble hekta rett og slett, på mafiafilmer, elsket jeg jo denne. Men det kan ha vært kultstatusen spilte en rolle

3. (9) Gudfaren 2 - som over

4. (9) Il buono, il brutto, il cattivo (original title - you get the point ;) ) - har ennå ikke blitt hekta på western, så mulig jeg har sett hele/halve denne

5. (9) Pulp Fiction - ja, jeg har elsket den fra første stund

6. (8,9) Tolv edsvorne menn - Ektemann har sett alle disse klassiske, han er smartere enn han oftest får credit for, han sier jeg har sett den, det demrer, må ha vært en dårlig filmdag for meg

7. (8,9) Schindlers liste - tror jeg virkelig ikke jeg har sett. Dersom sånt er mulig

8. (8,9) The dark knight - husker vel ikke stort mer av filmen enn Heath?

9. (8,9) Ringenes herre, atter en konge - sorry, leste boken i stedet for pensum en gang på 90 tallet, og filmene ble bare grandiose spesialeffekter og voldsom dramatisk fiolinmusikk for meg

10. (8,8) Fight club - aaah, jah, den husker man. Den man måtte se om igjen, for å.. you know. Tror aldri jeg så den igjen? Must very much do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ELSKER filmlister (er noe med film, felleskapet mellom alle som kjenner dem, referansene), derfor tar jeg 10 til. Kommenter gjerne :)

OG jeg lager meg en to watch list

11. (8,8) Imperiet slår tilbake - jeg sovnet hver gang jeg prøvde å se en star wars (selv om jeg selvsagt visste hvem som var faren til luke, må vel være blind OG døv ellers) helt til sønnen min nådde en manisk star wars periode og jeg fikk lyst til å finne ut av hva dette tilbederiet dreide seg om. Så da han og jeg var hjemme med vannkopper så vi ALLE 6 på rappen. Og det var kult å få innblikk i kultstatusen. Ganske underholdende. Jeg strikket samtidig, så ca. 85% attention)

12. (8,8) Gjøkeredet - sett for urovekkende lenge siden. På tide å se igjen :)

13. (8,8) Inception - hmmm, if you say so. Det her er jo bare seere som har stemt, så de siste filmene scorer vel høyt. Mind tricks er alltid gøy, men kan ikke si denne har satt seg så fast.

14. (8,8) De syv samuraier - ikke sett, burde!?

15. (8,8) Ringens brorskap - se over

16. (8,8) Goodfellas - hm, kan denne ha unngått meg i mafiaperioden?

17. (8,8) Star wars - se over

18. (8,7) City of god - hmmm, har jeg sett denne? Høres kjent ut, men ektemann påstår at ikke

19. (8,7) Once upon a time in the west - se over ang. western. Må få meg en western hang up så jeg holder meg våken under alle disse klassikerene

20. (8,7) Casablanca - ah, denne ELSKET jeg. Litt fordi man nesten kjenner den før man har sett den, litt fordi man blir så overrasket over at de kunne være så morsomme tilbake i svarthvitt-tiden. Se igjen snart :)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 til (har akkurat fått en ny øl, så nå er jeg ustoppelig):

21. (8,7) The matrix - ja, den var kul, kanskje se om igjen så skjønner jeg litt mer :ler:

22. (8,7) To tårn - se over

23. (8,7) Forrest gump - JA, se igjen. Hva tenker egentlig folk når de hører run forrest run, og ikke har sett denne? Kanskje det samme som hvis de hører "of all the <insert proper place you re-use the line> in all the towns, in all the world .... uten å ha sett den ;)

24. (8,7) The usual suspects - denne tror jeg jeg ikke har sett ennå, men veldig lyst! (ektemann har, såklart)

25. (8,7) Rear Window - er dette Hitchcocks høyest ratede film? Ikke sett tror jeg? På listen med seg!

26. (8,7) Raiders of the Lost Ark - har sett EN Indiana Jones film som jeg kan huske, og den husker jeg bare fordi de drar til et fantastisk sted med utskårne templer i fjellsidene, er det Jordan? Er det denne? Vil reise dit i hvert fall, drømte om det stedet som liten.

27. (8,7) The Silence of the Lambs - joda :)

28. (8,7) It's a Wonderful Life - joda. Grein. Kanskje se igjen.

29. (8,7) Se7en - jeg digget denne, min daværende mente den var voldsspekulativ og ødela opplevelsen litt for meg, for han hadde diskutert så mye med storebrors venner at vite best attituden var godt innarbeidet. Se igjen!

30. (8,7) Psycho - må man jo ha sett, for kulturell referanse. Ikke at jeg husker stort egentlig :ler:

Tar en pause her, bare scroller litt...Leon på 32. så jeg nettopp igjen, den er jo bare nydelig! Memento på 33. den likte jeg godt! (liker alltid de som messer med hjernen din, det gjør tydeligvis andre også), Dr. Strangelove på 36. den har vi jo i Stanley Kubrick boksen vi kjøpte, men ikke sett, American history X , ikke sett, bør se!, Apocalypse nå, ikke sett siden fjortiss, bør se igjen, hmm, flere jeg ikke har hørt om engang her? Taxi Driver, har jeg virkelig ikke sett den? Eller husker jeg bare dårlig. Her er det bare å arbeide seg nedover og se filmer til man kreperer :)

To Kill a Mockingbird, tenk at jeg ikke har sett slik en klassiker, Requiem for a drem tror jeg aldri jeg så, hjelpe meg, hvorfor se kleine tvn filmer når det finnes hundrevis av skatter der ute, all about eve, nei, ikke sett den heller, 2001... tror jeg må røyke like mye som Kubrick hadde gjort da han lagde denne før jeg skjønner hva som skjer på slutten, Bergman først nede på 100+ plass, men det er vel forståelig, mest amerikanske stemmere her kanskje, bra at de er såpass kultiverte, blade runner - den elsket jeg, mest for Daryl Hannahs back flips og Rutger Hauers død på taket, her tror jeg det er veldig viktig å se directors cut, jeg kjente den i hvert fall ikke igjen da jeg så den på nytt, men kan jo ha drømt, mmm, er ikke enig i stemmingen her asså, ingen Woody allen ENNÅ enda vi er kommet til kongens tale på 167. plass...

Who's Afraid of Virginia Woolf?, den bør jeg jo se nå som jeg har lest biografien ;)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forget about it is like if you agree with someone, you know, like Raquel Welch is one great piece of ass, forget about it. But then, if you disagree, like A Lincoln is better than a Cadillac? Forget about it! you know? But then, it's also like if something's the greatest thing in the world, like mingia those peppers, forget about it. But it's also like saying Go to hell! too. Like, you know, like "Hey Paulie, you got a one inch pecker?" and Paulie says "Forget about it!" Sometimes it just means forget about it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forget about it is like if you agree with someone, you know, like Raquel Welch is one great piece of ass, forget about it. But then, if you disagree, like A Lincoln is better than a Cadillac? Forget about it! you know? But then, it's also like if something's the greatest thing in the world, like mingia those peppers, forget about it. But it's also like saying Go to hell! too. Like, you know, like "Hey Paulie, you got a one inch pecker?" and Paulie says "Forget about it!" Sometimes it just means forget about it.

Du er på mafiafilmene skjønner jeg. ;) Du har sett Scarface, ikke sant? :)

Mye bra filmer på den lista der. En del jeg ikke har sett også, som sikkert er sånt man absolutt burde se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...