Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Det er en svenske et sted i nærheten :ler: 

...og sendingen hans har tydeligvis omtrent ett minutts forsinkelse :rulle: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det brenner et blått lys for Tyskland - det vil jo være skandale...

Skrevet

Sør-Korea scorer på overtid mot Tyskland! Tyskerne må score to for å redde avansement - på to overtidsminutter. Det skal vel litt til...

Skrevet

...særlig når Sør-Korea putter en til istedet :daane:Avisforsidene i Tyskland i morgen kan bli stygge...

Skrevet

Snart 8 minutter på overtid...

Og der, 9 min 18 sek på overtid er det offisielt - Tyskland ryker ut etter gruppespillet. Jeg spår en ny trener der...

Skrevet
På 20.6.2018 den 14.18, Daria skrev:

20.06: Seks lest, fire kjøpt.

Bokklubb-bestillingen min har kommet (les: har blitt hentet på posten) :nigo: SATC-analyse, Sarah Millicans selvbiografi (ja, Skravla, du står øverst på låne-lista :fnise: ) og en veskevennlig metalitteratur-klassiker i form av Wide Saragossa Sea. Det er tross alt en lang sommer, og jeg har bare lånt ti biblioteksbøker...

27.06: Åtte lest, fire kjøpt.

Sarah Milllican er ferdiglest, så da er Skravlas ferielektyre klar :ler: 

Skrevet
40 minutter siden, Jerle skrev:

Har ikke sett ett sekund fotball! :opplyser:

:daane:

Tenk så mye gøy du går glipp av...

Skrevet

Har hatt ett øye på fotball og ett på KG siste par timene. Ikke sånn superengasjert, men jeg får med meg alt det artige. 

Skrevet

Jeg har fått igjen mye mer på skatten enn jeg regnet med :danser: 

Skrevet

Jeg ble skattet ut av ørene i fjor (sluttpakke og slikt), så fikk igjen 2 månedslønner på skatten. Greit, ass! 

Skrevet

Jeg fikk nøyaktig som forventet. Bommet bare med et par kroner på renteberegningen. :ler:

Skrevet

Selvangivelsen min kom med masse fradrag for reise, som jeg jo ikke hadde i fjor, så jeg trodde at da jeg fjernet det forsvant også mesteparten av overskuddet. Av og til er det helt greit å ta feil :nigo: (selvfølgelig kunne jeg sjekket og kontrollregnet og sånt, men jeg gidder ikke...)

Skrevet

Jeg mistet rett og slett oversikten i fjor med flere arbeidsgivere, sluttpakke, etc. Hadde en følelse på at jeg skulle ha igjen en del, men ble positivt overrasket over resultatet. Gubben gikk som vanlig på noen tusen i baksmell. Den får han betale selv.

Skrevet (endret)

NRKs fortballstudio:

-Les Ferdinand, you played with Paul Gascoine. He was quite a character, right?

Les Ferdinands latter sier mer enn tusen ord... :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

VMs beste målfeiring - belgieren vil jo ikke bli mobbet for dette i ettertid... :fnise:

Skrevet

Jeg nekter å tro at det er tilfeldig at klesstativet rett imot inngangsdøra på Fretex var regnbuesortert i Pride-uken... :fnise: 🌈

Jeg har vannet besteforeldre på gravlunden i dag (samt en ukjent grav hvor blomstene så veldig tørste ut) og funnet en distriktsjordmor og en hvalfanger, samt Stoltenbergfamilien og Per Aabel. Lesing i Frognerparken hører også med, samt litt undring over mannen som syntes det var en god idé å sykle på en tungt lastet sykkel på et ganske folksomt fortau, i følge med en stor hund som gikk løs og ikke var så lydig som den burde være i en sånn situasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...