Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18061 Skrevet 21. februar 2018 Ok, så var det kanskje litt for mye forlangt at Bjørgen skulle ta svenskene på oppløpet når det var Falla som gikk sluttetappen... Men USA tok gullet - det er dem vel unt!
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18062 Skrevet 21. februar 2018 For et lurveleven i skøytehallen! Det dempet seg ganske merkbart da hjemmehåpene tapte lagtempo-finalen, da - for Norge! Vi er visst en stormakt i skøyter igjen, det var på tide
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18063 Skrevet 21. februar 2018 Det virkelig store skøytespørsmålet er jo hvordan Koen Verveij får plass til alt håret sitt i trikoten - og om han er Fabios hemmelige sønn...
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18064 Skrevet 21. februar 2018 På 18.2.2018 den 16.40, Daria skrev: Status 18.02: Fire lest, fire kjøpt. Jeg har ennå ikke kjøpt noen av de mammut-bøkene jeg hadde sett på på forhånd, bare reste-tilbudsbøker butikkene slenger fram når det likevel er storsalg (samt en brukt-bok. Det er noe med at når man en kveld diskuterer med tre andre en bok alle de tre elsker og så finner den på fretex dagen etter - det er jo bare å ta et hint ). Status 21.02: Fire lest, fem kjøpt. Nok en restetilbudsbok - 29 kroner for en engelsk roman er jo praktisk talt en gave Men det blir jo ikke så mye lesetid med alle disse OL-sendingene...
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18065 Skrevet 21. februar 2018 Ny sesong av Kulturfrågan Kontrapunkt på svt Så langt har jeg ikke klart et eneste spørsmål, men kvelden er ennå ung...
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18066 Skrevet 21. februar 2018 Poeng til meg - flere, til og med Riktignok ligger jeg bak begge lagene, men de er tross alt tre håndplukkede og over middels kvalifiserte deltakere på hvert lag...
Daria Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #18067 Skrevet 21. februar 2018 For ikke å snakke om min triumf når jeg klarer et spørsmål ingen av lagene kunne Nemlig at det var Demi Moore som var gravid og naken på en magasinforside på 90-tallet - intellektuelt så det holder
Daria Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #18068 Skrevet 22. februar 2018 Alpineksperten snakker om aggressive støvler... Jeg vet ikke hva slags støvler hun hadde, men hun var definitiv aggressiv, damen som holdt en 25 minutters rasende monolog utenfor i gata her i 6.30-tiden. Jeg tror noen spakt prøvde å ta til motmæle innimellom, man han kom ikke nok til orde for at det skal kvalifisere til en krangel. Jeg aner ikke hva hun var sint for, det var ikke mulig å oppfatte så mange ord, men hun var ikke blid...
Daria Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #18069 Skrevet 22. februar 2018 18 timer siden, Daria skrev: Status 21.02: Fire lest, fem kjøpt. Status fortsatt 21.02: Fem lest, fem kjøpt. Leste ut Husmorboka i går kveld, sekundærlitteratur til min samling husmor- og kvinnebøker fra 50- og 60-tallet. Fast punkt på husmorens arbeidsukeplan: Stoppe strømper. Hvor mye slet man egentlig på strømpene sine på den tiden...?
Daria Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #18070 Skrevet 22. februar 2018 USAs president - en av verdens aller mektigste menn - trenger at noen skriver huskelapp til ham om å være empatisk og lyttende og stille noen opplagte spørsmål når han møter mennesker som har opplevd en stor tragedie. Han har ikke engang vett til å holde den noenlunde skjult. Man må jo (igjen) lure på hva som er galt med ham...
Daria Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #18071 Skrevet 22. februar 2018 Dagens overskrift: Norsk OL-trener tatt av sørkoreansk militærpoliti: – Det var verdt det Jeg likte særlig den delen hvor hun forklarte dem hvorfor hun befant seg inne på en hemmelig militærbase - og fikk lov til å fortsette å sitte der og filme. Det var tre ulike vaktlag der oppe, så jeg fikk det første vaktlaget til å skrive en lapp, slik at de forsto at det var greit at jeg var der i fortsettelsen også. De neste dagene kom de med varmeposer og gassovn, sier Wathne og smiler. OL er tross alt viktig...
Rosalie Skrevet 22. februar 2018 #18072 Skrevet 22. februar 2018 På vei på vinterferie. Første gang på sikkert 15 år skal jeg på Rørosmartnan. Det blir stas!
Skravla Skrevet 22. februar 2018 #18075 Skrevet 22. februar 2018 2 timer siden, Rosalie skrev: På vei på vinterferie. Første gang på sikkert 15 år skal jeg på Rørosmartnan. Det blir stas! Ha en ferie.
Daria Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #18076 Skrevet 22. februar 2018 44 minutter siden, Skravla skrev: Ha en ferie. Sett inn adjektiv etter eget ønske...?
Skravla Skrevet 22. februar 2018 #18077 Skrevet 22. februar 2018 Ja.... Vinterferie I Norge kan være så ymse.
Daria Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #18079 Skrevet 23. februar 2018 NRKs skiskytingskommentatorer diskuterer interne forhold i det svenske laget -Hanna Öberg og Jesper Nelin er jo et par - de var hvertfall det tidligere i OL... -Jeg har sett klare tegn i mixed zone på at det fortsatt er tilfelle. NRK Sport - ser alt, vet alt og formidler enhver detalj videre på radio...
Daria Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #18080 Skrevet 23. februar 2018 Det syntes å være en alminnelig og vedtatt sannhet at den kaken jeg har lyst på hos Pascal aldri er tilgjengelig... Godt man er tilpasningsdyktig og løsningsorientert og aksepterer det som er tilgjengelig uten å klage, selv om det innebar hvit sjokolademousse med kirsebær i stedet for mandarin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå