Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Svenskenes falsett-Michael Jackson/Justin Timberlake-wannabe gjør det ikke for meg, men de er sikkert favoritter i år også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg har svensk sjokolade - den er definitivt en favoritt :nigo:  :sjokolade: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukraina har vært ute i sterk sidevind... Han skal under the ladder, men har pianoet på toppen av trappa :klo: Kan bli innmari surt live...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner etter tre sekunder av Portugals bidrag. Det hjelper ikke at hun ene har rosa hår og stiller i nattkjolen, her er det null utstråling og ingenting som vekker interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love beyond the bones, synger Bulgaria. Jeg er litt usikker på hva de egentlig mener, men det høres vagt truende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kypros har fått så mange lag med autotune og elektronika at det er vanskelig å få tak i stemmen bak - men jeg spår ar hun neppe blir den med mest tekstiler på scenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norges bidrag er en Earth, Wind & Fire-låt med sceneshowet til Måns Zelmerlöw - men man skal jo aldri undervurdere scenesjarmen til Rybak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal panelet gi råd til Rybak, som i motsetning til dem både har deltatt i og vunnet den internasjonale finalen før...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavlan sitter på Senkveld og sier at han var i Roma da Carola vant MGP med Främling - hvilket er ganske imponerende ettersom det var Fångad av en stormvind som var vinnerlåta hennes... :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Skavlan sitter på Senkveld og sier at han var i Roma da Carola vant MGP med Främling - hvilket er ganske imponerende ettersom det var Fångad av en stormvind som var vinnerlåta hennes... :filer: 

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å styre unna kostymesalget på Det Norske i dag, sist var det bare kaos og altfor mye folk. Faktisk hadde jeg helt glemt det, inntil jeg tilfeldigvis gikk den veien i formiddag og stusset på alle som bar på så mye rart... Da var det verste rushet over, og når jeg først var der kunne jeg jo ikke bare gå forbi... Jeg sendte et par lange blikk både mot nesehornhodene og de blå eplene til Snøkvit (for ikke å forglemme den syrinlilla gyngestolen i rotting. Litt mer skeptisk til Bondevik-hodet, selv om det alt var priset ned...), men nøyde meg med et sjal. Neppe laget på huset, og jeg aner ikke hvilket stykke det er fra, men det er i tynn bomull med lilla blomstermønster på naturhvit bunn og vil gli rett inn i resten av garderoben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge twitter er det World Naked Gardening Day i dag. Jeg lar spørsmålene ligge og nøyer meg med å være lykkelig over å ikke bo i boligstrøk med hager... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde potensiale til å bli en virkelig strålende fotball-lørdag, først tippekamp med Tottenham, så med Rosenborg. Tottenham tapte på overtid, RBK spilte uavgjort mot Ranheim :jolie: 

Tror det ligger an til at kvelden forsetter med finalen i svensk Stjernekamp - Ola Salo mot vokalisten i Arvingarna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativ vri i svenskenes versjon - finalistene synger fra hverandres repertoar. Casper Janebrink har sunget It takes a fool to remain sane, etter reklamepausen skal Ola Salo prøve seg på Eloise. MGP-oppladingsbonus! :fnise:  

Apropos, så er det vel påå tide å finne fram min trippel-cd med nordiske MGP-slagere, det er jo bare en uke igjen (og det bærer både instagram- og twitterfeeden min preg av)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste refreng kommer får Ola Salo selskap av resten av Arvingarna - og etterpå påpeker han ar dagen til ære heter de selvfølgelig i kveld Arkingarna :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ola Salo har stemme vet jeg jo, men det er jammen litt trøkk hos dansbandsduden også - han kom seg gjennom Queen med æren i behold og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på Lerkendal. RBK satte ny standard for rævafotball, snakker om å bedrive stå-fotball, ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullrute-åpningen var jo faktisk overraskende morsom - og det til tross for at jeg strengt tatt ikke visste hvem halvparten av de involverte var :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen for beste mannlige skuespiller deles ut av to menn. Prisen for beste kvinnelige skuespiller... deles også ut av to menn... #fail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...