Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Apropos kake...

Sitat

Perhaps Norway’s Olympics swagger is starting to reach dangerous levels. “It’s a good feeling when there’s cake on the table every night,” says Johannes Thingnes Bo, a biathlete who has won gold and silver medals in PyeongChang. Apparently, Norway’s athletes get treated to dessert every time one of them earns a medal. “That’s why we have four chefs,” says Bo. “One can’t make all that cake.”

:hoho: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikalsanger med powerballade, glitter og et enormt slep/lerret - kanskje det mest typiske mgp-nummeret så langt i svenskenes lange ferd mot å kåre årets bidrag. Vi er inne i den fjerde delfinalen, det er fortsatt en andresjange-finale og en faktisk finale igjen...

Skrevet

Danseband-parodi i glitterantrekk. Det var dette med at intern nasjonal humor ikke har noe i den internasjonale finalen å gjøre...

Skrevet

At du er fysioterapeut er ingen unnskyldning for å stille i treningsdress på scenen. Og nei, det hjelper ikke at den glitrer...

Skrevet

Jeg blåser i hvor mye Dyp Personlig Mening låta hadde for ham - den er flat og treg og gørr kjedelig.  :Gjesp:  *orakelet har talt*

Skrevet

Jeg vil, etter å ha sett alle potensielle bidrag, våge den påstand at Sverige ikke vinner i år...

Og dagens twitter-pris går til hun som etter å ha hørt sangen om å fly like Ikaros tørt kommenterte at å fly som Ikaros er vel strengt tatt noe man ikke vil... :fnise: 

Skrevet
52 minutter siden, Daria skrev:

Danseband-parodi i glitterantrekk. Det var dette med at intern nasjonal humor ikke har noe i den internasjonale finalen å gjøre...

...men de gikk faktisk videre til finalen :daane: Jeg vet ikke hvem som så mest overrasket ut - de eller 16-åringen alle trodde skulle ta den finaleplassen...

Skrevet

Human-Etisk forbund slår til igjen - Det er en tilleggsbelastning å få dødsbudskapet av en prest.

Hvis det er det som opptar deg når du får beskjed om at en av dine nærmeste uventet har fått bort, er religions-allergien din litt for kraftig... En prest er, i motsetning til en i politiet, faktisk trent i dette med sorghåndtering og har, hvis de har vært i faget i mer enn et par år, ganske bred erfaring i å håndtere sørgende - og er neppe ute etter å misjonere i en sånn situasjon. Jeg ville heller hatt en rabbi eller en pater på døra med det budskapet enn en tilfeldig politikonstabel.

Skrevet

Avslutningsseremonien - uunngåelig den kjedeligste delen av ethvert OL... Men det var jo en passende ramme for utdelingen av Bjørgens siste OL-gull (skjønt, de danske kommentatorene stolte ikke helt på at dette virkelig var hennes siste OL - man vet jo aldri med Bjørgen... :fnise: )

Skrevet

Men altså... For det første så har selv jeg, som ikke har bil, fått med meg at beboerkort ikke betyr at du er garantert parkeringsplass, så så underkommunisert kan det ikke ha vært. For det andre - hvis du bor på Bislett, jobber på Riksen og har barnehage på Gaustad er du virkelig ikke avhengig av å bruke bilen på daglig basis...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

:vinke:

:vinke: Velkommen hjem. 

Skrevet

Globetrotteren har returnert til vinterlandet - uforskammet brun og godt fornøyd med turen?

Skrevet

:rulle: Politisk satire-musikal - en genre som med fordel kan brukes mer...

(When I grow up (med en litt annen tekst...) er forøvrig den mest kjente sangen fra Matilda the Musical - skrevet av mannen som spiller tittelrollen her...)

Skrevet
8 timer siden, Skravla skrev:

:vinke: Velkommen hjem. 

Takk takk!

8 timer siden, Daria skrev:

Globetrotteren har returnert til vinterlandet - uforskammet brun og godt fornøyd med turen?

Globetrotterem fryser... Minusgrader er kaldt! :fryser:

Godt fornøyd med turen, så absolutt! :strix: Og litt brunfarge har det jo blitt :nigo:

Skrevet
3 timer siden, Roadrunner skrev:

Minusgrader er kaldt! :fryser:

Godt observert :ler: Her er det 6-7 minusgrader, men det skal visst bli kaldere - bør kanskje vurdere å skru på panelovnen... *elsker min godt isolerte leilighet*

Skrevet
6 timer siden, Daria skrev:

Godt observert :ler: Her er det 6-7 minusgrader, men det skal visst bli kaldere - bør kanskje vurdere å skru på panelovnen... *elsker min godt isolerte leilighet*

Her var det 12 blå i morges... Og det skal visst kunne bli kaldere :fryser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...