Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Og ting tyder på at dagbøker blir tingen framover - noe som kanskje kan gi et morsommere KG igjen. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ting tyder på at dagbøker blir tingen framover - noe som kanskje kan gi et morsommere KG igjen. :vetikke:

Ja, det er helt på grensen til at jeg sletter hele bloggen min, og starter med dagbok igjen. Jeg føler lite glede ved å gå inn i bloggene akkurat nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blir frustrert over å være nødt til å sortere mellom vennene mine. For jeg får ikke lov til å slippe alle inn i bloggen min. Jeg har ihvertfall oppdaget tre som skulle hatt tilgang nå, men det er fullt i herberget... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett rundt i bloggen min etter alle de nye bedre funksjonene vi skal ha fått nå -jeg har ikke funnet noen... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg får ikke lagt til de private på toppen av listen :klø: Jeg har forsøkt å legge de til i favoritter men det endrer ingen verdens ting.

Fyttigrisen så irritert jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå får dere lete etter nytt fjøs blandt dagbøkene. Jeg har ikke slettet bloggen, men det er ikke stort igjen der. Og den kommer ikke til å bli mye brukt framover. Jeg liker ikke å bli tvunget til å sortere mine venner. Så sannsynligvis forsvinner bloggen helt... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg fikk det til. Men bare fordi siste kommentar stod i høyrelista så jeg kunne gå rett inn på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det forutsetter at det ikke er mer enn fem nye kommentarer siden sist man var innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kommer ikke til å begynne og bruke dagbøkene igjen, da alle har tilgang til å lese de. Så dersom de ikke klarer å få bloggene tilbake på minimum det nivået de var før oppdateringen, kommer jeg kun til å være i selve forumet. Ergo kommer jeg til å miste kontakten med de aller flestes jeg har fått kontakt med her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg skjønner fint lite, men velger å prøve å sette meg inn i det til helgen. Jeg finner jo ikke bloggene deres en gang(om jeg skulle ha tilgang til noen da :fnise: )

Må jeg virkelig gå inn på profilen deres for å finne bloggen deres hver gang? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Portveien 2 :hjerte: *ønsker meg høydepunkter på dvd*

Sjokket kom da jeg oppdaget at scenene som foregikk innendørs ikke ble spilt inn i huset i Portveien, men i studio i NRK på Marienlyst. Det var en stor skuffelse, og ble det store samtaleemnet i skolegården etterpå, sier Husøy.

:Nikke: Mamma forklarte meg det en gang vi var der og så på huset, og jeg ble så skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kommer ikke til å begynne og bruke dagbøkene igjen, da alle har tilgang til å lese de. Så dersom de ikke klarer å få bloggene tilbake på minimum det nivået de var før oppdateringen, kommer jeg kun til å være i selve forumet. Ergo kommer jeg til å miste kontakten med de aller flestes jeg har fått kontakt med her inne.

Nå har vi alle hverandres epostadresser, telefonnumre, facebook etc, etc. Så hvis man virkelig vil ha kontakt burde ikke det være noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her inne jeg ikke har såpass mye med å gjøre at jeg har telefonnummer, e-postadresse eller gitt FB-tilgang til, nei. Og som det heller ikke føles naturlig å gi ut disse tingene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dallandra

Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å bruke dagbøker igjen jeg heller, selv om jeg har børstet støv av en. Akkurat nå er bloggene så brukeruvennlige at jeg ikke orker, men håper at de får orden på det etterhvert og heller før enn senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her inne jeg ikke har såpass mye med å gjøre at jeg har telefonnummer, e-postadresse eller gitt FB-tilgang til, nei. Og som det heller ikke føles naturlig å gi ut disse tingene til.

Jeg har kontaktinfo til alle i bloggen min fordi det for meg er unaturlig å slippe mennesker inn i et så privat fora hvis jeg ikke ville hatt kontakt med de utenfor KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...