Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gardemusikken var ute og luftet seg i dag - siden de spile Gammel jegermarsj går jeg selvfølgelig nå og synger på Klabb og Babb. En generasjonsspesifikk barne-tv-skade :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Gardemusikken var ute og luftet seg i dag - siden de spile Gammel jegermarsj går jeg selvfølgelig nå og synger på Klabb og Babb. En generasjonsspesifikk barne-tv-skade :ler: 

Hvordan tror du det er å spille i korps? Jeg har sunget på Klabb og Babb i april til juni hvert eneste år siden jeg var 10... :ler: 

Skrevet

:rulle:

Jeg sliter forøvrig også med korps som spiller Holmenkollmarsjen på 17.mai - jeg legger selvfølgelig automatisk på teksten der også, og den hører hjemme på skifestvalen i mars... :fnise: 

Skrevet

Dagens stedsnavn: Pont Faen.Det dukket opp i dagboken til en engelsk viktoriansk prest, så jeg antar at det er helt reelt... :fnise: Noen sider senere skriver han om om at han drank too much port last night og våknet med hodepine, men kom seg gjennom messen, samt nevner en ung mor i sognet som sitter og ammer sitt barn mens han er på besøk - displaying her charms liberally :ler:  

Skrevet

Følger opp med dagens boktittel: Nobody knows the truffles I've seen. Selvbiografien til en restaurantdriver i New York - jeg lo høyt da jeg kom over den på Fretex :ler: 

Skrevet

Per Sundnes får meg til å synge: Jeg er Afrika, som BONO jeg er Afrika....... 

Skrevet (endret)

Hun lager høneyder?! Jaja, det er ikke det særeste jeg har hørt i MGP... Men nei, jeg sitter ikke og kakler med - at NRKs panel får sånne lyster får de ta på egen kappe...

Endret av Daria
Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

Per Sundnes får meg til å synge: Jeg er Afrika, som BONO jeg er Afrika....... 

:hoho: 

Skrevet

-Du elsker høne, full stopp.

Per setter skapet på plass :fnise: 

Skrevet

Moderne versjon av Fugledansen fra Israel......

Skrevet

Hun hadde da vanvittig stor munn? Og når stemmen er såpass svak med auto-tune, blir det neppe særlig minneverdig live...

Skrevet

Likte ordet Forglemmelig på denne låten. 

Skrevet

Danmark var slett ikke verst.. 

Skrevet

-Vikingane kjem!

Stilmessig - trommemessig - er den jo ikke helt ulik Teardrops som de vant med for noen år siden...

Skrevet

Den mangler et løft og en skikkelig finale.

Skrevet

Forøvrig er jo Ingeborg Heldals knytebluse usedvanlig passende for dagen, selv om det selvfølgelig er en ren tilfeldighet.

Skrevet

Uff da, den høye tonen der var virkelig ikke der den burde være...

Skrevet

Når man synger om Storm så bør det jo være litt vind involvert.... 

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Uff da, den høye tonen der var virkelig ikke der den burde være...

Den var ikke helt god nei..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...