Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hva skjedde med formatet der? :klo: Det innlegget ville bare ikke samarbeide, tydeligvis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper den ferske prinsen kanskje får navnet Albert? Eller James? :vetikke: 
Gleder meg til 19 mai, jeg. Da blir det en dag foran TV'n. 

Kongelig bryllup og cupfinale! :hoppe: 

Skrevet

Bryllup blir stas :jepp: Cupfinalen hadde potensiale, men... :sur: 

Skrevet

Ære og evig takknemlighet til den som kan finne opp en stillegående løvblåser - eller i det minste overtale nabosameiets vaktmester til å ikke fyre opp sin før kl 10...

Skrevet

:idesmil:

Tok et øyeblikk før jeg var helt med :fnise: 

Skrevet
På 23.4.2018 den 18.12, Daria skrev:

It's a boy! :babygutt: Albert? Phillip? James?

Prins Louis Albert Charles.

Mye bilder av King Louis i Jungelboken på facebook :fnise: Men vi får vel tro og håpe at det aldri blir en realitet...

Skrevet

Du tippet riktig på ett av navnene! :smilbla: 

Skrevet

Nei, jeg leste feil :fnise: Det er visst Louis ARTHUR Charles...

Skrevet

I dag har en forbannelse blitt brutt - Pascal hadde faktisk førstevalg-kaken min  :sikle: Roadrunner, derimot...  :fnise: 

Skrevet

Jeg elsker Sarah Millicans kontante reaksjon på QI når Stephen Fry sier When you'll have children, you'll...  -No. No. There is no when. No. Man har vært der...

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Daria skrev:

I dag har en forbannelse blitt brutt - Pascal hadde faktisk førstevalg-kaken min  :sikle: Roadrunner, derimot...  :fnise: 

Så du var den utvalgte i dag. :ler:

Skrevet

Nytt pre-MGP-program. Forrige uke fikk jeg ikke med meg, hvis jeg føler meg veldig inspirert ligger det vel på nett-tv...

Italia synger om terror og denslags, jeg synes som regel det er litt malplassert i MGP... Litt anmassende (de unngår så vidt rap-stempelet), men også litt fengende. Morsmålspoeng.

Skrevet

Per Sundnes er kledd som en humle... :fnise: 

Skrevet

Nederland kjører country-rock - slett ikke verst, faktisk.

Skrevet

Thomas G:son er selvfølgelig med i årets finale også - nå som låtskriver som Malta. Han har hatt bedre dager på jobben, dette har jeg hørt noen ganger før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...